Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam niewiem czy był poruszany ten temat , ja go nie znalazlem mój problem wyglada nastepujaco

Autko pracuje normalnie co jakiś czas gdy jade dodaje gazu ,moge wcisnać nawet do spodu silnik tak jakby sie odłanczał tzn nie gasnie tylko jak dodaje gazu auto nie reaguje wcale po paru sekundach bywa nawet ze 10 sekund wszystko wraca do normy bardzo uciazliwy problem szczegulnie na skrzyzowaniach :) moze ktos poradzi co trzeba zrobic dodam ze wszystkie kable sa ok tzn od akumulatora i na swiecach reszty nie sprawdzalem bo niewiem jaka jest przyczyna kto pomoze problem wystepuje co jakis czes nieda sie przewidziec kiedy i to jest ból prosze o pomoc z gory dziekuje faan BMWuklon_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cytuje z wasze warsztaty samochodowe"

Bardzo chciałbym polecic wam serwis Diagnostic-Car na ul. Poprzecznej 2 w Radwanicach - jedzie sie na siechnice Ul. Opolską.

Właściciel Warsztatu jak i mechanicy bardzo kumaci w tym co robią, bardzo tanio wykonują naprawy i wymiany zajmuja sie mechaniką i elektroniką. Po uzgodnieniu z właścicielem Klaudiuszem zgodził sie zrobic ofertę dla Klubu! Jeżeli ktoś powie że jest z forum ma podłączenie do kompa i kasowanie błędów za 40 złotych a wymianę oleju 10 zł.

Bardzo solidni i Tani. Tel. 695 905 995 POLECAM!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec

Czujnik połozenia wału jest na dole silnika jesli sie wbiłes w zaspe to podejrzewam ze mogł załapac

sniegu a teraz troche wilgosci sie dostało i mozliwe ze dlatego takie cuda sie dzieją.

Raczej nie jest urwany bo musiałbys pokiereszowac miske olejową przy okazji moze nawet urwac

silnik z poduszek , zakładam ze to przez wilgoc.

Dostep najlepiej z kanału bo z góry to raczej nie odkrecisz srubki mocującej.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój mechanik zmienił czujnik położenia wału od góry bez podnoszenia auta :) No wkurzajaca sprawa, silnik nie ma mocy, reaguje z opóźnieniem, na skrzyżowaniach musiałem 2 sek wcześniej zacząć ruszać, pali jak smok, no i gaśnie czasami na wolnych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na głównym kole wału korbowego masz nacięcia(dość spore zęby),czujnik "czyta"te zęby.

Jeśli zaryłeś w miękki snieg to zęby mogły by zakleić się śniegiem i czujnik wariuje ale to powinien być chwilowy objaw.

Czujnik jest w takim miejscu ,że nie uszkodzisz czujnika przez takie wjechanie w śnieg.

Uruchom silnik i patrz na koło wału korbowego(dodawaj gazu)może koło to z zębami dostało czymś i gibie sie powodując błąd czujnika.

Czy śnieg wszedł wysoko na silnik jak walnąłeś w zaspę?

Co do cen mechaników i podejscia do napraw na podkarpaciu to według mnie jest znacznie gorzej niż np.na dolnym śląsku.

A rejony Krosna i Jasła to już wogole ceny z kosmosu:)

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujniki położenia wału i walka rorządu maja to do siebie, że potrafią paść z dnia na dzień i unieruchomić auto...

Wystarczy, że opór na czujniku bedzie troszke inny jak ma byc i juz dzieją się cyrki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...