rafica Opublikowano 8 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Witam ! Piszę w sprawie kumpla któremu przecieka chłodnica,szuka teraz nowej ,macie jakieś sprawdzone zamienniki ,bo jest tego trochę a nie chce trafić na chińszczyznę, autko to e36 320 z 1992r. bez klimy ,benzynka,będę wdzięczny za jakieś propozycje.Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 8 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 moze napisz skad sie leje moze temat jest do zrobienia a nie od razu koszty sobie robic ja u siebie skleilem i jest ok ten sam motor 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafica Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Nie mam pojęcia skąd mu się leje po 8 godzinach jak auto stoi jest kilka kropel na śniegu podobno gdzieś z tego zbiorniczka ,jest zdecydowany kupować nową . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 8 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 wiec przy zakupie nowej nie pomoge ja podobny"maly"wyciek tak jak pisalem wczesniej zakleilem i jest ok nie wiem na jak dlugo ale narazie jest:) na allegro widzialem chyba z roczna gwarancja za 280zl (pewnie nie oryginal) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafica Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 A możesz zdradzić czym kleiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 8 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 wiesz co nie pamietam nazwy tego kleju ale kupilem go na stacij bp dwu skladnikowy kazdy skladnik w takim czyms jak strzykawka obie sa ze soba polaczone takze obu skladnikow daje sie tyle samo jak mi zostalo w garazu opakowanie to podrzuce nazwe tego kleju.(przed klejeniem demontaz chlodnicy oczywiscie i wszystko dokladnie wyczyszczone) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 http://www.rendor.com.pl/index.php?id=46 Miałem kiedyś do czynienia z produktem tej firmy, kleje dwuskładnikowe, świetnie właściwości, odporne na temp i czynniki chemiczne. Napewno mozna sie skontaktować i coś polecą do klejenia. Naprawde świetne środki, ale cena tęz nie nalezy do najniższych na rynku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 kumpel kleił poxylina. Ale kup lepiej nową chłodnicę. Jeżeli nie chcesz myśleć na trasie co robić dalej bo właśnie strzeliła. A niech strzeli na trasie przy 200km\h zanim się obejrzysz auto będzie ugotowane. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 poxylina sie do tego nie nadaje.A jezeli chodzi o klejenie chlodnicy to jakby kazdy myslal ze stzreli,to ludzie by tego nie robili,a robia kleja,lutuja,cuduja i jezdza dalej,wszystko zalezy od wycieku jaki jest duzy i skad sie leje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 (edytowane) zapytaj tutaj: http://www.esklep.info-gol.com.pl/ albo: http://www.chlodnice.zmotoryzowani.com.pl to jest to samo jak będzie miał to daj znać to zrobimy może lepszą cenę Edytowane 9 Lutego 2010 przez Piotr 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Do e36 320 bez klimy najcześciej szły chłodnice z radiatorem 440mm o ile dobrze pamiętam. Jeśli chłodnica jest cała i ok a wyciek pojawia się na dole zbiorniczka wyrównawczego to jaki sens ma kupowanie nowej? Zbiorniczek wyrównawczy jest w pełni demontowalnym elementem chłodnicy więc niech spuści kolega płyn chłodniczy zdejmie zbiorniczek(ciągnąc tylko i wyłącznie do góry),umyje go,zobaczy czy nie jest pęknięty,posprawdza oringi(jeden na dole(duży około 85mm i jeden na krućcu przelewowym około 14mm). Jeśli nawali tam kleju to w razie powtórnej awari będzie zmuszony do używania już tylko kleju lub wymiany kompletu razem z chłodnica mimo ze jest ok. Ja kupowalem chłodnicę firmy nissens i jestem zadowolony.Taki wyciek z pod zbiorniczka usunąłem jak się należy a powodem był zgnieciony/wypracowany oring ten mały a płyn ściekał po zewnętrznej (niewidocznej)obudowie chłodnicy zakrytej właśnie zbiorniczkiem i zbierał się i wypływał na dolnej krawędzi zbiorniczka. Wymiana oringa za 20gr i trochę swojego czasu załatwiła sprawę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafica Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Dzięki za pomoc ! Wasze podpowiedzi przekazałem ,dalej już sobie poradzimy ,Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 18 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Ja mam niestety z firmy POL-CAR, dałem 300 zł (323i), jeżdżę juz rok czasu na niej i wszystko działa jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.