Kamil 320i Opublikowano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 (edytowane) witam! chciałbym troszke posadzic moja bemke bo teraz to troche wylada jak łudka tył siedzi ładnie w nadkolu a przod wysoko.nie wiem tylko ile ja zglebic i jaki zestaw kupic myslałem nam 40/40 lub 60/40 a moze cos innego??moze ktos montował z was taki zawias??jak to sie sprawuje na drodze>> mile widziane fotki takiego zawieszenia na e36. z gory dzieki za pomoc. wrzucam fotke jak to wyglada teraz. felgi 16 opony 225/55 http://yfrog.com/0gimg1347kcj Edytowane 24 Stycznia 2010 przez Kamil 320i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 proponuje wejsc na www.bmw-syndykat.pl tam na bank znajdziesz info na temat zawieszenia i zglebowania bumy,ale nie twierdze ze tu ci nikt nie pomoze pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 a jakie masz sprezyny z tylu ? czy tak siedzie na seryjnym zawiasie ? jak nie chcesz zmieniac amorów to max 40mm pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras84 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 moim zdaniem lepiej dołożyc troche kasy i kupić gwinta , wtedy bedziesz mogl dopasowac wysokosc zawieszenia do kol jakie posiadasz. Lu tak jak pisas Kosa do seryjnych amorków sprezyny max -40 pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil 320i Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 a jakie masz sprezyny z tylu ? czy tak siedzie na seryjnym zawiasie ?jak nie chcesz zmieniac amorów to max 40mm pozdr spreżyny sa seryjne! słyszałem ze przy obniżeniu -60n trzeba zmienic amorki ale w moim przypadku przednie amortyzatory i tak mam do wymiany! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 przy obniżeniu -40 i więcej już trzeba zmieniać amory, do e36 jest szeroki wybór gwintów począwszy od TaT od 1.500 i już nad tym bym się zastanawiał pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil 320i Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 przy obniżeniu -40 i więcej już trzeba zmieniać amory, do e36 jest szeroki wybór gwintów począwszy od TaT od 1.500 i już nad tym bym się zastanawiałpozdr a np. taki zestaw co o nim myslicie?? http://www.allegro.pl/item895187467_zawieszenie_sportowe_komplet_bmw_e36_60_40mm_6cyl.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 jedni narzekają że to chińszczyzna inni chwalą bo tanio i dają rade, jest gwarancja to w razie czego można reklamować pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil 320i Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 jedni narzekają że to chińszczyzna inni chwalą bo tanio i dają rade, jest gwarancja to w razie czego można reklamowaćpozdr w moim przypadku potrzebuje zawieszenie do normalnego eksploatowania bemki anie np.driftu itd.wiadomo tam sa juz wieksze wymagania co do zawieszenia. mysle ze za taka cene ten zestaw robi sie atrakcyjny chciałbym jeszcze dowiedziec sie jak on autentycznie sprawuje sie na drogach i czy jest wart tej ceny czy lepiej dorzucic pare stowek i kupic np jakis gwint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=39243 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 mile widziane fotki takiego zawieszenia na e36. Sprezyny 60/40, felgi 18J: 40/35, felgi 17J: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 jesli chodzi o same sprezyny to ja mialem do czynienia z MTS technik. Nie narzekam. Na tds'ie mam je dopiero od miesiaca wiec ciezko jest mi sie objektywnie wypowiedziec, ale na 328 mialem podobne, i jezdzilem rok bez zadnych problemow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 MTS i TaT to to samo, przypływają jednym statkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil 320i Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 (edytowane) a mozna kupic komplet spreżyn i amorki tylko na przod?? bo przy obnizeniu -40 nie musze zmieniac a tylnie amortyzatory mam jeszcze w dobrym stanie! na allegro widziałem same komplety! moze macie jakiegos sprzedawce?? a i jeszcze jedno pytanie czy po zglebieniu auta trzeba jechac na ustawienie zbierznosci?? Edytowane 25 Stycznia 2010 przez Kamil 320i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 nie polecalbym, bo bedziesz mial inna twardosc sprezyn na przodzie a inna z tylu. Ale przeciez jezeli znajdziesz komplet 40/30 to amory zostaja.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.