wicha Opublikowano 7 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Jakie mogą być objawy uszkodzonej pompy wodnej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 7 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 z regóły bedzie się grzał, może byc też chłodna dolna rura od chłodnicy, w silnikach M40 zatarta pompa wody jest niebezpieczna grozi to zerwaniem/zniszceniem paska rozrządu czyli tez silnika :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 7 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 odkręć korek od wlewu płynu do chłodnicy i popatrz na strumień wody który sie przelewa i równocześnie dodawaj gazu.im więcej silnik ma obrotów tym mocniejszy ma być strumień wody.przy 5000 tyś/min powinna aż sie wylewać. sprawdz też luz na pompie; złap za wiatrak i zobacz czy nie ma luzu na boki,jeśli tak to od razu wymieniaj bo ci bigosu jeszcze narobi a co sie dzieje z autkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicha Opublikowano 8 Maja 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Grzeje mi się silnik.Wymieniłem wisco, termostat gotowałem w garnku otwiera się . Rury górne z wodą są gorące a dolna częśc chłodnicy ledwie ciepła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 8 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 jak jesteś pewiem że termostat na bank jest ok. i dolna rura od chłodnicy jest o wiele zimniejsza od górnej ( oczywiście jeśli temp. jest pow połowy ) to są tylko 3 możliwości: 1. zapchana / zakamieniona chłodnica 2. umarła pompa wody 3. jeśli tak masz od początku to może ktoś coś zostawił przy wymianie pompy np. szmatę ( były takie przypadki ) i blokuje przepływ wody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 8 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 spróbuj jeszcze pojeżdzić bez termostatu,wtedy będziesz pewny że to nie on :wink: a potem bierz się za resztę.no i odpowietrz go dobrze!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Opublikowano 11 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Moja też się grzeje, a właściwie - raz się grzeje, raz nie... Zmieniłem termostat i odkamieniłem chłodnicę ale dalej to samo Jadę do 90-100km/h temperatura jest ok, przyspieszam do 120 (albo trochę pociągnę na niższym biegu) momentalnie wkakuje na następną kreskę ponad połowę, zwolnię troszkę - waha się między pionem a następną kreską. Ostatnio jak mi podeszła zbyt wysoko - przydusiłem do 140 km/h, zwolniłem do 120 a temperatura spadła niemal równo do pionu... dziś próbowałem tego samego manewru (5ta rano!) ale efekt był taki, ze prawie podeszła do czerwonego Normalnie nie wiem co robic - mechanior proponuje mi zrobienie dziury w termostacie i tak jeździc do zimy, byłem u innego - akurat w tym momencie temp była idealna i za diabła nie chciała podejśc wyżej... Najgorsze jest to, że ciągle nie mam czasu żeby zając się autem, do tego jak pisałem wcześniej nie mogę otworzyc maski - wczoraj grzebałem, grzebał też BMW_Zbyszek ale nic nie zrobiliśmy... postaram się dziś podjechac do jakiegoś magika ale nie wiem czy czas pozwoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 11 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 a wisco sprawdzałeś? poza tym nowy termostat wcale nie musi byś dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.