Forest Opublikowano 4 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Problem polega na tym, że auto nie przyśpiesza przy około 4000 obr./min. Nie przyśpiesza wcale lub "skokami". Dotyczy to 4 i 5 biegu chociaż wczoraj pojawiło się już na 3. W innym zakresie obrotów jest wszystko OK. Mam zamiar pojechac do Jetronik na diagnostykę silnika lecz zanim to zrobię chciałem zapytac Was o zdanie może ktoś kto buja M57 miał podobny problem...:cry: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 4 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 W wolnym tłumaczeniu wychodzi że cos ciśnieniem paliwa, z jego dostarczaniem. Może pompa? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 4 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Niskie ciśnienie paliwa. Podejżewam że nawalił regulator ciśnienia paliwa. Lub pompa się odzywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Dziwne bo pompa przedwstepna działa tylko przy odpalaniu , pozniej całą robote robi pompa wtryskowa. Moim zdaniem to moze nie byc kwestia pompy paliwa tylko np przepływomierza , skoro to sie dzieje tylko w konkretnym przedziale obrotów. Wspołczesne dizle są trudne w diagnostyce , bez kompa to mozemy sobie pogdybac , jedz do Jetronika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 4 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Tak w sumie pompa w zbiorniku i ta "progowa" jeśli jedna z nich nawali to i tak silnik powinien pracować normalnie. Kumpel w 530 jeździł przez pewien czas tylko na progowej ale silnik chodził normalnie. Mi chodzi bardziej o ciśnienie za pompą wtryskową. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL91&mospid=47642&btnr=13_0802&hg=13&fg=15 Nr 8 czujnik ciśnienia na listwie Nr20 regulato ciśnienia na pompie wtryskowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 4 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Posprawdzaj tylko wtyczki-więcej sam nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 4 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Kumpel w 530 czkawke miał w wyższych obrotach dopiero przy niskim poziomie paliwa w zbiorniku Wymiana pompy tej tłoczącej w zbiorniku załatwił u niego problem ale nie pamiętam jaki błąd mu wyskakiwał. (używając telefonu nie mogę edytować postów dlatego tak jeden za drugim:) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Kumpel w 530 czkawke miał w wyższych obrotach dopiero przy niskim poziomie paliwa w zbiornikuWymiana pompy tej tłoczącej w zbiorniku załatwił u niego problem ale nie pamiętam jaki błąd mu wyskakiwał. Fakt faktem paliwa w zbiorniku to ja mam na jakieś 40 km czyli opary ale gdy jechałem do Polkowic na 1/4 baku było podobnie. Jutro zatankuję bak do połowy i zobaczę czy ten sam objaw się powtórzy. Dziękuję wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody9001 Opublikowano 4 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 ja kiedys mialem podobny problem. mysle ze turbina mogla pasc albo regulator cisnienia turbo któres z tego na 90% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 5 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 (edytowane) Dzwoniłem dziś wszędzie gdzie mogłem - Stando, Jetronik, Broszko, Inchape. Z opisu błędu i objawów panowie na 100 % obstawiają wstępną pompę paliwa umieszczoną pod progiem gdyż to jest podobno najczęstsza usterka tych diesli. Cóż...nie pozostaje chyba nic innego jak wziąć się za wymianę By upewnić się na 100 %, że to wina pompy - szukam kogoś z Wrocka lub bliskich okolic kto buja silnikiem M57 i może ustawić się ze mna na podmiankę pompy. Myślę, że w ciągu godziny się z tym uwiniemy - odwdzięczę się. Edytowane 6 Marca 2010 przez Forest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 (edytowane) Zna ktoś tę firmę? SERWIS POMP s.c. inż. Konrad Szymański ul. Kasztanowa 25 49 - 300 Brzeg tel. kom. 0609 203 731 0603 183 043 tel/fax (077) 411 22 48 e-mail serwis_pomp@go2.pl http://allegro.pl/item944256819_pompa_paliwa_pierburg_bmw_diesel_land_rover.html Edytowane 7 Marca 2010 przez Forest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Byłem dziś u gościa w Brzegu który pracował w serwisie BMW w Opolu. Ma oryginalny komputer diagnostyczny GT 1. Podpiął autko pod kompa i pobujaliśmy trochę. Ponownie wyskoczył błąd zbyt niskiego ciśnienia paliwa. Pompa ma podawac minimum 4.0 chyba bara a przy 4000 obr./min podała tylko 1.19. Ustawiłem się z gościem na poniedziałek, lecę do niego od razu po pracy, ma używaną pompę, na 100% sprawną. Podmienimy je i zobaczymy czy problem zniknie. Jeśli to nie pomoże to jestem ustawiony na wtorek z kumplem z Oławy na podmiankę przepływomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Niestety podmianka pompy nic nie dała, nadal to samo. Jutro jadę na podmiankę przepływki i jeśli to nie przyniesie efektu w następnej kolejności podmieniamy czujnik ciśnienia na pompie paliwa a później czujniki na common rail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 8 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Raczej to bedzie przepływka , gadałem ostatnio ze znajomym to w mietku miał bardzo podobną akcje. Diagnoza była taka ze pompa pracowała prawidłowo czujniki również natomiast przepływomierz rozrabiał i zawyżał ilośc powietrza i auto od 3,5tys nie jechało tak jakby sie zablokował gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 (edytowane) Dobrze by było gdyby to była przepływka bo kolega przywiozł ją dla mnie z Niemiec i wyrwę ją za psie pieniądze. Czujnik na common rail to 700 zł - cena w Stando Swoją drogą polecam tego gościa z Brzegu, nazywa się Krzysiek Majewski. Zerwałem się z pracy o 11.00 byłem u niego około 12.00. Wymienił mi pompę, podpiął kompa i ruszyliśmy w trasę. Nadal ten sam błąd. Nie był do końca pewny czy ta druga jest sprawna. Wysłał mnie do Opola gdzie facet w serwisie zamontował mi sprawną pompę na 100% - nadal to samo. W Opolu nic nie musiałem płacic. Wróciłem do Krzyśka, zamontował mi moją pompę -wiemy już, że jest OK. Ustawiłem się z nim na środę do sprawdzenia tych czujników na pompie paliwa i common rail. I teraz najlepsze. Pytam go na koniec ile płacę. Odpowiada - nic bo auto nadal jest niesprawne. W Stando za sam demontaż pompy chcieli 180 zł. Mogę więc go polecic. Edu zapewne też bo naprawił mu dzisiaj kierownicę multifunkcyjną. Zresztą już śmiga na jego ramkach pod tablice Z czystym sumieniem napiszę o nim w dziale polecane wartsztaty. Już teraz zaproponował dla forumowiczów pierwszą diagnostykę silnika za darmo. MARCIN - czy po montażu przepływomierza trzeba go jakoś "dostroic" pod auto??? Edytowane 8 Marca 2010 przez Forest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 8 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Gosciu Jest Kakretny kierownica smiga bez zadnego Ale !!!! Forest Dzieki Za Mala Zapomoge Finasowa bo zapomniec portwela to juz masakra :;/;/;/ i sorka za slabe wrazenia ale sam widziales jakie warunki byly na drodze ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 8 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 MARCIN - czy po montażu przepływomierza trzeba go jakoś "dostroic" pod auto??? Wydaje mi sie ze raczej nie trzeba , zwłaszcza ze w tej chwili nie wyskakuje zaden błąd na kompie. Mozliwe ze poprostu przepływomierz działa (komp go traktuje jako sprawny) tylko błędnie mierzy ilosc powietrza. Jak jutro przełożysz to bedzie wiadomo o co kaman. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 9 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 pisz w polecane warsztaty z dokładnym adresem. Czy ten Pan robi też benzyniaki?? Bo mam wyciek ,którego nie mogę zdiagnozować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 9 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 A ciekawe Jak Bys pojechal do Bogdana z Jt I spowrotem ustawil by ci ta dawke paliwa przy 4 tys Ciekawe jak by to efekt Dalo !Albo tak jak dzisiaj rozmawialismy sprawdzic wszystkie wezyki czy nie ma powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 (edytowane) Usterka usunięta. Przyczyną była pompa paliwa w baku. Po wymianie na używkę ciśnienie paliwa podniosło się z 3,60 bara na 4,20. I zniknął zupełnie ten błąd. Auto również odczuwalnie szybciej przyśpiesza. Przy okazji wyczyścił mi AGR i kolektor dolotowy. AGR był mocno zasyfiony, kolektor nie aż tak bardzo jak się spodziewałem. Krzysiek wymienił mi od razu odmę (przez dwa lata użytkowania auta żaden mechanior nie mówił mi, że trzeba ją wymieniac co drugą wymianę oleju:evil:). Efekt - auto nie smoli tak z rury wydechowej :)To co mnie wręcz za***iście ucieszyło - nie mam tych pierdzielonych klapek w kolektorze happy_bmwhappy_bmw Edytowane 10 Marca 2010 przez Forest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 10 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 No To Gitara Ze Buma Smiga Znalazles Moj pokrowec na tel Bo jak wpadne na herbatke to go zabiore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Nie, nie znalazłem, może wypadł Ci z dresu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.