Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Hey

Jest zagadka, auto było pięte pod komp i nic. Wiele diagnoz; trzeba rozebrac silnik i wejrzec inaczej nikt nic nie wie. Auto sprowadzone z niemiec w 2007r. pierwszy wlasciciel ojciec a pomiedzy oszust posrednik. Auto miało byc sprawne, a było od poczatku jak opisze ponizej.

Silnik na luzie brzmi w miare rowno minimalnie regularnie co jakis czas ma drobne odstepstwo i zaraz wraca. Przebieg 140 tys z wazniejszych napraw w papierach od niemca z wartsztatu to wymiana licznika po 50 tys bo wysiadł. Auto chodzi bardzo miło i nawet do tych 3 tys jest dynamiczne lecz gdy obrotomierz dochodzi do tej granicy auto gwaltownie traci moc dziwne uczucie jakby chcialo ale nagle cos je lapie za tyl i trzyma ;) jest zduszone. I tak na kazdym biegu wiec wiecej niz 130km na 5 po prostej nie chce leciec ;( udało mie sie na A4 z gorki 150 wyciagnac, ale poprostu zal polowy licznikow brak !! Wskazowki przez 3 lat nigdy tam nie byly jeszcze hehe. Dlatego uzywane sporadycznie wiekszosci garazowane, raz bylo w trasie w Brekseli. 3 lata temu mechanicy mowili jak nic nie zrobie to bedzie coraz gorzej, nic gorzej jest jak bylo. Gaz mozna wciskac do dechy i tylko 3 tysiace.

Ktos ma jakis pomysl bo juz dosc tego !

Serdeczne za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję ściągnąć pokrywę zaworów i oglądnąć wałek i popychacze. Miałem tak samo w swojej E30 z silnikiem M40 po prostu wałek się wytarł ( zaczynają się otwierać źle zawory) i silnik klękał była taka dziura i tracił moc.... Po wymianie wałka dźwigienek i popychaczy hydraulicznych wszystko wróciło do normy to normalka w tych silnikach.... wręcz jest to zmorą M40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ten motorek nie jest za bardzo udany ze względu na popychacze hydrauliczne, które nie pracują prawidłowo jak powinny. Poza tym nie jest to jakiś bardziej awaryjny silnik niż pozostałe. W M43 poprawili coś i już jest udanym silnikiem. Przez tą hydraulikę niszczy się wałek, dźwigienki. Do dzisiejszego dnia nie rozkminiłem dlaczego hydraulika w tym motorze tak działa, czy słaba jakość popychaczy (INA), czy musi być jakieś minimalne ciśnienie oleju na popychaczach, czy zapychają się wąskie kanałki olejowe w głowicy. Czasami trafi się motor, że napi.... dźwigienki, a czasami cykają na znośnym poziomie. Wracając do tematu , to czy hałasuje mocno silnik? czy jak dodajesz powoli gazu, to słyszysz nagle włączenie się klepania dźwigienek, czy na postoju gładko wkręca się pow. 3000 obr?. E34 to ciężkie auto i przy tym motorku rewelacji nie ma. Nie wiadomo jak sprawny silnik jeszcze jest. To wszystko nakłada się, że nie jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co wyzej plus:

zaplon (swiece przewody)

Zapchany wydech

Na jakim oleju jezdzisz?

No i nie oszukujmy sie E34 czyli 518i jest poprostu mulem!! No ale wiecej jak 150km/h powinien jechac i juz napewno powyzej 3tys powinien wogole zaczynac jechac.... No i przebieg 140tys km to tak raczej jak mialo te auto 3-5lat....:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...