Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

mam e36 coupe 2.0 w automatycznej skrzyni biegów pare dni temu zaczeła mi skakac na obrotach(200-1400) tylko jak dostanie temperatury, podpinałem sie pod komputer i wyszło mi ze przepływomierz jest zuzyty w 89%,przekładałem 4 przepływomierze i 4 silniczki krokowe ale nic nie pomogło;/najgorsze jest to ze zaczeła palic 24l/100km moze miał ktos taki problem??albo zna kogos kto by to naprawił.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w mojej E34 z takim samym silnikiem też jest tak samo zaczynają falować obroty, jak się nagrzeje. Wymieniłem lambdę, silniczek krokowy, króćce przyłączeniowe od kolektora ssącego, sprawdziłem dolot nie ma żadnych nieszczelności. Mało tego jak jadę tak od 1500-2000 obrotów zaczyna się dziać coś dziwnego mianowicie silnik tak jak by gasił się na ułamek sekundy i odpalał ponownie czuć takie szarpnięcie. Macie jakiś pomysł ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
Mało tego jak jadę tak od 1500-2000 obrotów zaczyna się dziać coś dziwnego mianowicie silnik tak jak by gasił się na ułamek sekundy i odpalał ponownie czuć takie szarpnięcie. Macie jakiś pomysł ???

Fryciu wymien czujnik położenia wału i bedziesz miał auto jak nowe :) to co opisałes to klasyczne objawy padającego czujnika położenia wału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
Mówisz będzie jak nowe jutro kupie i wymienię.

Mozesz wypiac wtyczke i przeczyscic styki ale to raczej pomoze na kilka dni , niestety wszechobecna wilgoc powoduje ze silnik bedzie swirował przez ten czujnik

koszta raczej nie duze bo chyba do M50 kosztuje koło 120zł a przynajmniej silnik nie ma czkawki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
sprawdz kolo dwumasowe bo ja miałem podobnie w e34 i byl luz

Silnik przy 1500-2200 nie dostanie czkawki i nie bedzie gasł za sprawą dwumasy :)

Objawy padającej dwumasy są zupełnie inne , głosna praca układu przeniesienia napędu w skrajnym przypadku grzechotanie , wyciszająca się po wcisnieciu sprzegła.

I generalnie delirka całego silnika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wymieniłem czujnik ( SIEMENS) niby jest lepiej już tak nie szarpie, ale nadal pozostał problem falujących obrotów. Byłem u 3 mechaników na kompie i nic nie znaleźli. Jeden z nich stwierdził że mogą to być oringi pod kolektorem ssącym. Zamówiłem komplet uszczelek do kolektora cza poczekać na nie i powymieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...