Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


przekladka silnika czy duzy problem?


szakal80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was ponownie jak w temacie zrodzil mi sie pomysl zeby w moim e30 zmienic motor z m40 1.6 na m42 czyli is-a i teraz moje pytanie czy duzo bedzie kombinacij,jakie mniej wiecej koszta,co trzeba zmienic i ile motor is-a moze kosztowac?Dzieki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz masz zamiar zrobic swapa to proponuje wsadzic cos mocniejszego jakies 2.5 lub 2.8 do przelozenia jest praktycznie wszystko poczawszy od silnik skrzynia dyfer wszystkie manele z pod maski i cala elektryka. jestem wlasnie na biezaco bo skonczylem swapa w mojej e34

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do is to mozesz wlozyc go pod caly twoj naped z m40 czyli skrzynia wal most moze zostac co do m50 m52 juz koszta wzrastaja potrzebujesz wtedy caly kaplet m52b28 koszt okolo5000tys

m50b25 mozna znalescjuz 2500kaplet a is mozesz kupic juz za 1500zl wiec przemysl co chcesz osiagnac tzw swapem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze te 40 KM wiecej juz cos da,a nie chce sie pchac w duze koszta dlategoo padlo na is-a raczej nic innego nie biore pod uwage przynajmniej narazie,interesuje mnie elektryka czy jakies powazne zmiany musza zostac przeprowadzone,chodzi mi o komp i cewki pompa paliwa itd.Czy wystarczy kupic sinik z osprzetem czy cos dodatkowo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czwerwonastrzala co masz na mysli wraz z instalacja ecu??Jeszcze pytania co z mostem,skrzynia,czy chlodnica moze zostac z m40?Czy m42 wejdzie na miejsce m40 bez problemu mam na mysli lapy silnika,jezeli skrzynia moze zostac co w takim razie z rozrusznikiem,czy wal pedny zostaje czy wymiana?I ogolnie co sadzicie o silniku m42 co prawda mialem okazje sie przejechac z czyms takim pod maska ale przejechac sie a uzytkowac to roznica.Ogolnie chcialbym dokladnie wiedziec co musze wymienic.Jeszcze raz dzieki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec tak kupujesz is kapletnego z lapami wsadzasz go do siebie na ta skrzynie ktora masz i latasz jezeli chcial bys odrobine wiecej szczescia to zmieniasz na dyfer ori z is i masz 25% szpere

is maja elektryczne wentylatory a ty u siebie masz wisco wiec nie bedzie pasowalo

skrzynia moze zostac wal tez i ewentualnie dyfer rozrusznik jest taki sam co do samego motorku to zdania sa podzielone o is trzeba dbac bo lubi sie mścić dobry olej niezaduzo palowania a wiadomo ze polak potrafi zajezdic nawet wrotki hihi

noi kupowanie is to szukaj z malym przebiegiem w miare mozliwosci

oczywiscie dotego silniczka musisz miec przeplywke ecu cewki weze wodne do chlodnicy kapletna instalacje silnika a reszte juz masz w aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...