przemo_wrc Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Jak w temacie.Czy ktos robił w swojej i czego użył. Autko ma być obnizone o ok 40mm bo prz seri i 17stkach 225/45 troszke mizernie wyląda.Amory sa seryjne w stanie DB.... Mylałem nad zakupem kompletu nowych amorów KYB i dołożyc do tego niższe sprężynki tak ok 40mm.... Czy jest sens i czy chociaz troszke usztywni auto taka modyfikacja. nie bede ukrywał że za duzo kasy nie chce wydać )) Licze na wszystkie opinie bo zawieszeniem nigdy nie kombinowałem wieć chce się doradzić was. pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Gleba -40 na seryjnych amorach to za nisko , poprostu w krotkim czasie rozwalisz amorki. 30 to max dla serii , ewentualnie poszukaj jakiegos gwintu na przod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Ciężko z gwintem na sam przód.... hmmm może zrobie tak jak mówisz czyli -30mm i amory seria... ale poczekam moze napisze ktoś kto robił coś takiego i doradzi )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zobacz do działu giełda , ktos ostatnio sprzedawał na kawałki E32 i własnie miał gwint na przodzie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Ja mam -60 na przodzie ale to przy sportowym komplecie(sprężyna krótka ale progresywna+bilstein) Przy 15tkach i oponach 225/60 można włożyć dwa palce:) Na tyle również progresywna sprężyna. W porównaniu do serii to taczka (dlatego zostałem przy 15kach i balonach z dużym profilem ,ale reaguje na każdy ruch kiery momentalnie,zakręty/łuki robie bez stresu z V wiekszą niż w seri(seria łapie dziwny przechył w pewnym momencie łuku). Niestety teraz często zgarniam snieg i michą szoruje.Miska 2 raz dostała i jest klejona-jeszcze raz i sie skończy:)(przejazd kolejowy za koroną nieosiągalny:)Niektore progi zwalniające rysują mi moje progi zaraz za przednimi kołami.Dziury są dotkliwiej odczuwalne dla poduszek amortyzatora i kielichów,z odbojów stosunkowo szybko robią się kapcie. Wygląda fajnie ale czasem się zastanawiam nad podniesieniem jej o 30:)wiec bezpieczniej będzie w twoim przpadku spuścić ją o 30. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 No i do tego często zdziera się wahacz dolny w miejscu tulei. W serii dolny wahacz jest w takiej pozycji że sworzeń przy kole jest niżej niż tuleja a w moim to tuleja jest niżej niż sworzeń przy kole dlatego często się to miejsce zdziera(geometrie trzeba częściej sprawdzac) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 No własnie dlatego miasto jakie mamy takie mamy wiec max 30m mysle zeby toszke lepiej wygladała.... To moze seria amory + spring -30mm i bedzie chyba ok?? amory i inne rzeczy przy tej konfiguracji chyb nie dostana po dupie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Amory bedą ciągle jakby w trybie pracy więc ich żywotność się skróci ale nie będzie to problemem więc gleba -30 ok, Tylko sprężyny -30 oryginalnie zakańczane tak by ładnie leżały napoduszce i na kielichu mc persona (cięte kategorycznie nie wchodzą w gre) Progresywna sprężyna odciążyłaby amortyzator(nawet troche oszukuje badanie amortyzatorów)bo przejmuje dużą część z uderzena na siebie i amor ma mniej roboty w ustabilizowaniu koła ale sprężyna taka oddaje na kielich więc trzeba raczej uważać na dziurach bo gleba się robi robotę ale na równej(w miare)drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Ok to wszystko wiem:) Wielkie dzięki Dziki za pomoc:) przy najbliższej okazji masz browara! pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 (edytowane) Seria(na zimówkach swoją drogą dziwne te zimówki) moja gleba (na zimówkach) seria kontra gleba(robione na szybko+śnieg więc to tylko poglądowe-w tle e34 525) a to na letnich kapciach Edytowane 29 Stycznia 2010 przez Dziki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.