Gość Mordulec Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgadza sie krzyzak jest troche inny , do wersji ze wspomaganiem jest krotszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Jesteście wielcy dzisiaj dzwonie i pytam o wspomaganko i Vin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 wspomagania nie ma........... gościu mam miesiąc betke i zaliczył płot mówi że silnik tylko troche klekocze przy odpalaniu gumy w tylnym zawieszeniu troche pukają na dziurach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 16 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 To zależy jak kto lubi, miałem E30 ze wspomaganiem i bez, dla mnie było lepiej bez wspomagania, tylko na postoju ciezko się kręci, ale za to na trasie lepsze wyczucie auta, moim zdaniem E30 nie ma najlepszego wspomagania, co do klekotania to M40 na zimnym musi chwilkę zaklekotać zanim się popychacze nie napełnią, powiedzmy 1-5 sek, to zależy od temp zew, ale już na ciepłym nie może klekotać. Zawieszenie w E30 jest proste i raczej tanie w naprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 17 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 jak bym nie miał swojej e30 stki i nie szykował sie do kupna e36 to sam bym podjechał oglądnąc http://moto.allegro.pl/item915418800_bmw_e30_318i_ocynk_bez_rdzy_m40_krotka_skrzynia.html#gallery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 17 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 No fakt calkiem fajna E30-tka ale z tego co pisze pewnie szykuje sie remoncik silnika no i ten przod mi sie niepodoba.... :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 (edytowane) Mi też ten przód się nie podoba tzn nerki i mam wrażenie że gościu sam zakładał LPG a ja chce bez bo mam instalacje i wole niezagazowany silnik i założyć instalacje ( nie chce BMW które jeździ 8 lat na gazie) a co reszta sądzi o wspomaganiu w E30? Bo w moim Mitsubishi jak miałem 155 to sie fajnie kręciło ale przy oponach 175 to nie było to zbyt przyjemne a w BMW to myśle o max 185 a o to zdjęcia przodu Obraz.jpg Obraz(1).jpg Obraz.jpg Obraz(1).jpg Edytowane 18 Lutego 2010 przez Moderator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 18 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 ... ale przy oponach 175 to nie było to zbyt przyjemne a w BMW to myśle o max 185 przy 205 bez wspomagania spokojnie sobie poradzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Kupiona Betka tylny most troche hałasuje chyba i ma pare mankamętów jak nie ostwierający się szyberdach nie działa ogrzewanie tylnej szyby schowek nie ma klamki itp Cena 1400 właściciel 17 lat ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Cena Czyni Cuda?? jak wrażenia ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 chciałem jeszcze 50 zł utargować ale sztywno sie trzymał wrażenia jak najbardziej pozytywne tylko to spalanie... ;D szybciutko trzeba pomyśleć o LPG :] czy OILSERVIS święci się cały czas?? obok niego takki zegarek i jeszcze INSPEKTION o co w tym chodzi a i jeszcze mam pytanie co do dwóch kontrolek żółtej i czerwonej zaraz pod napisem INSPEKTION czy one mają mi zasugerować że smoczek zgłodniał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 wrażenia jak najbardziej pozytywne tylko to spalanie... ;D szybciutko trzeba pomyśleć o LPG :] Tzn jakie masz to spalanie ?? czy OILSERVIS święci się cały czas?? obok niego takki zegarek i jeszcze INSPEKTION Widocznie nikt nie kasował zegarów , na forum masz instrukcje jak to skasowac samemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 oj coś po tym opisie czuję ,że wszedłeś na minę z tym autem. Obym się mylił.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Znalezienie nie wyjacego mostu do e30 graniczy z cudem.... ale jakie spalanie?? ona na trasie powinna palic 7-8litrow w miescie ok 10litrow. Pisze o dosc normalnej jezdzie trasa 100-120km miasto spokojnie ale sprawnie..... Ile Ci pali? zawieszenie zdorwe? jak blacha? silnik cichy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Tzn spalanie pokazuje na poziomie 9/10l chodzi mi o wskaźnik pod obrotomierzem ale piąty bieg i 90km\h blacha zdrowea silnik troche faluje na wolnych ale wyczyszcze silniczek krokowy i zobaczymy zawiecha mi sie podoba tylko z tyłu trzeba gumy jakieś wymienić tak mówił sprzedający ale to drobnostka dzisiaj troche walczyłem z blacharką, daje sobie miesiąc na ogarnięcie autka i pomalowanie obyś się mylił "mat" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 (edytowane) nie patrz na wskaźnik spalania chwilowego, najdokładniejszy jest pomiar ilości paliwa i przejechanych kilometrów a MATA nie słuchaj Edytowane 21 Lutego 2010 przez Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 aha no lepiej go nie słuchać bo jeszcze tylko zapeszy szkoda że szyber dach sie nie otwiera ale opanuje to za tydzień albo za 2 wiem tylko że musze kupić nowy zderzak i spojler zderzaka oczywiście spojler Mtechnic II ( jest jakaś różnica międzi Mt II a zwykłym ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Mam małe pytanko co to jest alpina czy tylko inne kolory ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 alpina to firma ,która jest tunerem bmw, modyfikuje auta zarówno mechanicznie jak i stylistycznie. Po więcej odsyłam do google.pl Mam nadzieję ,że się mylę<bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 na chwilowe spalanie (ekonomizer) niemasz co patrzec.. chodz mi na 5biegu przy 90km/h pokazuje 6l/100km. najlepiej to zalac autko do pelna i sprawdzic ile pali... Od 30litrow w dol wskaznik paliwa w e30 pokazuje bardzo doklanie...... wiec mozesz tez tak sprawdzic..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 pisząc wskaźnik paliwa masz na myśli ten wskaźnik który pokazuje ile jest paliwa w baku? jak miałem samochodzik w LPG było łatwiej sprawdzić bo jeździłem aż zgasł aha i jeszcze jedno pytanko co do tego zielono żółtego wskaźnika paliwa bo domyślam się że to jest od paliwa to czy on jest dokładny czy taki se i ile moge przejechać jak się zapali czerwona lampka jak zatankowałem za 50 zł to żadna z zielonych się nie zapaliła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Niekapuje.... Zolto-zielony wskaznik paliwa?? ty piszesz chyba o servis oil... to jest taki wskaznik co pokazuje za ile km musisz zmienic olej.... a wskaznik paliwa jest tylko jeden po lewej stronie zegarow sie znajduje..... i chcialem tylko napisac ze w e30 od ok 30litrow w dol pokazuje bardzo dokladnie.... mozesz takze sprawdzic ile pali az sie zapali rezerwa zatankowac i znowu jezdzic az sie zapali. Rezerwa ma bodajrze 7litrow. Ale niejestem zwolennikiem jezdzenia na rezerwie. Poszukaj na forum tam jest doklanie opisane z tym servis oil i ktory kwadracik co oznacza. Pozdrawiam Autko smiga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 aha i jeszcze jedno pytanko co do tego zielono żółtego wskaźnika paliwa bo domyślam się że to jest od paliwa to czy on jest dokładny czy taki se i ile moge przejechać jak się zapali czerwona lampka jak zatankowałem za 50 zł to żadna z zielonych się nie zapaliła Jesli dobrze zrozumiałem to te 5 zielonych 1 pomaranczowa 1 czerwona to lampki od inspekcji - gasniecie zielonych i na koncu zapalenie sie czerwonej to dystans 10tys km i sugeruje zeby wymienic olej , natomiast z paliwem to nie ma nic wspolnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk konin Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 aaaaaaa wy to wszystko wiecie śmigać śmiga dzisiaj byłem zatankować i chciałem spr jak to całe BMW "idzie" i idzie ale coś wali np; przy zmianie biegu z 1 na 2 przy ostrzejszej jeździe podejrzewam że to podpora wału i ma wysokie obr na postoju 1,5 tys ostatnio czyściłem silniczek krokowy czyżby to ssanie jest tak nawet jak silnik jest nagrzany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 (edytowane) ale coś wali np; przy zmianie biegu z 1 na 2 przy ostrzejszej jeździe podejrzewam że to podpora wału opisz problem, najlepiej w nowym temacie i ma wysokie obr na postoju 1,5 tys ostatnio czyściłem silniczek krokowy czyżby to ssanie jest tak nawet jak silnik jest nagrzany sprawdz śrubkę przy dzwigni gazu, przy lince od pedału gazu nad przepustnicą, czy nie jest za bardzo wkręcona, powinna byc tak ustawiona że jak - najlepiej na zgaszonym silniku żeby było słychać - dodajesz ręką "gazu" to słychać ciche pstryknecie, pod przepustnicą jest switch który mówi kompowi ze jest puszczony pedał gazu, przy dodawaniu gazu ręką od zera powinno byc słychać to pstrykniecie nr 2 switch 0..jpg 0..jpg Edytowane 23 Lutego 2010 przez Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.