Dog_STG Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Mam problem ile będzie kosztować zakucie i założenie turbo w BMW 316 I na jaki przyrost mocy mogę liczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Mam problem ile będzie kosztować zakucie i założenie turbo w BMW 316 :confused::confused::confused: pierwsze pytanie -po co:?::?:przecież to jest nie opłacalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Moim skromnym zdaniem, nie opłacalna sprawa. Koszt samej turbiny używanej w dobrym stanie to 1,5 tys. Do tego nowy kolektor wylotowy, rozprężenie silnika, zmiana oprogramowania sterującego... myśle że lekko licząc bez 4,5 - 5tys się nie obędzie. Przyrost mocy? Może uda się wycisnąć 40% więcej, ale chyba zbyt optymistyczny jestem. Za 3tys można już znaleźć kompletny M52b25 ze skrzynią biegów. Ten silnik ma 192KM więc już jest się czym pobawić. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dog_STG Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 ja tak liczyłem ok. 12-15 tyś zakucie plus turbo i takie mocniejsze doładowanie wszystko zrobione przez jakąś firmę to co innego mi możecie polecić w tej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Tak Jak Mowi 5oul Kupic ten silniczek a jak masz juz tak ochote na turbo to ten motorek wlasnie sturbic i wtedy bedzie frajda obejrzyj sobie co gosciu robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dog_STG Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 dobra dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Wszystko sie da zrobic http://www.youtube.com/user/BMW316TURBO#p/a/u/0/qAz9ykeo5sQ Na necie juz widziałem kilka projektów E30 i E36 uturbionych tak mniej wiecej na 220KM ludzie robią takie silniki. Co do kosztów to przy takiej robocie z pełnym zakuciem to jakies 12-15 tysiaków wyjdzie. Pozostaje jedynie pytanie do czego potrzebujesz takiej pojemnosci ? chcesz startowac w jakiejs klasie ktora ma do 1600ccm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafałs Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 to już lepszym i tańszym rozwiązaniem jest nitro... Mokrą, dobrą instalacje znajdziesz już za około 1500 zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUCKY Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 nitro działa chwilowo Lepsza opcja zmiana silnika na 2,5 i dopiero wtedy uturbic go ewentualnie kompresor ale to tylko do 0,5 bara daje doladowanie albo az co dla niektorych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo0104 Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 To ile kompresor doładowuje to zalezy od samego kompresora. Może być taki że doładuje Ci 2 bary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vince Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 zakuwac i uturbiac 1.6 .... troche bez sensu lepiej zrobic swapa napewno beidze to tanszym kosztem niz zalozenie turbo Gdzie Kończy Sie Prawo Zaczyna Sie Życie.... B..o M..oge W..szystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior B.K.K. Opublikowano 7 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 tak na dzień dobry to jakieś 30,000zł żeby dłużej to pożyło no i te 200/230km będzie. Ale szkoda wkładać kasę w tak mały silnik. Wiedz , ze im mocniejsza baza tym lepszy efekt końcowy z większą mocom a jeśli będziesz chciał v8 zakuć to koszta licz x2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabian Turała Opublikowano 7 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 kolego tak jak pisali wczesniej nie oplaca sie uturbiac tak małego silnika proponuje swapa na 3.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 7 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 również proponuje 3.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Mmm 3.5 turbo Mega Power Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.