szakal80 Opublikowano 4 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Jakoze mlody sprzedal swoje e-34,chcialem zapytac was o zdania na temat dwuch bmw chodzi mo o e39 i e46 napewno bedzie silnik benzynowy od 2.0 w gore,jakie sa opinie na temat tych samchodow,co moze cie mi powiedziec,na co zwrucic szczegolna uwage przy kupnie,interesuje mnie rowniez"awaryjnosc"tych dwuch pojazdow,co lubi pasc a,o czym raczej sie nie mysli.Dzieki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 4 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 jeśli chodzi o e39 przed liftem(lubi się popsuć): - opornica dmuchawy tzw "jeż" - ok 250 zl nówka oryginał - czujniki - połoznia wału i wałka rozrządu (to moje prawie 3 letnie doświadczenie z e39) jeśli trafisz zadbany egzemlarz nie bedzie musial inwestować, wszystko zależy od stanu, przebiegu, serwisowania przez poprzedniego właściciela. Jedyne czego czego nie lubi e39 (chyba jak każde BMW) to oszczędzania i odkładania napraw. Plusem e39 nad e46 jest tańsze w serwiosowaniu zawieszenie, co mozna zobaczyć po cenach odpowiadających sobie elementów w obudwu modelach. Oba samochody naprawde godne zaufania i polecenia, części może nie są za tanie, ale intensywnośc napraw tez nie duża wysoka. Jęsli chodzi i motor to polecam wersje 523i jesli chodzi przed liftem bądź 520i 170 KM po lifcie, ja mam 2.0 150 KM i jest troche jednak za mało . Mozna też pokusic się o wersje ze świetnym motorem 2.8 lub jego następce o mocy 231 KM na podwójnym vanosie. Possprawdzaj kontrolki na desce rozdzielczej - WAZNE kontrolka od AirBagu ma zgasnąś i zupełnie innym czasie jak pozostałe - jesli gasnie rózwo z inna kontrolką to znaczy że ktos coś kombinował i zpiał ją z inna kontrolka żeby zgasła. Pokrywy poduszek powinny być równe, nigdzie nie odstajace. Jest duzo rzeczy które warto sprawdzić - jak cos jeszcze innego przyjdzie mi do głowy jakie miałem przygody z e39 to napisze bo teraz musze lecieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Sory za OFF'a ale : - czujniki - połoznia wału i wałka rozrządu Kozin jakie miałes objawy padania tych czujników ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 4 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 (edytowane) wałek rozrządu mi nie padł ale kolesie jeden w e34 i e39 własnie mieli je walniete - ciężko paliły a jak zapaliły to chodziły bardzo nie równo i brak mocy Czujni połozenia wału przerabiałem osobiście - na początku od czasu do czasu długo kreciła, zdażało sie czujnik gubił sygnał i silnik na chwilke przerywał np podczas przyspieszania, gorzej sie wkrecała - zarówno na postoju jak i przy przyspieszaniu. Raz jak już padł całkiem to nie odpałiła - tylko holowanie, pod kompa i wyszedł czujnik, wymieniłem czujnik (ok 260 zł Bosch) i normalnie inne auto. Po wymianie lepsze odpalanie - "od strzała" - lepsze wkręcanie i co najważniejsze mniejsze spalanie bo czujnik gubił sygnał i puszczał żlą dawke paliwa i iskre w nie odpowiednim momencie. Edytowane 4 Lutego 2010 przez kozin09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 dzieki dzieki czekam na wiecej informacij pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 nikt nic wiecej nie wie na temat tych pojazdow???wszystkie info wyczerpane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Jeśli chodzi o e46 mankamentem sa przednie aluminiowe wahacze. Sworznie są niewymienne. Lemforder to jakieś 600 zł za sztukę. Alternatywą są wahacze Meyle HD utwardzane z wymiennymi sworzniami. Wahacze po jakieś 450 zł sztuka ale wymienne sworznie po 150 zł. Modele z początku produkcji miały problem z pękającą płytą podłogową. Częste problemy z elektroniką. Tyle pamietam. Jak sobie coś przypomnę napiszę więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 forest od ktorego roku ta plyta nie pekala??co masz na mysli pekajaca wzdloz z poprzek w ktorym miejscu sie to dzieje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Poszukaj w necie. Czytałem gdzies artykuł na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 http://www.roadlook.pl/uzywane/bmw-3-1998-2007-bawarskie-ciasteczko.html http://www.autocentrum.pl/autorentgen/bmw/seria-3/e46/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 ...albo http://www.roadlook.pl/uzywane/bmw-5-1995-2003-piatka-na-piatke.html pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 dzieki forest za artykuly czekam na wiecej info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 kozin09 rowniez podziekowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.