streetracer! Opublikowano 20 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Witam! <bmw_2> Uporałem się już z odpalaniem zimnego silnika, ale wyszła następna usterka. Zimny silnik pali na dotyk, ale ma 500 obr/min. po czym gaśnie. Jak się trochę zagrzeje jest super trzyma równo obroty nic nie faluje. Podejrzewam że może to być wina czujnika który podaje temp silnika do sterownika/komputera. Sprawdziłem też czy jest podciśnienie na przewodzie łączącym przyspieszacz zapłonu z przepustnicą i powiem że nie ma. Czy wie ktoś jak sprawdzić czujniki temperatury? są 3. dwa dwu pinowe o różnych kolorach i jeden jedno pinowy. A drugie pytanie brzmi: czy w trakcie pracy zimnego silnika powinno występować podciśnienie w wyżej wymienionym przewodzie? (przyspieszacz zapłonu jest sprawny, jak pociągne powietrze przez wężyk to słychać że membrana pracuje). Pozdrawiam happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1015&mospid=47250&btnr=11_0681&hg=11&fg=35 czy może to być nr.4 na liście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 to moze byc wina tego czujnika. tam masz trzy czujniki ten na ktorym sa wygrawerowane temp i czasy wylaczania to jest ten... Ale jesli on jest niesprawny to bedzie trzymal nizsze obroty np 500 ale nie powinien gasnac.... mozesz miec gdzies nieszczelnosc lub masz juz slaba kompresje i dlatego gasnie przy 500obr... co do ttych podcisnien i innych zbednych urzadzen to ja odlaczylem wszuystko co mozna bylo podlaczalem odwrotnie itd itp i zadnej roznicy nie bylo:) silnik m10? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 tak m10 ale to jest ten czujnik opisany jako nr.4 temperaturowy wyłącznik czasowy tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 tak zamiennik kosztowal 300-400zl niepamietam dokladnie. u mnie on tez nie dokonca dziala bo czasem ma niskie obroty czasem normalne po odpaleniu.... ale jeszcze nigdy mi nie zgasl.... w sam naprawiam masz dokladnie opisane jak sprawdzic jego dzialanie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 ok dzieki, sprawdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Tomaszeks_88 napisz jeszcze raz skąd masz podciagniete zasilanie paliwem do króćca wtryskiwacza rozruchowego? a najlepiej wrzuć fotki. dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 mam taki plastikowy rozdzielacz na wezu glownym ktory rozdziela na panel wtryskowy i na ten jeden wtrysk. pod kolektorem ssacym jest to miejsce. pozniej wzuce fotke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 sorka ale niedalem dzisiaj rady z ta fotka.... jutro wzuce:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koniu Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Ja tak miałem to guma od przepływki była pęknięta i ten wężyk co od niej wychodzi i idzie pod kolektor zszedł z otworu jak to naprawiłem tak jest bajeczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 czyli jak bedzie cieplej muszę ta gume wymontowac i obejrzeć. Tomaszeks_88 spoko poczekam, bo na gazie pali od kopa nawet w duże mrozy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Sorki ze tak pozno ale walczylem z zmia... Na pierwszym foto masz ten wtryskiwacz rozruchowy Na drugim masz ten rozdzielacz ktory rodziela miedzy glownym panelem wtryskow a rozruchowym (na wprost idzie do glownej listwy te w lewo przewod do rozruchowego) By tomaszeks_88, shot with N73 at 2010-02-01 By tomaszeks_88, shot with N73 at 2010-02-01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.