Tomaszeks_88 Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 moze to byc podpora walu mowiles ze ci wyje most mocno wy***any most tez moze wydawac rozne odglosy... oraz wszystkie inne roznego rodzaju gumy.... co do obrotow to jesli tam jest gaz to zajmij sie regulacja gazu a jesli benzyna to posprawdzaj czy wszystko jest dobrze podlaczone chodzi mi o podcisnienienie moze byc takze zle ustawiony bieg jalowy.... u mnie po odlaczeniu niektorych przewodow podcisnieniowych trzyma na wolnych wlasnie 1500obr/min. Co do ssania to wedlug mnie po tyle latach ono raczej nie domag a nie dziala "za dobrze" ale mozesz sprawdzic moze sie nieodlacza i caly czas jest na ssaniu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Zrob dokladnie tak jak napisal Piotr.... jesli nic nie pomoze poszukaj tam gdzie ja Ci napisalem.... OBY MAT SIE JEDNAK MYLIL.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Co do ssania to wedlug mnie po tyle latach ono raczej nie domag a nie dziala "za dobrze" ale mozesz sprawdzic moze sie nieodlacza i caly czas jest na ssaniu.... a gdzie w M40 jest ssanie?? :evil: i o jakiś przewodach podciśnieniowych poszesz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Kazdy silnik ma ssanie jak jest zimny wlaczane mechanicznie w nowszych silnikach przez jakis termowylacznik lub zawor termiczny w nowoczesnych przez jakis uklad sterownia komputer.... Moze byc dodaktowy wtryskiwacz zmienia sie proporcja paliwa z powietrzem ale napewno cos musi byc co utrzymuje silnik przy zyciu jak jest zimny Co do podcisnienia to kazdy silnik musi miec uklad podcisnienia zeby prawidlowo funkcjonowac wyruwnywac cisnienie odpowietrzac czy co tam jeszcze musi robic zeby dobrze pracowac.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 24 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Kazdy silnik ma ssanie jak jest zimny wlaczane mechanicznie w nowszych silnikach przez jakis termowylacznik lub zawor termiczny w nowoczesnych przez jakis uklad sterownia komputer.... Moze byc dodaktowy wtryskiwacz zmienia sie proporcja paliwa z powietrzem ale napewno cos musi byc co utrzymuje silnik przy zyciu jak jest zimny W M40 masz tylko czujnik temperatury silnika , to on posrednio wpływa na dawke paliwa , jak bedzie padniety to albo bedziesz miał kosmiczne obroty na jałowym albo tez bedzie gasł w zaleznosci co wskaze czy ze silnik ma odpowiednia temperature czy ze jest zimny. Co do podcisnienia to kazdy silnik musi miec uklad podcisnienia zeby prawidlowo funkcjonowac wyruwnywac cisnienie odpowietrzac czy co tam jeszcze musi robic zeby dobrze pracowac.... W M10 to sie z Tobą zgodze tam praktycznie wszystko było na weżykach podcisnieniowych , natomiast w M40 praktycznie tego nie ma , jest chyba tylko jeden wezyk od kolektora dolotowego i na tym koniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Jako iż słońce przedziera się przez coraz rzadsze chmurki a deszcz ucichł postanowiłem uruchomić szyberdach i udało się zaje***ta sprawa a propo to czy przerabiał ktoś z korbki na elektryczne otwieranie kumpel tak ma w E36 a miał na korbkę pytam z ciekawości bo chyba nie bd się w to bawił bo to przecież klasyczne auto i musi mieć korbke, chociaż może.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 miałem e 30 ręczny szyber i teraz w e34 tez mam ręczny..... mi to nie przeszkadza twój wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 wiadomo korbka żadzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Elektryka do E30 jest bardzo droga i ma ponad 20lat... wiec ja bym zostal przy manualnym po pierwsze ma swoj styl a po drugie bedzie dzialac bardzo dlugo. Ostatnio sam silnik na allegro widzialem za chyba 160zl wiec z przesylka za sam silnik masz juz prawie 200zl a gdzie reeszta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 24 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Hejka, Ja u siebie montowałem elektryczny szyber bo był na korbkę. 1. Silnik wraz z płyta mocującą bo płyta do manuala jest inna. 2. Wiązka elektryczna - musisz ściągnąć(uchylić) podsufitkę i poprowadzić przewód do słupka(zdjąć osłonę) i podłączyć do multizłączki pod kierą, wsadzić przekaźnik i bezpiecznik jak nie masz. 3. Niestety wymaga to kupienia panelu wraz ze słonecznikami i przerobieniu nieco podsufitki. Jest trochę zabawy no i kosztów tak jak napisał Tomaszeks_88 Gdybyś się jednak zdecydował to pisz. Chętnie pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 mógł byś zapodać zdjęcia podsufitki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszpik Opublikowano 9 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 Witam mam do sprzedania w orginale maskę do E30 w oryginalnym lakierze w 100% nie uszkodzona.. Kontakt tomaszpik13@gmail.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.