Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, mam problem ze znikającym płynem chłodniczym-ok.1 litr tygodniowo,wizualnie sprawdzałem wszystkie połączenia węży gumowych i wszystko jest ok.W oleju także nie stwierdziłem żadnych objawów.Moje auto to BMW e46 318 1998r.Nie wiem czy to aby czasami nie jest wina korka wlewu,ale jak ktoś miał podobny problem to z góry dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobnie... płyn uciekał a śladu pod samochodem nie było. Tak jak koledzy piszą najlepiej postawić samochód na suchym i sprawdzać z którego miejsca cieknie. Oczywiście jeśli wcześniej zdjąłeś osłony silnika. Dużo w ciągu tygodnia przejeżdżasz km? U mnie sprawa okazała się dość błacha, sól z ulicy zniszczyła chłodnice. Zrobiła maleńki wrzer i przez to płyn uciekał. Pewnego dnia zagrzałem na tyle silnik, że termostat otworzył się na maksa, a ciśnienie dokończyło robote i chłodnica do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziennie robię jakieś 25 km, dzisiaj zobaczyłem koło korka wlewu jakieś ślady płynu, ale tak jak mówicie jutro sobie to na spokojnie jeszcze wszystko porozkręcam i sprawdzę dokładniej.A to wszystko zaczęło się na początku lutego, z początku uzupełniłem ok . 1l w miesiącu a teraz już muszę co tydzień dolewki robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wszystko jasne. Wjechałem dziś na kanał i zauważyłem cieknący płyn nie w okolicach silnika ale na skrzyni biegów.Podejrzewam ,że to coś z nagrzewnicą bo wyciek dochodzi z części tunelu centralnego.Czy ktoś z was miał do czynienia z takim zjawiskiem i czy jest to pracochłonne zajęcie.Mieszkam i pracuję w niemczech i nie bardzo mam ochotę dawać auta do serwisu(albo cena-serwisy BMW,Albo jakieś tanie tureckie serwisy po których trzeba jeszcze połowe auta poprawiać po nich)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli to będzie nagrzewnica to sprawa nie należy do gatunku - "proste - zrób to sam",

w ogromnej większości przypadków demontażu wymaga cała deska, a w mniejszości "tylko" konsola centralna,

jeśli jesteś raczej słaby manipulacyjnie i plastiki łamią ci się w rękach to lepiej się za to nie bierz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź zbiorniczek wyrównawczy, miałem to samo. Mikro pęknięcie na ściance od strony silnika,nie warto spawać, ponoć za duże różnice temperatur są w zbiorniczku (to akurat nic dziwnego:) ) i spaw nie będzie trzymał- to słowa fachowca od spawania plastiku. U mnie nie było widać tego wycieku, dopiero zauważyłem to jak za pomocą lusterka obejrzałem zbiorniczek z każdej strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ok, nie doczytałem ze masz już problem zlokalizowany,także moja sugestia jest nietrafiona, ale miałem też do czynienia z takim problem jak i Ty, u mnie był do wymiany króciec,płyn pojawiał się na skrzyni biegów za rozrusznikiem,naprawiłem to w B&W Andrzej Broszko-koszty jakieś 150zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...