Dog_STG Opublikowano 10 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Mam taki problem jak auto stoi na luzie to strasznie skaczą mu obroty z ok 1200 na 300 i tak cały czas dodanie gazu nic nie da tylko gaśnie. Jadąc nim i mając ok. 2000 obrotów na blacie jest zero reakcji na gaz auto zaczyna przygasać dopiero wciśnięcie gazu do podłogi daje reakcje auto zaczyna przerywać potem przyśpiesza. Na wysokich obrotach ładnie przyśpiesza ale żeby z niskich wbić się na wysoki to mogiła. POMOCY w BMW zostały już wymienione: -świece -filtr paliwa -kable zapłonowe I nic nie dało autko nadal źle pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 10 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Przepływka,silniczek krokowysonda lambda przepustnica:) przerabiam to własnie u siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dog_STG Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 lambda odpada bo nie za uwarzyłem wzrostu spalania benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 10 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 skaczą mu obroty z ok 1200 na 300 To by wskazywało na silniczek krokowy (mozesz go odłaczyc i odpalic auto , silnk powinien przejsc w tryb awaryjny , jesli zacznie pracowac normalnie to bedziesz wiedział o co kaman) Jadąc nim i mając ok. 2000 obrotów na blacie jest zero reakcji na gaz auto zaczyna przygasać dopiero wciśnięcie gazu do podłogi daje reakcje auto zaczyna przerywać potem przyśpiesza. Natomiast te objawy to predzej wskazują na padniety przepływomierz (lub nieszczelny dolot), podmien z innego auta i również bedziesz widział reakcje. Na te objawy silniczek krokowy nie ma juz wpływu ponieważ on odpowiada jedynie za utrzymanie odpowiedniej dawki powietrza na biegu jałowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dog_STG Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Przepływomierz został sprawdzony dziś tak samo robi. Za to skaczące 1200-300 zostały już zlikwidowane był jakiś błąd w komputerze elektro-mechanik mi go usuną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dog_STG Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Problem nie został rozwiązany Po dojechaniu do domu od elektryka wszystko zaczęło na nowo powracać auto kompletnie mi siadło Stojąc na skrzyżowaniu schodzi z obrotami tak w dół aż zgaśnie, jadąc nie idzie utrzymywać stałej prędkości jadąc np. 50 km/h auto zaczyna zwalniać, przygasać tak jak by mu czegoś brakowało lekkie dodanie gazu nic nie da zero reakcji. Auto działa tylko poprawnie gdy sie trzyma nogę w podłodze. Ruszyć też normalnie sie nie da trzeba wbić mu ok 3000/obr. i wystrzelić sprzęgłem. Próbując normalnie ruszyć auto zacznie szarpać po czym zgaśnie. Przy dodaniu gazu w trakcie jazdy spowoduje przygasanie, przerywać, strzelać wydech po czym wyrwie do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekm23 Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Sprawdż czujnik położenia wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 jakby byl uszkodzony czujnik polozenia walu samochod raczejw ogole by nie zajaral Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.