Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


gasnący tds...


Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich!

...jestem nowy na tym forum, gdyż jestem świeżo upieczonym użytkownikiem BMW (po raz pierwszy w życiu) ;)

...nabyłem 525 tds touring (E-34) ...wszystko jest super oprócz jedej wkurzającej przypadłości: samochód podczas manewrowania np na pakingu często gaśnie a potem z pewnym trudem odpala...

...zauważyłem, że czasami podczas jazdy w trasie dodając gazu nie ma pełnej mocy...ale wystarczy odpuścić gaz a potem ponownie wcisnąć i moc wraca...

...zaznaczam ,że pompa paliwa była niedawno regenerowana...

...czy ktoś z Was szanownych Klubowiczów wie co może dolegać mojej Becie?

pozdrawiam

Daniel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec

U Serka własnie bylo cos nie tak z pompą i generalnie sprowadziło sie to do tego ze

po jednej ewolucji (slizg bokiem) auto zgasło i nie chcialo sie uruchomic ... :?

Ale pewnie jak Serek wejdzie na forum to bedzie dysponował wieksza wiedza na ten

temat bo smiga autem z takim silnikiem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka witka... no wiec tak...diesel jak jest zimny bedzie ci klekotal naprawde fest do tego nie wiem ale sprawdz bo moze tez chodzic przez to glosiej ze mozesz nie miec wyciszenia pod komora silnika (pod silnikiem ) co do gasniecia to wlasnie ja mam skopana pompke paliwa w baku i jak robi sie ewolucje to jakies w stylu bokasow to pompka ciagnie powietrze przez co autko gasni i jest popa...bo do tego ciezko potem je odpalic... to ze pompa byla regenowana to juz cos..sprawdz przy okazji filtr paliwa i czy nie masz w nim syfu ,wody , itp. pozatym sprawdz czy nie masz jakis parszywych syfow w baku bo te paliwko ze stacji to czasem masakra jest...

Objaw ktory przedstawiles to na bank jest filtr paliwa i cos z pompka bo to mialem skopane i autko mi czasem gaslo..i czulem ze autko nie ma mocy czasem ajjj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski mozna kupic przynajmniej ja znalazlem w cenie :sterujacy ktory jest najdroszy bo podlacza sie go z elektronika firmy bosch za 370-400 pln.. ale podobno pojawily sie podroby wiec trza uwazac... a reszta to wydatek kolo 120-150 pln

filtr paliwa do nas to okolo 60-80 pln

ale obstawiam filtr... zrob najpierw to ..pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...już nie miałem siły i pojechałem z moją betą do ASO... badali, badali i uznali, że łańcuch rozrżądu do wymiany... ale mój wóz ma przejechane oryginalnie 197 000 km! ...oni mi sugerują ,że łańcuch wygląda na ponad 300 000km ...a mój egzemplarz ma książkę serwisową (sprowadzony w tamtym roku z niemiec) i naprawdę nie wygląda z każdej strony (silnik ,blachy ,wnętrze) na przebieg większy niż 200 000km...

...już sam nie wiem co o tym sądzić!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytalem o takiej opcji na tdiforum lecz tak naprawde jezeli masz przejechane mniej niz 200tys to nie powinno sie z nim nic stac wiec dosc dziwna opcja...pojedz do bebenka miedzy mostami na legnickiej warszat na koncu ...on zna sie na betach dobrze powinien ci powiedziec co i jak pozdrowka

Update:

WItka dzis wpasnie gdy wracalem z uczelki na jame zamotalem kilka fest bokasow na uczelce i autko mi zgaslo...wiec postanowilem sprawdzic co jest przyczyna i otworzywszy maske odrazu bylo wiadomo co... przewod idacy z filtra paliwa do pompy poprostu byl zapowietrzony i nie bylo w nim paliwa... u mnie wiec na 100% zjebana jest pompa w baku... mam nadzieje ze u ciebie nie bedzie to jakas grozna opcja...pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dziękuję wszystkim za pomoc.

Okazało się ,że jednak łańcuch rozrządu był już wyciągnięty. Został wymieniony i... silniczek pracuje idealnie ;)

...mam jednak pewne pytanie: gdy uruchamiam silnik (nieważne czy silnik jest zimny czy ciepły i nie ma znaczenie temperatura otoczenia), z rury wydobywa chmurka białego dymu... tylko "jednorazowo"...bo potem przy dodawaniu gazu nie ma śladu żadnego dymu... co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam. Ja mam problem 525 TD. gasnie mi gdy zdejmę nogę z gazu,np.gdy dojeżdżam do skrzyżowania, lub po chwili gdy stoi na postoju. Gdy zdjełem rure od Turbo to auto na postoju pracowało normalnie. wolne obroty ustawione są około na około900. co może być tego przyczyną??? pytanie_bmw

[ Dodano: 6 Luty 07, 21:20 ]

wogóle to jak w nim regulować obroty???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja mam problem 525 TD. gasnie mi gdy zdejmę nogę z gazu,np.gdy dojeżdżam do skrzyżowania, lub po chwili gdy stoi na postoju. Gdy zdjełem rure od Turbo to auto na postoju pracowało normalnie. wolne obroty ustawione są około na około900. co może być tego przyczyną??? pytanie_bmw

[ Dodano: 6 Luty 07, 21:20 ]

wogóle to jak w nim regulować obroty???

Wprawdzie to się odnosi do Puga,a le także do diesla.

Dokłądnie taki sam objaw był kiedy zapowietrzał się układ paliwowy.

Możesz spróbować zamiast standardowych wężyków założyć przezroczyste i zobaczysz czy masz bąbelki czy nie.

W pugu ukłąd był nieszczelny na jakimś podgrzewaczu paliwa, wystarczyło puścić bez podgrzewac za i się wszsytko naprawiło.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak to nie jest wina zapowietrzonego układu :( dowiedziałem sie jednak że u mnie może to być wina głowiczki sterującej na pompie wtryskowej, Wiecie może co z tym zrobić? prawdopodobnie winą jest zurzyty rozdzielacz("Częstym problemem tego zjawiska jest kończący się rozdzielacz na pompie wtryskowej") to można jakoś wymieniś czy trzeba całość? pytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDSerek miałem kiedyś 325tds i miałem takie same objawy jak ty, jak poszalałem albo ostro wszedłęm w zakret to gasł po chwili, a teraz co powiem co było nietak :

a wiec w baku niema zadnej pompy paliwa(przynajmniej ja tak miałem) w baku sa dwa smoki do zasysania ropki (1 z lewej a 2 z prawej) jak wchodzisz ostro w zakret np. prawy to ropke w baku siła odsrodkowa przenosi na lewą strone baku i ssa wtedy lewy smok, z lewym zakretem jest analogicznie do prawego. z tych dwóch smoków jest doprowadzone do takiego chyba trujnika gdzie jest jakis zaworek co zmienia smoki czy coś takiego niewiem nigdy do niego niedoszedłem bo trzeba zdjąć bak. u mnie sytuacja była taka ze prawy smok zasysał powietrze, i zrobiłem po prostu tak ze zdjąłem przewód z prawego smok i go zaslepiłem sróbą i opaską ze pompa ssałą tylko z lewego smoka. i od tego momentu wszystko było oki i nigdy wiecej mi niezgasł, a jezdziłęm tak z sercem na dłoni jakies 3 tygodnie i niemogłem dojść co jest grane, i zawsze zastanawiałem sie gdzie mi stanie i niebede moogł odpalic ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDSerek miałem kiedyś 325tds i miałem takie same objawy jak ty, jak poszalałem albo ostro wszedłęm w zakret to gasł po chwili, a teraz co powiem co było nietak :

a wiec w baku niema zadnej pompy paliwa(przynajmniej ja tak miałem) w baku sa dwa smoki do zasysania ropki (1 z lewej a 2 z prawej) jak wchodzisz ostro w zakret np. prawy to ropke w baku siła odsrodkowa przenosi na lewą strone baku i ssa wtedy lewy smok, z lewym zakretem jest analogicznie do prawego. z tych dwóch smoków jest doprowadzone do takiego chyba trujnika gdzie jest jakis zaworek co zmienia smoki czy coś takiego niewiem nigdy do niego niedoszedłem bo trzeba zdjąć bak. u mnie sytuacja była taka ze prawy smok zasysał powietrze, i zrobiłem po prostu tak ze zdjąłem przewód z prawego smok i go zaslepiłem sróbą i opaską ze pompa ssałą tylko z lewego smoka. i od tego momentu wszystko było oki i nigdy wiecej mi niezgasł, a jezdziłęm tak z sercem na dłoni jakies 3 tygodnie i niemogłem dojść co jest grane, i zawsze zastanawiałem sie gdzie mi stanie i niebede moogł odpalic ;)

w baku po prawej stronie jest pompa paliwa ktora podaje paliwo z prawej strony baku(od strony pasazera na lewa stamtad paliwo zasysane jest przez pompe paliwa...wydaje mi sie ze jest to prawdopodobnie wina zurzytego rozdzielacza do tego autko normalnie ciagnie na prostej itp tylko na bokach sie zawiesza .... ciekaw jestem ile to kosztuje i czy latwo to wymienic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to wogóle nie wiem gdzie to jest i jak działa ten rozdzielacz,wie ktoś coś o tym?? a powietrza mi nie ciągnie, więć pozostaje chyba tylko dramat z pompą, ma ktoś może jakieś zdjęcia tego nastawnika wewnątrz??? jeśli tak to bardzo bym prosił na tomciu7a@interia.pl, uklon_bmw jak to wogóle wygląda w środku? słyszałem też coś o jakiejś wytartej scieżce w nastawniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...