Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



Marcus

Rekomendowane odpowiedzi

szpera 100% - oba kola kreca sie stale z ta sama predkoscia czyli zakrety pokonujesz bokiem :P wariant raczej dla ludzi potrafiacych kontrolowac auto w poslizgu, koszt maly bo wystarczy zaspawac

szpera 25%- jak dobrze sie orientuje na 4 obroty kola mniej obciazonego przypada 1 obrot kola obciazonego chyba najrozsadniejsza opcja do jazdy codziennej a bokiem tez mozna polatac, w tym przypadku do wymiany caly dyfer koszt niemam pojecia sam bede sie rozgladal niebawem bo w zimie jednak by sie przydala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo szybkie zdzieranie sie opon, piski kapci podczas parkowania prostopadle najczesciej no i dosc ostrozne obchodzenie sie z gazem w zakretach :)

a czy zly to sam musisz ocenic bo zaspawanie szpery na 100% to tani koszt ale dolicz do tego opony ktore bedziesz zmienial znaacznie czesciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://tuning.pl/_tuning_Szpera__blokada_mechanizmu_roznicowego-gid_45_aid_555_.html

25% ilosc momentu obrotowego w procentach przekazanego na drugie kolo

w przypadku 25% - jeśli jedno koło traci przyczepność to właśnie 25% przekazane zostanie na strone o lepszej przyczepności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sie doczepie do tematu jesli mozna i wychyle z pytaniem ws szpery. Czy jak na wyprostowanych kolach (kiedy nie ma wiekszego oporu na jednej ze stron tylko rowny) kiedy samochod stoi np na sniegu, jak przycisne gaz do dechy i oba kola beda sie krecily znaczy ze na 100% mam szpere? dzisiaj sprawdzilem na sniegu u mnie, i dwa identyczne slady z tylu... szpera czy niekoniecznie poniewaz nie bylo wiekszego obciazenia na ktorymkolwiek z kol?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szpera jest fajnym wynalazkiem w beemkach, najlepiej jak ma sie most fabrycznie zeszperowany wtedy jest trwalszy! zaspawanie tez jest sposobem na to lecz wtedy musisz liczyc sie z tym ze spaw moze peknac a i wytrzymalosc tego ustrojstwa jest mniejsza! najlepiej poszukaj fabrycznego ale jest ciezki do znalezienia i dosyc drogi;( jak Ci na tym bardzo zalezy i masz czas i kase to warto pojechac np do niemiec i porozgladac sie za szrotami z zezlomowanymi autami popolicyjnymi tam mozna cos znalezc;) swoja droga szpera swietnie sie sprawdza mialem zaspawana w etce i frajda byla 100% ;) ale tak jak sie wypowiadali chlopaki zuzycie opon jest nieprzecietne, parkowanie na ciasnych parkingach jest troche meczace (ja nie mialem do tego wspomagania...) jak sie nie opanuje jazdy z tylnim napedem... a poza tym jest wiele frajdy;) polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...