Importer Opublikowano 20 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Chce zalozyc do mojej E36 elektryczne szyby, mam pytanie odnosnie przyciskow. Czym one sie roznia? Spotkalem sie z kilkoma rodzajami, zolte, biale itp. Czy roznia sie tylko wygladem kostki czy moze czym jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 20 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Sa chyba 5cio i 6cio pinowe przyciski. Najlepiej dopasować przycisk do instalacji tak by wszystko grało(jeśli masz aktywne 6pinów w instalacji/kostce to kombinuj przycisk 6pinowy. Jeśli zamontujesz 5pinowy to któraś funkcja może nie działać i możę trzeba wtedy przekładać i dopasowywać piny by podstawowe funkcje działały ale to już takie hamujące montaż operacje. A sprawdzałeś czy w aucie jest instalacja bazowa pod szyby? Czy robić chcesz ją od podstaw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Nie sprawdzalem czy jest instalacja. Jestem w pracy i auto bede widzial dopiero za tydzien. Nie dziala mi wogole opuszczanie szyby z lewej strony, jak kupowalem auto to gosc mowil, ze cos jest polamane i wykombinowalem sobie, ze jak juz mam sie za to brac to lepiej byloby zalozyc odrazu elektryczne (teraz jest korbka). Pytam, bo chcialem juz zamowic zestaw, zeby czekal na mnie, gdy wroce do domu, ale chyba jednak musze sie wstrzymac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 21 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Nie zamawiaj czasem mechanizmów z e36 coupe bo nie podejdą. A zakładasz na tył też?Czy tylko przód w elektryce chcesz? W przypadku gdy auto jest całkowicie na korbach spada prawdopodobieństwo,że w aucie leży instalacja pod szyby. Najlepiej najpierw dostać się do kostki/konektora w słupku(przejście słupek przedni/drzwi)i sprawdźić ile kabli wchodzi do konektora od strony auta a ile wychodzi do drzwi. Drugim miejscem jest to w okolicy drążka zmiany biegów(podwiń mieszek,podnieś tą osłonę i tam pogmeraj ostro może leżą tam wtyczki pod przyciski) Najlepiej zamawiać/szukać mechanizmów razem z wiązką drzwiową i przyciskami w komplecie. Jeśli nie ma śladu instalacji oryginalnej do szyb w aucie to trzeba ją zrobić od podstaw na paru przekaźnikach i trochę zabawy jest pozatym wtedy funkcja domykania po zamknięciu auta z centralnego nie będzie działać i trzeba uważać przy domykaniu i otwieraniu z przycisku by nie przeciążać silników lub bawić się z oryginalnymi krańcówkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Raczej mysle tylko o przodzie. Jeszcze jedno pytanie: Czy jezeli manualny mechanizm jest sprawny to da rade do niego zalozyc sam silniczek, czy trzeba kupic komplet (mechanizm+silniczek)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 22 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Najlepiej komplet-silnik w mechaniźmie ma swoje miejsce i montowany jest pod odpowiednim kątem pozatym cały mechanizm ma inne punkty mocowania do drzwi inne niż dla manuala a z tym związany kąt silnika taki by nożyce mechanizmu podnosiły się a nie zakleszczały(u mnie otwory pod mechanizm elektryczny były gotowe także nie musiałem wiercić nowych dziur i podejżewam że każde drzwi podczas produkcji mają juz otwory dla obu opcji mechanizmów. Lepiej gotowy mechanizm elektryczny z obsadzonym silnikiem. Wtedy przy załozeniu ze masz instalke na poziomie auta to uruchomienie szyb elektrycznych łączńie z demontażem starych i montażem elektrycznych zajmie max 2h. I nie trzeba wyjmować szyb z prowadnic a tylko wyjąć mechanizm ze ślizgu szyby i podnieść ją tak by nie przeszkadzała w robocie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Wielkie dzieki! Dzieki Twoim radom zaoszczedze sporo nerwow, bo myslalem, ze wystarczy dokupic same silniczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 (edytowane) Troche juz zrobione:) Opisalem to tu http://www.maxbimmer.pl/threads/8994-Mechanizm-opuszczania-szyb-w-e36 . Okazalo sie, ze jednak nie mam nawet sladu instalacji szyb w aucie, ale przewody juz mam poprowadzone z drzwi do wnetrza, wykorzystalem do tego puste otwory w kostce na slupku, troche gimnastyki, ale udalo sie:) Edytowane 5 Lutego 2010 przez Importer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.