Marcus Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 nie znam sie na tym za bardzo wiec prosze przyblizenie tematu co to jest i jak to zrobic? z tego co widze to wiekszosc ludzi posiadajacych bmw sobie to chwali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 http://www.technikajazdy.info/quiz-motoryzacyjny/jak-dziala-szpera-lsd/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 fajnie fajnie tylko teraz jak to zrobic i czym roznia sie szpera 100% od innych % bo ludzie roznie maja zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 szpera 100% - oba kola kreca sie stale z ta sama predkoscia czyli zakrety pokonujesz bokiem wariant raczej dla ludzi potrafiacych kontrolowac auto w poslizgu, koszt maly bo wystarczy zaspawac szpera 25%- jak dobrze sie orientuje na 4 obroty kola mniej obciazonego przypada 1 obrot kola obciazonego chyba najrozsadniejsza opcja do jazdy codziennej a bokiem tez mozna polatac, w tym przypadku do wymiany caly dyfer koszt niemam pojecia sam bede sie rozgladal niebawem bo w zimie jednak by sie przydala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 a czy do jazdy na codzien 100% to bardzo zly pomysl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 bardzo szybkie zdzieranie sie opon, piski kapci podczas parkowania prostopadle najczesciej no i dosc ostrozne obchodzenie sie z gazem w zakretach a czy zly to sam musisz ocenic bo zaspawanie szpery na 100% to tani koszt ale dolicz do tego opony ktore bedziesz zmienial znaacznie czesciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 http://tuning.pl/_tuning_Szpera__blokada_mechanizmu_roznicowego-gid_45_aid_555_.html 25% ilosc momentu obrotowego w procentach przekazanego na drugie kolo w przypadku 25% - jeśli jedno koło traci przyczepność to właśnie 25% przekazane zostanie na strone o lepszej przyczepności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Tak sie doczepie do tematu jesli mozna i wychyle z pytaniem ws szpery. Czy jak na wyprostowanych kolach (kiedy nie ma wiekszego oporu na jednej ze stron tylko rowny) kiedy samochod stoi np na sniegu, jak przycisne gaz do dechy i oba kola beda sie krecily znaczy ze na 100% mam szpere? dzisiaj sprawdzilem na sniegu u mnie, i dwa identyczne slady z tylu... szpera czy niekoniecznie poniewaz nie bylo wiekszego obciazenia na ktorymkolwiek z kol? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 na sniegu/piasku itp raczej nie sprawdzisz, stan jednym kolem na piasku/sniegu drugim na asfalcie ( a najlepiej 2 kolami na asfalcjie), jak zakreca oba jest szpera lub podnies tyl do goru i zakrec kolem jak drugie obroci sie w ta sama strone jest szpera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snoop_og Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 szpera jest fajnym wynalazkiem w beemkach, najlepiej jak ma sie most fabrycznie zeszperowany wtedy jest trwalszy! zaspawanie tez jest sposobem na to lecz wtedy musisz liczyc sie z tym ze spaw moze peknac a i wytrzymalosc tego ustrojstwa jest mniejsza! najlepiej poszukaj fabrycznego ale jest ciezki do znalezienia i dosyc drogi;( jak Ci na tym bardzo zalezy i masz czas i kase to warto pojechac np do niemiec i porozgladac sie za szrotami z zezlomowanymi autami popolicyjnymi tam mozna cos znalezc;) swoja droga szpera swietnie sie sprawdza mialem zaspawana w etce i frajda byla 100% ale tak jak sie wypowiadali chlopaki zuzycie opon jest nieprzecietne, parkowanie na ciasnych parkingach jest troche meczace (ja nie mialem do tego wspomagania...) jak sie nie opanuje jazdy z tylnim napedem... a poza tym jest wiele frajdy;) polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.