///M3 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Panowie problem mam ! Moj szerszeń oszukuje mnie na pliwie dziwnie to brzmi ale nie pokazuje tyle i ile jest faktycznie , caly czas chce mi wmawiac ze jest wiecej niz wlałem kiedy wiem np ze mam 20L on pokazuje okolo 25 czasami pokazuje prawde ale zaraz wskakuje wyzej i znow leci w kulki ze mna ! co to jest i jak namowic go zeby przestał kłamac ? dodam ze to e34 525i 24v sedan 92r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Mój ma to samo:D jak kupiłem to pokazywał 20 i zdechł może pływak w baku albo cos... a mam na to gegeralnie wyjeee:P wie ile wlałem i ile mam jeszcze:D ale plus jest taki: Jeszcze nigdy mi sie rezerwa nie paliła heheh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 A czym się sugerujesz w tym jeśli chodzi o wskazania? Wskazówką w zegarach czy wskazańiem OBC? Jeśli chodzi o OBC to jest dokładniejsze pod warunkiem dobrej kalibracji. Jeśli chodzi o wskazówkę w zegarach to dość częsta przypadłość e34. Najczęściej wariuje w okolicach 20L(zatrzymuje się tam znacznie dłużej niż w innych miejscach,po powtórnym włączeniu zapłonu potrafi podejśc na 25/30 i po paru km znów wraca na 20L) Ja mam zlitrażowany silnik więc wiem ile średnio robię na 1 L Pb95 i tym się sugeruje kasując licznik dzienny przy tankowaniu lub lampką rezerwy(ja na rezerwie mam ok 8L w zbiorniku)A lampka rezerwy załącza sie jak stycznik pływaka zareaguje więc jest pewniejsza niż wskazówka korzystająca z potencjometru pływaka. Pod warunkiem ze pływak "chodzi" płynnie i nie ma jakiś twardych zacięć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 ja zauważyłem ,że najszybciej spada w e34 od pełnego baku (wskazuje jakby auto paliło ponad 20litrów) co mnie kiedyś przestraszyło. Od połowy leci normalnie ,aż do 20litrów od tego miejsca ma przystań aż do następnego odpalenia gdzie dochodzi często przed czerwoną linię. Rezerwa działa zawsze bdb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 u siebie mialem podobnie jak mat, od calego do polowy baku lecialo "normalnie", a lekko po polowie troche szybciej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 aha czyli musze sie z nią klucic o to ile jest PB ? no to grubo:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zawsze spali tyle ile wlejesz-więcej napewno Cię nie oszukuje ten Twój szerszeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 tak ale ja lubie miec pod kontrolą wskazówke od paliwa a szerszeń leci w kulki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zlitrażuj go na pb kiedyś i kasuj dzieny licznik.Po kilku razach wejdzie w krew i będziesz miał ilość paliwa w zbiorniku pod kontrolą lub sprawdz czy kontrolka rezerwy działa prawidłowo(a to raczej pewne)i jak sie zapali to tankuj lub szukaj stacji w promieniu 40/50km i tankuj. Km robione na lpg odliczaj od stanu dziennego licznika i naprawdę da sie to dość szybko opanować. Ja po litrażowaniu i dwóch tankowaniach miałem z tym spokój(szybki rzut oka i wiem przy jakim stanie licznika trzeba zawitać na stacje)bez względu na pozycje wskazówki).Jeśli się tylko nią będziesz sugerował to może być klops w najmniej oczekiwanym momencie.Tak ma 70% e34 jakie znam a te 30% możliwe że będą wkrotce to miały:)taka przypadłosć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 akurat z gazem nie mam najmniejszego kłopotu na przełączniku mam diody 5szt ktore pokazuja stan gazu i uwaga ! to jest pierwsze moje auto ktore pokazuje naprawde stan gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jony1986 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Witam , hmm moja B robi podobnie jestem jego właścicielem od miesiąca zrobiłem zamianę z klina na B , i jak na początku jeździłem to byłem w szoku że tak mało pali i z jednej strony zadowolony hehe ale jak rano jak go odpaliłem to lekkie zdziwienie mnie dopadło gdyż wskaźnik leżał na zero i tylko rezerwa sie paliła ale jak piszecie jeżdżę na wyczucie i co wskaźnik pokaże rano hehe , pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.