Gregory840 Opublikowano 17 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 witam mam X5 jak w temacie, z racji że ostatnio znacznie więcej jeżdżę założyłem gaz (porządny a nie jakiś chłam) a jako że silnik jak się okazało nie był w 100% formie to na gazie wyszły szybciej jego bolączki nie chce tu słuchać od cwaniaków że gaz to profanacja czy coś i że to wina gazu że coś się dzieje bo już konkretnie ustaliłem że to nie jest absolutnie wina instalacji lpg więc objawy (które niestety póki co występują na gazie ale wiem od kilu mechaników z bmw i boscha że będą się one nasilały aż i na benzynie wyjdą): * na zimnym silniku wyskakuje check engine przy rozpędzaniu się (ok 60-80km/h), wywala jeden z cylindrów i zaczyna szarpać (przełączam na benzynę i dopiero później przełączam na gaz i jest ok) * na rozgrzanym często gubi obroty i gaśnie jak nie dodaję mu gazu (dojeżdżanie do świateł, wolno brane zakręty np na parkingu itp) * oczywiście jak na 4,4 przystało nie pracuje zbyt równo, lekko trzęsie itd- kto zna motor ten wie o co kamon... Wymieniłem przepływomierz, świece, filtr powietrza, sondę lambde, teraz (niby ma pomóc) zamówiłem wg rad gościa z innego forum co zna na wylot ten motor pokrywę [11617508541] i uszczelkę [11611729728] podejrzenie jest że bierze lewe powietrze, że może gdzieś olej zalega, że przepustnica, że vanosy... ktoś coś wie więcej co to może być i od czego zaczynać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 (edytowane) * na rozgrzanym często gubi obroty i gaśnie jak nie dodaję mu gazu (dojeżdżanie do świateł, wolno brane zakręty np na parkingu itp) Tu bym stawiał na silniczek krokowy jesli takie akcje dzieją się na postoju. Natomiast jesli w czasie jazdy z małymi obrotami przyczyny mogą byc dwie , przepływomierz , ewentualnie czujnik położenia wału (lubi szarpnac całym autem jesli jedziesz z równomierną predkoscią w przedziale 1500-2200 obrotów nie dodajac gazu) * oczywiście jak na 4,4 przystało nie pracuje zbyt równo, lekko trzęsie itd- kto zna motor ten wie o co kamon... Jesli byłes na kompie i cewki masz wszystkie OK , oleju nie ma w gniazdach swiec. To najpewniej przyczyny telepania bym szukał w Odmie , koszt w ASO około 140zł jak dobrze pamietam. Napisz jeszcze jaka instalke załozyłes ? Edytowane 17 Lutego 2010 przez Mordulec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory840 Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 na postoju raczej jest ok ale jak się depnie (na neutralu) to nie reaguje tak jak powinien (na lpg dławi się a na benzynie ok ale powtórzę że kwestia LPG została już wyjasniona i na bank jest ok-zestaw polecany na forum lpg i sprawdzony przed dwóch różnych gazowników: 2xEG, MagicJet, Stag300+), przepływomierz jest nowy i oryginalny więc to też nie to, właśnie miała być odma (czyli oddzielacz oleju?) ale potem dwóch speców (ufam im i niezależnie od siebie to potwierdzili) kazali kupić pokrywę i uszczelkę (nr podane wyżej) mimo że obaj mówili o odmie (chyba że tej nazwy używa się i do tych części?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 (edytowane) Po tych numerach to faktycznie chodziło im o odme w katalogu równiez jest to podane jako pokrywka Jej żywontosc to max 100tys km , nie wiem ile masz nalatane ale zakładam ze nikt tego od nowosci nie wymieniał , koszta sa w sumie nie wielkie a przynajmniej wyeliminujesz telepawke silnika i mysle ze bedzie sie duzo płynniej zbierał po dodaniu gazu. Edytowane 17 Lutego 2010 przez Mordulec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory840 Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 dokładnie - 2 i 10 mam nadzieje że się również nie mylisz po wymianie odmy dam oczywiście znać czy pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory840 Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 tylko koszt nie 140 a 300zł (+robocizna) ale to i tak nie jest źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 17 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 w v8 jeżeli telepie na obrotach to może być to odma. Jak ubywa oleju to dodatkowo najlepiej wymienić uszczelki dekli zaworowych wraz z tymi małymi uszczeleczkami (chyba 24 szt) u mnie w v8 m60b30 problemy z telepaniem na obrotach ustały po tych zabiegach. Sprawdź też czy cewki wszystkie grają i fajki od świec. w V8 powinno chodzić idealnie. I jak zrobisz odmę wraz z uszczelniaczami powinno tak być. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 tylko koszt nie 140 a 300zł (+robocizna) ale to i tak nie jest źle Faktycznie podałem cene do M60 , niestety ale M62 jest 2razy droższe pewnie przez to ze M62 To czesta przypadłosc przy V8 , niestety ale wiekszosc przyjmuje telepanie za normalne a tak nie powinno byc , najczesciej tak jak Mat pisze cewki , fajki , olej w gniazdach swiec , odma to przyczyny telepawki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory840 Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 odma jutro ma dojść a w środę idzie na warsztat i się wszystko okaże...happy_bmw a teraz byłem w dłuższej trasie i jeździłem też dużo po mieście i... auto zachowywało się bardzo poprawnie (tzn zero latania obrotów, gaśnięcia itd) tak może być że czasem chodzi dobrze? i druga sprawa o której zapomniałem - czasami na zimnym silniku (powiedzmy jedno odpalenie na dziesięć) wywołuje dość głośny pisk przy dodawaniu gazu (domyślam się że to jakiś pasek ale nie mam zielonego pojęcia który i dlaczego) wtedy muszę przegazować auto na kilka sekund (wtedy piszczy głośniej ale po chwili całkiem ustaje) lub jeśli już jadę to najczęściej po przejechaniu kilkunastu metrów jak auto wrzuci sobie wyższy bieg (II) to też piszczenie samo ustaje...:confused: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 22 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 i druga sprawa o której zapomniałem - czasami na zimnym silniku (powiedzmy jedno odpalenie na dziesięć) wywołuje dość głośny pisk przy dodawaniu gazu (domyślam się że to jakiś pasek ale nie mam zielonego pojęcia który i dlaczego) wtedy muszę przegazować auto na kilka sekund (wtedy piszczy głośniej ale po chwili całkiem ustaje) lub jeśli już jadę to najczęściej po przejechaniu kilkunastu metrów jak auto wrzuci sobie wyższy bieg (II) to też piszczenie samo ustaje... Jak bedziesz miał auto juz na warsztacie to niech poluznią napinacz paska wielorowkowego i sprawdzą moze ktoras rolka juz umiera i przy rozruchu wydaje takie dzwieki , jesli to faktycznie ktoras rolka to nie olewaj tematu tylko ja wymień bo w krytycznym momencie bierznia zostanie na srubie mocującej a rolka sie zsunie i pasek zawinie się na pompie wodnej łamiąc przy okazji łopatki wiatraka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory840 Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 odma wymieniona, rolki i pasek też a do tego jakieś węże które sparciały i prawdopodobnie one były główną przyczyną... także jest wszystko super, silnik pracuje równo, obroty tak jak powinny, błędów żadnych nie ma...happy_bmw po testach na benzynie i przełączeniu na gaz świeci się co prawda check engine ale to już zasługa lpg...:wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megapepe Opublikowano 27 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 pytanie_bmwWitam MAM problem z moim bmw x5 4,4i bez lpg trzęsie się na D, N, Oraz R, i dzieje się tak co jakiś czas , w komputerze serwisowym " serwisanta bmw " wychodzi błąd sondy , dziś odbierałem auto z serwisu i dalej pupa nie jest tak jak być powinno a niby cewki i świece sprawdzone, podłączył więc kompa jeszcze raz i powiedział że gorszą prace mają cylindry 2-3-6-8 objaw jest taki że trzęsie prawie jakby chciała zgasnąć i nagle dodaje sobie gazu i jest ok i za chwilę powtórka z rozrywki, mało tego wciąż widnieje błąd tylnego zawieszenia , opada na tyle i trzeba programem podnosić a sterownik i czujniki zawieszenia wymienione. Jeżeli chodzi o to trzęsienie to czy pomorze ta odma o której pisaliście????bmw_beer za każdą odpowiedz kolejka:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 28 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 silniczek krokowy sprawdzony?? wyczyszczony?? ćwiece, fajki cewki jako drugie??? odma wymieniona?? do tego trzeba sprawdzić uszczelki pod deklami zaworów (zalewa świece olejem i to może być przyczyną nie równej pracy v8 naprawdę sporadycznie zdarza się coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczieku Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Kolego rozrząd i tyle w temacie.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. BASTARS Opublikowano 19 Grudnia 2018 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Nooo czasami warto poczekać na odpowiedź ? 2 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.