Marcus Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 jak sciagnac zderzaki w e34 1988 r. chodzi mi o to czy samemu dam rade czy jakies specjalne narzedzia sa potrzebne itp itd. chodzi o to ze chce pozakladac i pokleic te gumowe "uszczelki" ktore mi ciagle spadaja. za rade z gory dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 sciagalem z e34 zderzaki tyle ze z roku 94 mysle ze chyba specjalnych ronic nie ma ja musialem zdiac ze zderzaka te czarne listwy i pod nimi masz sruby chyba po dwie na zderzak jak je odkrecisz to zderzak siedzi juz tylko na slizgach po obu stronach auta trzeba go wysunac i sama skorupe masz w rekach na aucie zostaje tylko belka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Na stronę są dwie śruby czyli w sumie 4 na zderzak , po bokach zderzak jest wsunięty na ślizgi więc trzeba go wyciągać "na wprost" aby nie złamać ślizgu , zderzak ściąga się ze wzmocnieniem "belką" bo są ze sobą skręcone na stałe . Odkręcając przedni zderzak pamiętaj o odpięciu halogenów i termometru ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 ok dzieki za rade mysle ze poradze sobie. a jaki specyfik polecacie zeby te gumy posklejac na stale do zderzaka zeby nie spadaly??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Oryginalna uszczelka do tylniego zderzaka 115pln:)-kawałek uszczelki:) Z biegiem czasu sie kurczą i na zakrętach sie zsuwają a potem to już leci. Zderzak i przedni i tylni ma 4 główne śruby. Znajdują się pod listwami ozdobnymi(dla przedniego delikatnie je podważ koło rejestracji i potem trzeba troche wysunąć w kierunku jazdy,potem odkręcasz śruby,odpinasz kostki halogenów i czujnika temp i wysuwasz zderzak tylko właśnie cały czas w tej samej lini dopóki boki/ślizgi zejdą z "sanek"inaczej może sie ślizg złamać) Dla tylnego zderzaka śruby znajdują się pod środkową liswą i tak samo w lini wyciągaj zeby nie połamać ślizgów. Jeśli pozycja obu zderzaków jest zadowalająca(szczeliny ok) to nie ruszaj ślizgów zderzaków ani pozycji sanek w nadwoziu wtedy nie ma potrzeby regulacji. Teraz taki mróz ze plastiki pękają w rękach i nie wiem czy to dobry czas na taką robote a do uszczelki użyj delikatnie kropelki co kawałek.Podejżewam że teraz się tak zbiegła ze jak ją założysz na zderzak to po 2cm z każdej strony jej zabraknie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 No i tak jak kolega wcześniej pisał,zderzak schodzi razem z belką także w nadwoziu zostają tylko łapy siłowników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.