Pablo320 Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Dziś pojawił się problem z elektryką, tzn. po zamknięciu auta centralnym zamkiem podświetla się deska rozdzielcza i oświetlenie rejestracji, zaś po włączeniu zapłonu włączają się wycieraczki przód i tył. Gdzie szukać przyczyny? Dodam, że wczoraj auto miało spawany wydech, ale taki "moduł" był założony na akumulator jeśli miałoby to jakieś znaczenie. Auto to e36 325TDS touring, rok 1995. Pozdrawiam Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 ciężka sprawa..... ale jedno jest jasne, jak spawał elektrycznie to teraz niech naprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo320 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Spawarka była elektryczna i tu powstał problem... Naprawa polegać będzie na wymianie uszkodzonych modułów? Jak narazie są problemy z tym podświetleniem i wycieraczkami. Na szybko po bezpiecznikach doszedłem, że napięcie na desce i podświetleniu rejestracji bierze się ze sterownika centralnego. Wycieraczki zaś przestają działać po włączeniu świateł i wł./wył. manetki wycieraczek lub świateł długich. Większym problemem zaczyna się robić odpalanie auta, tzn zapala i od razu gaśnie, chyba, że dodam gazu. Mam nadzieje, że nic nowego nie wyjdzie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Piotrek ma racje , smigaj do nich z reklamacją skoro wczesniej tego nie było. A z tym zabezpieczeniem na aku to jakos nie mam do nich zaufania 2 znajomych miało podobne problemy własnie po wizycie u tłumikarzy i spawaniu migomatem / elektrykiem moim zdaniem najlepiej rozpiąć aku zupełnie i "rozładować" instalke np przez zapalenie swiateł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Tak jak wyżej pisali-powrót do tego tłumikarza. Jak miałem spawany tłumik to też taki moduł na klemy akumulatora mi zakładali-prosiłem by realnie rozłączyli klemy a jak kręcili nosem to kazałem opuścić podnośnik,zdjąłem ich zabawkę i sam rozłączyłem klemy. Kolega przy spawaniu wymianie tłumika miał jaja z licznikiem(padł cały),inny znów przy spawaniu z takim modułem mógł włączyć zapłon i wentylator dmuchawy przyciskiem od świateł przeciwmgielnych takze ja wole unikać takich modułów na klemach.(spawanie to prądy zwarciowe więc co czułe to może klęknąć) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo320 Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Tłumikarz oczywiście powiedział, że to nie jego wina i że nie takie auta robił... Byłem też u elektryka, mówił że mogą być uszkodzone moduły albo trzeba szukać uszkodzeń przewodów na wiązkach. Przy spawaniu najlepiej odłączyć aku, a masę spawarki podpiąć pod element spawany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.