szakal80 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Witam was ponownie jak w temacie zrodzil mi sie pomysl zeby w moim e30 zmienic motor z m40 1.6 na m42 czyli is-a i teraz moje pytanie czy duzo bedzie kombinacij,jakie mniej wiecej koszta,co trzeba zmienic i ile motor is-a moze kosztowac?Dzieki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidjawor Opublikowano 23 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 jak juz masz zamiar zrobic swapa to proponuje wsadzic cos mocniejszego jakies 2.5 lub 2.8 do przelozenia jest praktycznie wszystko poczawszy od silnik skrzynia dyfer wszystkie manele z pod maski i cala elektryka. jestem wlasnie na biezaco bo skonczylem swapa w mojej e34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwonastrzala Opublikowano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 co do is to mozesz wlozyc go pod caly twoj naped z m40 czyli skrzynia wal most moze zostac co do m50 m52 juz koszta wzrastaja potrzebujesz wtedy caly kaplet m52b28 koszt okolo5000tys m50b25 mozna znalescjuz 2500kaplet a is mozesz kupic juz za 1500zl wiec przemysl co chcesz osiagnac tzw swapem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 wydaje mi sie ze te 40 KM wiecej juz cos da,a nie chce sie pchac w duze koszta dlategoo padlo na is-a raczej nic innego nie biore pod uwage przynajmniej narazie,interesuje mnie elektryka czy jakies powazne zmiany musza zostac przeprowadzone,chodzi mi o komp i cewki pompa paliwa itd.Czy wystarczy kupic sinik z osprzetem czy cos dodatkowo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwonastrzala Opublikowano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 caly kapletny is wraz z instalacja ecu cewkami i do roboty pare godzin i latasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 czwerwonastrzala co masz na mysli wraz z instalacja ecu??Jeszcze pytania co z mostem,skrzynia,czy chlodnica moze zostac z m40?Czy m42 wejdzie na miejsce m40 bez problemu mam na mysli lapy silnika,jezeli skrzynia moze zostac co w takim razie z rozrusznikiem,czy wal pedny zostaje czy wymiana?I ogolnie co sadzicie o silniku m42 co prawda mialem okazje sie przejechac z czyms takim pod maska ale przejechac sie a uzytkowac to roznica.Ogolnie chcialbym dokladnie wiedziec co musze wymienic.Jeszcze raz dzieki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwonastrzala Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 a wiec tak kupujesz is kapletnego z lapami wsadzasz go do siebie na ta skrzynie ktora masz i latasz jezeli chcial bys odrobine wiecej szczescia to zmieniasz na dyfer ori z is i masz 25% szpere is maja elektryczne wentylatory a ty u siebie masz wisco wiec nie bedzie pasowalo skrzynia moze zostac wal tez i ewentualnie dyfer rozrusznik jest taki sam co do samego motorku to zdania sa podzielone o is trzeba dbac bo lubi sie mścić dobry olej niezaduzo palowania a wiadomo ze polak potrafi zajezdic nawet wrotki hihi noi kupowanie is to szukaj z malym przebiegiem w miare mozliwosci oczywiscie dotego silniczka musisz miec przeplywke ecu cewki weze wodne do chlodnicy kapletna instalacje silnika a reszte juz masz w aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 ok dzieki wielkie pozdrawiam ale jak komus sie cos przypomnij to prosze o info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.