Szalu Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Witam , od niedawna mam pewien problem .... silnik zaczął dziwnie cykać , tak jakby zawory ... ale zawory były regulowane jakies 10000 km temu ... . Jak sie stanie z przodu samochodu to spod maski wydostaje sie charakterystyczne "cyk cyk cyk cyk cyk cyk " :sad: chodzi prawie jak diesel ..... co to moze byc ? wiem na 100% że tak być nie powinno ... Pozdro!<bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pecet Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 U mnie takie cyk cyk cyk wydobywało się z przepalonego kolektora-przy przyspieszaniu prawie jak ursus Następne cyk cyk cyk to uszczelka pod głowicą, jednak z tym bujałem się ponad rok i nic gorszego się nie działo Tak czy siak, otwórz mache, popatrz i posłuchaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Wydmuchana uszczelka.... Jesli glosno cyka to z pod kolektora co sie laczy kolektor z blokiem silnika Jesli ciszej to gdzie sie konczy kolektor a zaczyna tlumik Najlepiej to wymienic uszczelke doraznie mozna zakleic z wierzchu uszczelniaczem piecowym takim do +1600C (czarnym) Uszczelka spokoj na pare lat uszczelniacz w zaleznosci od klejacego od 2miesiacy do 0,5roku Temat przestestowany przeze mnie bardzo dokladnie:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 mogą to być dzwigienki zaworowe u mnie glosniej zrobiło sie po wymianie oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 A te zawory to jak wyregulowałeś wcześniej?Na ciasno? Przed regulacją pewnie było je słychać a jeśli po regulacji juz nastała pełna cisza to według mnie błąd, M20 nie lubi ciasnej regulacji-po niedługim czasie może rozklepać sie niemiłosiernie i juz tego nieopanujesz bez wymiany. Te miejsca o których pisali koledz sprawdz najpierw a do zaworów użyj trzonka młotka i nasłu**** czy to one grają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.