chacko bmw Opublikowano 27 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 mam e36 coupe 2.0 w automatycznej skrzyni biegów pare dni temu zaczeła mi skakac na obrotach(200-1400) tylko jak dostanie temperatury, podpinałem sie pod komputer i wyszło mi ze przepływomierz jest zuzyty w 89%,przekładałem 4 przepływomierze i 4 silniczki krokowe ale nic nie pomogło;/najgorsze jest to ze zaczeła palic 24l/100km moze miał ktos taki problem??albo zna kogos kto by to naprawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 sonda lambda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chacko bmw Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 tez tak myslalem;D ale ponoc bmw ma gdzies przekaznik podgrzewania sondy,i dowiedziałem sie ze to one padaja. tylko niewiem gdzie on jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam w mojej E34 z takim samym silnikiem też jest tak samo zaczynają falować obroty, jak się nagrzeje. Wymieniłem lambdę, silniczek krokowy, króćce przyłączeniowe od kolektora ssącego, sprawdziłem dolot nie ma żadnych nieszczelności. Mało tego jak jadę tak od 1500-2000 obrotów zaczyna się dziać coś dziwnego mianowicie silnik tak jak by gasił się na ułamek sekundy i odpalał ponownie czuć takie szarpnięcie. Macie jakiś pomysł ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Mało tego jak jadę tak od 1500-2000 obrotów zaczyna się dziać coś dziwnego mianowicie silnik tak jak by gasił się na ułamek sekundy i odpalał ponownie czuć takie szarpnięcie. Macie jakiś pomysł ??? Fryciu wymien czujnik położenia wału i bedziesz miał auto jak nowe to co opisałes to klasyczne objawy padającego czujnika położenia wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Mówisz będzie jak nowe jutro kupie i wymienię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Mówisz będzie jak nowe jutro kupie i wymienię. Mozesz wypiac wtyczke i przeczyscic styki ale to raczej pomoze na kilka dni , niestety wszechobecna wilgoc powoduje ze silnik bedzie swirował przez ten czujnik koszta raczej nie duze bo chyba do M50 kosztuje koło 120zł a przynajmniej silnik nie ma czkawki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chacko bmw Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 (edytowane) fryciu mam ten czujnik jak cos sprawny za 50zł jak cos 505344422 .sprawdz kolo dwumasowe bo ja miałem podobnie w e34 i byl luz Edytowane 28 Lutego 2010 przez chacko bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 sprawdz kolo dwumasowe bo ja miałem podobnie w e34 i byl luz Silnik przy 1500-2200 nie dostanie czkawki i nie bedzie gasł za sprawą dwumasy Objawy padającej dwumasy są zupełnie inne , głosna praca układu przeniesienia napędu w skrajnym przypadku grzechotanie , wyciszająca się po wcisnieciu sprzegła. I generalnie delirka całego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Witam kupiłem w ASO BMW dzisiaj czujnik koszt 330zł do M50B20 z vanosem 24v Jutro będę wymieniał. Napiszę czy pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 4 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 330zł drogo troszko. I jaki Ci sprzedali w serwisie? Bosch, Febi czy jakis inny? Pomogło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 4 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Witam. Wymieniłem czujnik ( SIEMENS) niby jest lepiej już tak nie szarpie, ale nadal pozostał problem falujących obrotów. Byłem u 3 mechaników na kompie i nic nie znaleźli. Jeden z nich stwierdził że mogą to być oringi pod kolektorem ssącym. Zamówiłem komplet uszczelek do kolektora cza poczekać na nie i powymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.