aSkO Opublikowano 3 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Witam,muszę wymienić korek chłodnicy,spotkałem się z dwoma: 1,4bara i 2,0bara jaki wybrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 3 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 TO ZALEZY OD SILNIKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 3 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 A jaki masz teraz korek? Z korkami jest tak,że nie można sobie ich wybierać dowolnie. Jaki masz silnik w tej e46? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 3 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 1,8i M43 2,0B 1,8d M47 1,4B 2,0i M52 2,0B 2,0d M47 1,4B 2,3i M52 2,0B 2,5i M54 2,0B 2,8i M52 2,0B 3,0d M57 1,4B 3,0i M54 2,0B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aSkO Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Dzięki za odpowiedź, mam silnik M43 więc korek 2 bary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.