arekz3 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 co myslicie o wstawieniu turbiny do 2 l silnika z 1997 roku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUCKY Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 zmien silnik na 2,5 i wtedy turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior B.K.K. Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Dlaczego ma zmieniać ? ? ja mam e30 2,0 w turbo a dokładne z 2,0 została tylko głowica bo jest wytrzymalsza od 2,5 blok został rozwiercony, kute korby i odprężony na tłokach zmienione wtryski i listwa, komp, skrzynia, sprzęgło wraz z dociskiem i tarczą, wał, most, pompa paliwa, chłodnica wody, zawieszenie, Wiadomo że im mocniejsza baza tym lepszy efekt z mocom, ale zaskoczenie też jest dobre jak zostawiasz takie e36 M3 czy inne autko. A zasys Turbiny i zawór upustowy to muzyka dla ucha Nie umiem wrzucać fotek bo bym wstawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 http://www.maxbimmer.pl/threads/2113-Jak-wrzuci-zdjcia-na-forum tu masz opisane jak wrzuca sie fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 12 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=61512&hl=e36+320+turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior B.K.K. Opublikowano 12 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 pawelo85 na linku ładnie opisane, ale to 0,4bara więc w silniku nie musisz ruszać wnęczności. jest różnica od serii , tyle że moim zdaniem szkoda wydawać pieniądze na tak delikatny projekt. wiadomo że im mocniejszy ma powstać bolid tym koszta rosną masakrycznie. A tak poza tematem ( TURBO do aut dragracingowych osiąga wagę 30 kg a wydajność takiej turbiny to 2000km ) to z gazety GT bo ostatnio zaczynajom pisać na konkretne tematy , i robiom różnego typu porównania i testy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 13 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 to przeczytaj sobie temat korony tu jest już mniej "delikatnie" http://www.racingforum.pl/lofiversion/index.php?t53300-0.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior B.K.K. Opublikowano 22 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 pawelo85 no ślicznie przynaje dobra bo od tematu uciekamy przepraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmwe39500 Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 powjec mi na ile pompujesz silnik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.