Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, ja mam 520 2,2 automat. Jeśli chodzi o skrzynie to jest nie do zajechania, silnik też ok. Raz wymieniałem sterownik ABS ale to podobno tylko w moim modelu typowa awaria, ponoć za blisko silnika i sie grzeje. Silniczka CI zazdroszcze bo przydałoby mi sie większe kopytko. Jak masz zawieszenie aluminiowe to niestety koszyt są. Co ok 80 - 100 tys jakiś wahacz do wymiany (oryginał ok 700zł <bmw_4> ) , co max 50 tys tylne łączniki stabilizatora 60 zł za szt, amory ogryginał też coś koło 700, zamienniki najtańsze po 300, 60 tys przejdą a moze i nawet 80- tyle u mnie wytrzymały oryginały :cry: . Po 200 tys przekładnia dostaje luzów i trzęsie, wymieniłem też czujnik obrotów wałka rozrządu oryginał 500zł ja sie posiłkowałem używanym za 50 :lol: , wymieniłem też drążek łaczący kolumne kierownicy z przekładnią (nawalił krzyżak) używana 50zł . Ogólnie to mam wrażenie że w bmw wszystkie cześci nowe kosztują ok 500 zła a używane 50:). Omijaj szerokim łukiem serwis autoryzowany. Pan O w Poznaniu za wymianę cześci która kosztuje 300zł ( wymieniałem czujnik obrotów wentylatora, miesiąc po kupnie samochodu) za robocizne zapłaciłem tez 300 a polegała ona na wyjęci starego i włożeniu nowego , pewnie kilka min roboty:). Od tej pory unikam serwisu jak moge, naprawiam u znajomego w sewisie peugeota, ceny za robocizne są do 10x mniejsze. Pozdrawiam i życze przyjemnych jazd bmw. Mimo tych niedogodności nastęnym moim autem będzie.............. BMW !!!. <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jasne ze warto ja mam taka sama tylko w manualu i spisuje sie bardzo dobrze tylko z praktyki wiem i z opini mechaników ze tak około 230 tys lubia pekać głowice podobno to jest wada ja sam miałem ten problem niedawno,da sie ja pospawac ale nie jest to tania sprawa <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

około 230 tys lubia pekać głowice podobno to jest wada

Mowę mi odjęło :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

pierwsze slysze zeby tak bylo w benzyniakach

z tego co slyszalem to w 2.5 ale tds to lubia, ale to jak sie przegrzewaja

czesci sa rzeczywiscie bardzo drogie :)

nawet zamienniki

a zawieszenie pada czesto na polskich drogach

tak samo w e39 jak i e38

a tam jest duzo elementow ktore kosztuja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o opinie na temat E39 o pojemnosci 2.5 benzyna i automatem. Czy warto???

Warto. Uważam że to kompromis między spalaniem a mocą.

Czy automat ??

To już zależy indywidualnie od użytkownika. Przy tej pojemności to dobry wybór.

Usterki w tym modelu:

Drążki, wachacze, brudne reflektory przód (...) ale i z tym sobie poradzimy później jak będziemy śledzić forum maxibimmer.

Wyposażenie:

O ile dobrze pamiętam przy tej pojemności już chyba było podgrzewanie tylne kanapy jeżeli wybierzesz skóry. (jeżeli się myle to mnie poprawcie). Gdybyś miał jeszcze NIVO to już wogóle pełny wypas (uwaga bo przy wymianie nivo jest b.drogie 4 razy cena zwykłego amortyzatora).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...