Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



///M3

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie problem mam ! Moj szerszeń oszukuje mnie na pliwie :) dziwnie to brzmi ale nie pokazuje tyle i ile jest faktycznie , caly czas chce mi wmawiac ze jest wiecej niz wlałem kiedy wiem np ze mam 20L on pokazuje okolo 25 czasami pokazuje prawde ale zaraz wskakuje wyzej i znow leci w kulki ze mna ! co to jest i jak namowic go zeby przestał kłamac ? dodam ze to e34 525i 24v sedan 92r :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ma to samo:D jak kupiłem to pokazywał 20 i zdechł:D może pływak w baku albo cos... a mam na to gegeralnie wyjeee:P wie ile wlałem i ile mam jeszcze:D ale plus jest taki: Jeszcze nigdy mi sie rezerwa nie paliła heheh :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym się sugerujesz w tym jeśli chodzi o wskazania?

Wskazówką w zegarach czy wskazańiem OBC?

Jeśli chodzi o OBC to jest dokładniejsze pod warunkiem dobrej kalibracji.

Jeśli chodzi o wskazówkę w zegarach to dość częsta przypadłość e34.

Najczęściej wariuje w okolicach 20L(zatrzymuje się tam znacznie dłużej niż w innych miejscach,po powtórnym włączeniu zapłonu potrafi podejśc na 25/30 i po paru km znów wraca na 20L)

Ja mam zlitrażowany silnik więc wiem ile średnio robię na 1 L Pb95 i tym się sugeruje kasując licznik dzienny przy tankowaniu lub lampką rezerwy(ja na rezerwie mam ok 8L w zbiorniku)A lampka rezerwy załącza sie jak stycznik pływaka zareaguje więc jest pewniejsza niż wskazówka korzystająca z potencjometru pływaka.

Pod warunkiem ze pływak "chodzi" płynnie i nie ma jakiś twardych zacięć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zauważyłem ,że najszybciej spada w e34 od pełnego baku (wskazuje jakby auto paliło ponad 20litrów) co mnie kiedyś przestraszyło. Od połowy leci normalnie ,aż do 20litrów od tego miejsca ma przystań aż do następnego odpalenia gdzie dochodzi często przed czerwoną linię. Rezerwa działa zawsze bdb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zlitrażuj go na pb kiedyś i kasuj dzieny licznik.Po kilku razach wejdzie w krew i będziesz miał ilość paliwa w zbiorniku pod kontrolą lub sprawdz czy kontrolka rezerwy działa prawidłowo(a to raczej pewne)i jak sie zapali to tankuj lub szukaj stacji w promieniu 40/50km i tankuj.

Km robione na lpg odliczaj od stanu dziennego licznika i naprawdę da sie to dość szybko opanować. Ja po litrażowaniu i dwóch tankowaniach miałem z tym spokój(szybki rzut oka i wiem przy jakim stanie licznika trzeba zawitać na stacje)bez względu na pozycje wskazówki).Jeśli się tylko nią będziesz sugerował to może być klops w najmniej oczekiwanym momencie.Tak ma 70% e34 jakie znam a te 30% możliwe że będą wkrotce to miały:)taka przypadłosć:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam , hmm moja B robi podobnie jestem jego właścicielem od miesiąca zrobiłem zamianę z klina na B , i jak na początku jeździłem to byłem w szoku że tak mało pali i z jednej strony zadowolony :) hehe ale jak rano jak go odpaliłem to lekkie zdziwienie mnie dopadło gdyż wskaźnik leżał na zero i tylko rezerwa sie paliła ale jak piszecie jeżdżę na wyczucie i co wskaźnik pokaże rano hehe , pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...