patryk konin Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Witam od niedawna chce kupić E 30 coupe 1,8 albo 1,6 w związku z tym chciał bym się czegoś dowiedzieć o tych samochodach między innymi na co zwracać uwagę przy oględzinach jakie są typowe usterki czym się różni wersja "szeroka" od "wąskiej" lampy i czy warto kupić e 30 sprzed 87r i ile rodzai wyposażenia E30 wyszło w wersji coupe ( czy wszystkie miały wspomaganie szyber dach itp ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 ( czy wszystkie miały wspomaganie szyber dach itp ) Były wersje bez wspomagania (większość) i bez szybera (mniejszość) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 zdecydowanie warto kupić E30... ale nie koniecznie z silnikiem cztero-cylindrowym, lepiej kupić e30-tkę z silnikiem m20b20 lub b25, tak czy siak, przy kupnie sprawdź dobrze stan auta, ponieważ BMW często są katowane przez domorosłych "szybkich i wściekłych", do tego można zaobserwować, że e30 w bdb stanie szybko nabierają na wartości, a co za tym idzie już auta w db stanie mają często mocno przesadzoną cenę, więc warto dobrze przemyśleć ewentualne kupno powodzenia w bojach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Ja mma e30 coupe i mam szyber i mam wspomaganie. Mam te auto 4lata i powiem Ci osobiscie ze jestem mega zadowolony. Samochody sa malo awaryjne daja przyjemnosc z jazdy i napewno wiecej ludzie sie obejrzy niz za e36 e39 e38.... Mowie tu o ladnym stanie. Sam mam silnik 1.8i m10 i polecam ci go poniewaz jest nie zniszczalny w m40 bedziesz mial do roboty gore silnika, chyba ze juz ktos to zrobil. Jesli chodzi o osiagi to m40 jest lepszy lepiej ciagnie od dolu i ma pare KM wiecej. Sprawdz przede wszystkim blacharke progi w waskiej lapmie lubialy rdzewiec nadkola blotniki. Sprawdz czy instalacja elektr jest oryginalna postaraj sie podlaczyc do kompa zeby sprawdzic przebieg. Jesli masz zadbany egzemplarz to po 20latach powinny byc dalej oryginalne drazki kierownicze oryginalne amory przynajmniej o mnie jest oryginal. Musisz pamietac ze najmlodsze maja 20lat i na dzien doobry trzeba bedzie wymienic przewody humulcowe plyny wymienic rozrusznik alternator... itd itp.... Bogate wersje byly w silnikach m20 tam miales elektryke i obc. Czasem klime i podgrzewane siedzenia.... Generalnie auta niesamowicie wierne i bezawaryjne.... Jak na swoje lata dosc ekonomiczne.... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 tzn na razie chce wychaczyć coś za około 2000zł +/- 500 zł a 325 to cabrio bo jest niesamowicie niesamowite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 tzn na razie chce wychaczyć coś za około 2000zł +/- 500 zł a 325 to cabrio bo jest niesamowicie niesamowite Sory ale to raczej beda zwłoki za 2tyś , dobra E30tka w tej chwili to minimum 5tys A w bardzo dobrym stanie to wydatek rzędu 8tyś w góre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 jak bd szukał igiełki to w Rajchu a na razie szukam niezawodnego auta w tej cenie obecnie jeżdze Mitsubishi ale jest zbyt awaryjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Mysle ze e30 za 2tys zl bedzie jeszcze bardziej awaryjne.... Tak jak pisal Mordulec od 5tys zl sie zaczynaja cos warte e30. Czasem mozna cos wychaczyc za 4tys... ale napewno nie za 2tys zl. Ja bede mial na dniach na sprzedaz Audi 90 quatro 2.3 NG za wlasnie smieszne pieniadze typu 2500-3000zl. Technicznie sprawne do poprawek blacharsko-lakierniczych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 jak bd szukał igiełki to w Rajchu To przeglądnij ogłoszenia u niemców , E30tki w dobrym stanie kosztują nawet 2tys Euro Jak chciałes szukac E30 igły w niemczech w małych pieniądzach to spozniłes sie jakies 3-4 lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 7 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 e30 idą do góry. Za dobry stan minimum 5 tys złotych. Inaczej kupisz trupa nie samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 7 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 ja swoja jak kupiłem ponad rok temu za 3 tyś rok pracy,przy nie wielkich nakładach finansowych,wyglądac wygląda duuuuużo lepiej ale jeszcze więcej jej brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 7 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 A wracajac do E30 za 2tys zl to na allegro nieznalazlem takiego.... powypadkowe zardzewiare uszkodzone sa drozsze..... Jak te samochody ida w gore ja za swoj dalem 2150zl i jego stan byl naprawde calkiem dobry..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 7 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 to wyglada sensownie i jest ok 2tys zl... http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11323833 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 tak oglądałem to ogłoszenie ale obawiam się że nie zdążę tego kupić..... cały czas zbieram monete i musze sprzedać swojego Colta, BMW z 88r ma przebieg 200 000 troszke mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 7 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Niemcy cenią dobre egzemplarze E34 i E30 wiec tam tez kupisz trupa do remontu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 nie nie jeżeli chodzi o niemcy to jak będe już bogaty to pojade po piękną E30 a narazie szukam taniej E30 w kraju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 8 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 co do przebiegu to nawet jesli auto bedzie ledwo chodzic, w siedzieniach bedzie wytarta juz nawet gabka i nie bedzie za co zalapac lewarka zmiany biegow bo sie wytarl jakies 1500000km po skorce, ktora byl obszyty to i tak przebieg na liczniku nie przekroczy 250000km, po prostu w Polsce samochody jakos tak maja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Witam dawno nie pisałem gdyż byłem zajęty zbieraniem pieniążków Wyszperałem takową BeMke http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11362954 co o niej sądzicie czy warto się zainteresować Ogólnie maski w E30 otwierają się nie typowo i zastanawiam się czy nie bd problemów z jej ustawieniem ( może ma ktoś jakieś doświadczenia w tym) z tego co się orientuje to po 87r. były 3 silniki 1,8 113/115/136 KM w oferowanej bawarce jest ten najsłabszy z czego to wynika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 z tego co się orientuje to po 87r. były 3 silniki 1,8 113/115/136 KM w oferowanej bawarce jest ten najsłabszy z czego to wynika? Były M10 - chyba 101 KM M40 - 113-115 KM (8V) zalezało od katalizatora i budy w ktorej był zamontowany M43 - 136 KM (16V) -> 318iS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Aha Dzieki a jak wygląda sprawa ze wspomaganiem czy jest jakiś większy kłopot z założeniem używanego? W sęsie czy trzeba coś przerabiać czy pasuje normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 to: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11362954 naprawdę wygląda sensownie, a nawet za sensownie, cena jakaś niska więc musi być z nim coś nie tak, ale warto je obejrzeć, co prawda silnik M40 ale jeśli nie będzie duzego klekotu to już plus, ponadto jaki stan blachy, silnik i blacha to podstawa, resztę można niedrogo zrobić, tym bardziej ze cena 1790 jeszcze do negocjacji, raczej na 100% ma wspomaganie, warto zadzwonić i poprosić o VIN on powie o wyposażeniu, aaaa nie zauważyłem że jest walniete z przodu, po oględzinach będzie wiadomo jakie koszty naprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Aha Dzieki a jak wygląda sprawa ze wspomaganiem czy jest jakiś większy kłopot z założeniem używanego? W sęsie czy trzeba coś przerabiać czy pasuje normalnie Musisz kupic całą listwe kierowniczą z wejsciem na wspomaganie + pompe + dodatkowe koło pasowe + pasek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 byloby to bardzo dziwne gdyby niemiala wspomagania. Wyglada na zadbana ale mysle ze 1000zl to minimum zeby jakos wygladala optycznie plus twoja praca. Posprawdzaj ją dokladnie. A jesli niema wspomy to slabo.... Bedziesz musial kupic to co napisal Mordulec plus krzyzaka chyba inna maglownice.... niewiem co sie kryje pod nazwa listwa kierownicza....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Listwa kierownicza = maglownica = przekładnia kierownicza jak zwał tak zwał wiadomo o co biega Krzyżak raczej był taki sam , nie ma potrzeby wymiany. Co do posiadania wspomagania to wlasciwie z tymi co sie spotkałem to co druga w 1.6 i 1.8 miała wspomaganie wiec to nie jest regułą ze jak bez wspomy to lipa. Dopiero kombiaki z konca produkcji miały dobre wyposazenie wspoma / abs / poducha / elektryka / nivo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Niestety krzyzak jest inny przerabialem ten problem na wlasnej skorze... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.