pepik766 Opublikowano 11 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Witam wszystkich, mam problem ze znikającym płynem chłodniczym-ok.1 litr tygodniowo,wizualnie sprawdzałem wszystkie połączenia węży gumowych i wszystko jest ok.W oleju także nie stwierdziłem żadnych objawów.Moje auto to BMW e46 318 1998r.Nie wiem czy to aby czasami nie jest wina korka wlewu,ale jak ktoś miał podobny problem to z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 litr to juz sporo, na pewno nie cieknie ci pompa cieczy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 postaw auto gdzies na suchym i bedziesz wiedział gdz leci,a jak kropli nie bedzie a ubywac bedzie to uszczeliczka sie bedzie prosic o wymiane:D przerabiałem to juz;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 99% pompa wody z niej na pewno leci gdy silnik jest włączony, lub nie szczelna chłodnica, nic innego nie wydaje mi się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 miałem podobnie... płyn uciekał a śladu pod samochodem nie było. Tak jak koledzy piszą najlepiej postawić samochód na suchym i sprawdzać z którego miejsca cieknie. Oczywiście jeśli wcześniej zdjąłeś osłony silnika. Dużo w ciągu tygodnia przejeżdżasz km? U mnie sprawa okazała się dość błacha, sól z ulicy zniszczyła chłodnice. Zrobiła maleńki wrzer i przez to płyn uciekał. Pewnego dnia zagrzałem na tyle silnik, że termostat otworzył się na maksa, a ciśnienie dokończyło robote i chłodnica do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik766 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Dziennie robię jakieś 25 km, dzisiaj zobaczyłem koło korka wlewu jakieś ślady płynu, ale tak jak mówicie jutro sobie to na spokojnie jeszcze wszystko porozkręcam i sprawdzę dokładniej.A to wszystko zaczęło się na początku lutego, z początku uzupełniłem ok . 1l w miesiącu a teraz już muszę co tydzień dolewki robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Mozliwe że nie szczelny. Miałem tak raz w M50b20... korek chyba 21zł w serwisie i lepiej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Spawdź jeszcze króciec od termostatu, z pod niego czasami też może bryzgać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik766 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Przed sekundą przyjechałem i zaglądałem pod maskę - ani śladu żadnego wycieku,trochę go nawet nagrzałem jazdą po mieście i jak na razie zero podejrzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 NAjlepiej wjechac na jakiś kanał i pooglądać wszystkie łączenia.... taka metoda możesz sprawdzać i sprawdzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik766 Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Już wszystko jasne. Wjechałem dziś na kanał i zauważyłem cieknący płyn nie w okolicach silnika ale na skrzyni biegów.Podejrzewam ,że to coś z nagrzewnicą bo wyciek dochodzi z części tunelu centralnego.Czy ktoś z was miał do czynienia z takim zjawiskiem i czy jest to pracochłonne zajęcie.Mieszkam i pracuję w niemczech i nie bardzo mam ochotę dawać auta do serwisu(albo cena-serwisy BMW,Albo jakieś tanie tureckie serwisy po których trzeba jeszcze połowe auta poprawiać po nich) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 jeśli to będzie nagrzewnica to sprawa nie należy do gatunku - "proste - zrób to sam", w ogromnej większości przypadków demontażu wymaga cała deska, a w mniejszości "tylko" konsola centralna, jeśli jesteś raczej słaby manipulacyjnie i plastiki łamią ci się w rękach to lepiej się za to nie bierz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aSkO Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Sprawdź zbiorniczek wyrównawczy, miałem to samo. Mikro pęknięcie na ściance od strony silnika,nie warto spawać, ponoć za duże różnice temperatur są w zbiorniczku (to akurat nic dziwnego:) ) i spaw nie będzie trzymał- to słowa fachowca od spawania plastiku. U mnie nie było widać tego wycieku, dopiero zauważyłem to jak za pomocą lusterka obejrzałem zbiorniczek z każdej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aSkO Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Dobra ok, nie doczytałem ze masz już problem zlokalizowany,także moja sugestia jest nietrafiona, ale miałem też do czynienia z takim problem jak i Ty, u mnie był do wymiany króciec,płyn pojawiał się na skrzyni biegów za rozrusznikiem,naprawiłem to w B&W Andrzej Broszko-koszty jakieś 150zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik766 Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Za wszystko odpowiedzialny był króciec,część zamówiona i czeka na montaż.Cena to 5,95 Euro za oryginał.Dziękuje za wszystkie porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.