Simon Opublikowano 7 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Witam mam E34 w którym kierunek powietrza zmienia się za pomocą suwaków i linek, przynajmniej tak mi się wydaje, jest wersja E34 gdzie to samo działa elektronicznie bez linek co trzeba wymienić żeby zlikwidować linki? :confused: Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 7 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 elektronicznie był chyba tylko climatronic....chociaz nie chce wprowadzić w błąd a jak byś chciał zorbic z manuala na climatronic to roboty po pachy... a dokładnie nieopłacalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Klime mam, skupmy sie na likwidacji linek? co je zastępuje i gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 8 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 www.realoem.pl i kukaj co tam jest dokładnie... napewno jakieś czujniki i potencjometry.... ale tak jak mówie to jest zbyt skomplikowane zeby to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabian Turała Opublikowano 8 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 szkoda zachodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Fiu fiu się szarpnąłeś Trzeba zmienić moduł klimy/dmuchawy/nagrzewnicy na taki który współpracuje z odpowiednim panelem sterującym(oczywiście podłączyć zgodnie ze schematami lub samemu tworzyć wiązki bo prawdopodobnie ich nie ma) Skoro masz klimę a sterowanie nawiewem masz dalej suwakowe to aktualny moduł już nie gra. Nie masz silniczków sterujących klapami/przepustnicami odpowiednio kierując powietrze a silniczki zamontowane są w miejscach do tego przystosowanych(z grubsza na obudowie nagrzewnicy)więc nie zamontujesz ich w miejsca po zaczepach linek Prościej to kupić klimę w takim zestawie a to = wywalanie całego kokpitu potem i tak pozostanie podpinanie tego elektrycznie i tu może być parę problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 10 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 czyli lepiej sprzedać i kupić z climatronic:D hehe:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 10 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Lepiej z punktu szybszego osiągnięcia celu,mniejszych nakładów finansowych,krótszego czasu wymiany. Problemy z podłączaniem i poprawnym funkcjonowaniem pozostają Jeśli masz magika który zrobi taką podmiane to przekładaj ale nie weźmie za to symbolicznej złotówki:) Zakup kompletnego klimatronika to gwarancja ze połączenia z modułem,panelem i samą klimą jest oryginalny i sprawny lecz nie ma gwarancji że instalacja auta jest odpowiednia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) Myślałem żeby podpiąć panel z E38 ale muszę wymienić te siłowniki klapek, będę rozglądał się za nagrzewnicami w takim razie , mi te suwaki nie pasują ani ten panel z klimatronik, a w E38 jest idealny tyle że elektroniczny. Edytowane 11 Lutego 2010 przez Simon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.