Pecet Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Nic dodać, nic ująć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
auto-chiptuning Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Nawiązując do waszych wypowiedzi kozina09 W ogloszeniu jest do 40% wzrost mocy- jasno pisze do 40% a nie 40 %. jest to jak najbardziej osiągalne przy niektórych silnikach disla nie zutujac na jegho trwałosć (np. Golf V .1.9 tdi standardowo 105 KM po modyfikacji 140-145 KM). Ktoś z was korzysta z 44tuning, prosz niech sprawdzi czy w jego przypadku to jest realne. Standardowo autka kręcimu o około 25% ale to rożnie zależy od silnika, als są tez i klienci którzy chcą te 40% a nawet więcej- pomijając nasze uwagi co do trwałosci silnika. Przyrosty ktore gwarantujemy pokrywaja się z póżniejszymi przyrostami osiągniętymi na hamowni +-3%. jak wcześniej pisałem jeżeli będzie róznica większa zwracamy koszt hamowni i dojazdu. Kie korzystaliscie nigdy z naszych usug więc nie wiem dlaczego sujecie takie wypowiedzi. Jak piszę gwarantuje wam taki przyrost mocy jeśli nie to zwracam niektóre koszta. Uważacie ze chciałoby nam się robic na marne i jeszczze w tym wszystkim ponosić dodatkowe koszt. Planujac zarobić 600 zl na modyfikacji a tym samym stracić 600 zł aby pokryc koszta. Proszę przytoczcie mi firmy które dają takie gwarancje, aby zwracałly kosztu dojazdu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pecet Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 "Kie korzystaliscie nigdy z naszych usug więc nie wiem dlaczego sujecie takie wypowiedzi." Zapewniam,że nie skorzystamy Chłopie, kup sobie słownik poprawnej polszczyzny, a potem zabierz się za reklamowanie swojego interesu, masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Hehe temat brzmiał : Do 40% wzrostu mocy przy zmniejszonym spalaniu Tak czy siak bez hamowania taka zabawa nawet jesli kasują 600zł moim zdaniem nie ma sensu Np Auto Seba za 600zl hamuje samochod przed i po modyfikacji. Nie wyobrazam sobie, zeby placic za chipowanie samochodu na "slowo". i co, mam sie kierowac tym, ze ktos mi powie, ze napewno samochod ma teraz o 40KM wiecej? Jak jest wykres, jest jasne i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 7 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Uważam ,że robiąc moda za 600zł i zwracając te koszty w razie niezadowolenia klienta można z tego nieźle wyżyć biorąc oczywiście pod uwagę Twoje założenie wynikające z doświadczenia w kontaktach z klientami które mówi,że wielu z nich nie sprawdza parametrów po Twojej usłudze. Możesz zakładać nawet białe rękawiczki do tej operacji podnoszenia osiągów by wśród Twojej klienteli podnosić mniemanie o profesjanalnym podejsciu w tym temacie a w mojej ocenie i tak się nie zmieni w przypadku świadomych ludzi. Dla rozluźnienia polecam temat z tego forum pt"tak się teraz sprzedaje części"możliwe,że poskutkuje to jeszcze szerszym gronem klientów:) Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 10 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Wbrew sugestii innych formuowiczów (przy innym temacie) postanowiłem dokonać modyfikacji w tej firmie. Modyfikacji poddałem auto rodziców BMW e46 320d 136KM. Według gościa moc powinna wzrosnąć 30KM i 60NM. Z uwagi, że modyfikacji dokonywałem w Warszawie postanowiłem wydać dodatkowe pieniążki, aby sprawdzić auto na hamowni przed i po modyfikacji. Standardowo producent podaje 136KM i 280NM. Przed modyfikacją wyszło 134KM i 283NM a po modyfikacji 158KM i 361NM. Co prawda doszło 24KM a nie 30KM, ale za to autko otrzymało więcej NM. Z usługi jestem zadowolony. Hamownie uważam za zbędną. Dodatkowy wydatek a tak naprawdę nic nie wniosła poza tym, że wiem, jaką mocą auto dysponuje, a dużo się nie różni od danych podanych przez tego gostka. Co do zauważonych różnicy, autko żwawsze, lepiej zbiera się z wolnych obrotów, a wchodząc na wyższe silnik ciszej chodzi. Bardziej elastyczniejszy na większych biegach. W tej chwili jadąc na 4 biegu 40 KM/h nie ma najmniejszego problemu a po wciśnięciu gazu auto się zbiera bez najmniejszego problemu. Co do spalania gdyż podobno powinno spaść, nie mogę powiedzieć w tym temacie za dużo gdyż nie resetowałem wskaźnika od spalania, a jak dotąd pozostał na tym samym poziomie. Patrząc na wskazówkę ekonomizera wydaje mi się ze nieznacznie spadło, ale nie chce mówić tutaj więcej dopóki auta dłużej nie potestuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 10 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Wbrew sugestii innych formuowiczów (przy innym temacie) postanowiłem dokonać modyfikacji w tej firmie. Modyfikacji poddałem auto rodziców BMW e46 320d 136KM. Według gościa moc powinna wzrosnąć 30KM i 60NM. Z uwagi, że modyfikacji dokonywałem w Warszawie postanowiłem wydać dodatkowe pieniążki, aby sprawdzić auto na hamowni przed i po modyfikacji.Standardowo producent podaje 136KM i 280NM. Przed modyfikacją wyszło 134KM i 283NM a po modyfikacji 158KM i 361NM. Co prawda doszło 24KM a nie 30KM, ale za to autko otrzymało więcej NM. Z usługi jestem zadowolony. Hamownie uważam za zbędną. Dodatkowy wydatek a tak naprawdę nic nie wniosła poza tym, że wiem, jaką mocą auto dysponuje, a dużo się nie różni od danych podanych przez tego gostka. Jak mozesz to wrzuc wykres z hamowni , ciekaw jestem jak sie rozłozył ten moment i od kiedy masz MAX Nm I gdzie hamowałes w warszawie auto i ile zapłaciłes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 10 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Jedno hamowanko w VTG 200 zyla x 2 przed i po =400+ 600 program daje 1000zł czyli dokladasz tylko 500zl i masz porządny program pod twoje auto i nie musisz jechać do warszawy czyli -- paliwo i czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 10 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Interesuje mnie wykres-jeśli wzrost mocy i Nm na wykresie wygląda jak jeden samotny nagły tzw pik to wiele powie o charakterze tej modyfikacji Wklejenie swoich wykresów z hamowni przed i po nie powinno stanowić kłopotu także wklej byśmy się zamknęli w tym temacie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pecet Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Wydaje mi się,że wykresy muszą się najpierw zrobić... np w photoshopie czy w corelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Szybko Sie Zrobia !!! Moge udostepnic swoj wykres za drobna oplata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Miałem i mam nadal problemy z kompem ale znajmomy dal rade zeskanować. Poniżej wykres. <a href='http://zapodaj.net/0029d66acd4d.jpg.html'>http://zapodaj.net/0029d66acd4d.jpg.html</a> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 teraz powinno byc ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 A u kolesia był gostek z e46 323i równiez poddawał modyfikacji, i był na hamowni rownież pokazało mu 200KM z silnika 170KM zadnych dodatkowych modyfikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 A u kolesia był gostek z e46 323i równiez poddawał modyfikacji, i był na hamowni rownież pokazało mu 200KM z silnika 170KM zadnych dodatkowych modyfikacji. To normalne. Nowy silnik zaraz po montażu bardzo rzadko ma moc podawaną przez producenta. Czasem jest kilka koni mniej czasem więcej, jak w tym przypadku. Np. diesel Toyoty D4D poj. 2.2 litra powinien miec 177 KM a na kabinach testowych Kontroli Jakości niektóre dochodzą do 200 KM. Nie wiem dokładnie dlaczego tak jest ale to fakt. Ja przed zmiana mapy silnika miałem 195 KM zamiast seryjnych 184 KM. Niemniej jednak uważam, że "chipowanie" bez hamowni jest głupim pomysłem i firma która uważa się za profesjonalną nawet nie powinna tego oferowac bo się ośmiesza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Hamownie zaliczyłes w Warszawie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) A tu znalezione w necie z 02.11.2009 link z BMW klub.pl do wykresu http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.gekocars.pl/wykresy/bmw_e46_320d.gif&imgrefurl=http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php%3Ff%3D69%26t%3D115204%26start%3D0&usg=__BE0PENb2wgWOXVSaztm8h2Fxl9w=&h=1024&w=724&sz=101&hl=pl&start=1&um=1&itbs=1&tbnid=YONRyHA4bpUuhM:&tbnh=150&tbnw=106&prev=/images%3Fq%3Dwykres%2Bmomentu%2Bobrotowego%2BE46%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN%26um%3D1 dziwnie podobny 5 ty post dolny link Edytowane 11 Lutego 2010 przez darioital zeby nie nabijac postow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) Sory ale to sciema jak na moje oko :lol: Geko Cars jest w Poznaniu a nie w Warszawie a nasz tuningowiec zapewniał ze hamował i chipował w warszawie Co wiecej poobcinał skan z góry zeby nie było widac danych kontaktowych i adresu hamowni Trzeba by sprawdzic jeszcze IP z jakich logował sie na forum ten ktory wykonał usługe i owego własciciela dizla , jak na moje oko to jedna i ta sama osoba ewentualnie koledzy Edytowane 11 Lutego 2010 przez Mordulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Może jeszcze komuś wykresik z org strony geko: http://gekocars.pl/wykresy.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 A u kolesia był gostek z e46 323i równiez poddawał modyfikacji, i był na hamowni rownież pokazało mu 200KM z silnika 170KM zadnych dodatkowych modyfikacji. Hehe ciekawa sprawa tak +30KM bez niczego :lol: Nierealny przyrost mocy w wolnossacym silniku bez zadnych modyfikacji Woz sie narzezbił zeby ze swojej 2.8 200KM wykrecic prawie 240KM ale powymieniał cały dolot , barany , wydech i dopasował soft do tego wszystkiego Jak dla mnie temat trzeba podkleic zeby przestrzec innych przed taką totalną sciemą jaką nam próbowano wcisnąć , o ile do tej pory miałem jeszcze jakies wątpliwosci tak w tej chwili tym wykresem to gosc sobie strzelił w kolano , SCIEMA TOTALNA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kri$$ Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Może to trochę radykalne, ale za takie NIEUCZCIWE zachowanie, bo jest to UMYŚLNE WPROWADZANIE W BŁĄD, ja bym walił po banie, a jeśli rzeczywiście się okaże że z jednego IP to było pisane, to zamknął bym ten temat, a do tematu "nasze zakłady" dopisał go jako mocno niepolecany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 tak z wolnossącego prawie 20% na samym chipie .... bueheheheheh niezła bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) Trzeba by sprawdzic jeszcze IP z jakich logował sie na forum ten ktory wykonał usługe i owego własciciela dizla , jak na moje oko to jedna i ta sama osoba ewentualnie koledzy Jak ktoś ma ochotę sprawdzać to obrazek z wykresem kolegi tu ip: http://ip.boo.pl/ip.php Edytowane 11 Lutego 2010 przez darioital Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Tak właśnie:) zazdroszcze koledze tak dobrego skanera:)) Geko cars znajduje się w Poznaniu-robi również hamownie lecz żadna firma hamująca nie może poszczycić się hamownią tej właśnie firmy:) No kabaret straszny ale dajmy koledze szanse:) Przyjechał z niemiec autem taty pojechał do Poznania zhamował się potem pojechal się zczipowac wrócił do poznania na jeszcze cieplutką hamownię Co Ty myślałeś?Ze na tym forum są pacany(klientela na którą liczysz)? Ups pomyłka:)-znajdziemy na innych forach reklame jego mościa i co??wypadałoby dać pewien obraz na jego działalność Dzięcioł 1 klasy-mogłeś się lepiej przygotować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Temat zaraz poleci, coś czuje Kolega Kedzior i auto-chiptuning używają czasami tego samego IP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi