Nazar Opublikowano 9 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Witam o problemie pisałem już kiedyś ale nikt nie rozwiązał mojego problemu. Mianowiecie : Jak wiadomo bak paliwa w E36 325td jest dwukomorowy. W jednej części jest pompa z czujnikiem poziomu paliwa a w drugiej tylko czujnik poziomu paliwa calosc połączona jest przewodami paliwowymi i dalej przez trójnik leci na filtr paliwa i pompe wtryskową.Problem polega na tym ze przy poziomie paliwa ok 15L auto mi gasnie.W komorze z pompą jest sucho w drugiej jest paliwo. Wymienialem juz raz wkład pompy i problem powrócił po "3 rezerwach" . Zastanawiam sie czy moze gdzies na przewodach nie ciagnie powietrza i poprostu przez zapowietrzony uklad sie nie przelewa z komory do komory,czy moze przewody ogolnie są do wymiany bo zapchane albo cos. Autem da sie jezdzic ale denerwujace jest pilnowanie zeby nie zeszlo do 15 L. Jak ktos rozwiązywal podobny problem to prosilbym o pomoc....Bo wysiadam....:)Nie piszcie tylko sprzedaj auto bo szkoda mi go bo wedlug panujacej opini td i tds=shit to autko mnie niezawodzi od 5 lat a rocznik leciwy bo 93. Pozdrawiam .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 11 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Pompka powina ciągnąć tak samo z jednej komory jak i z drugiej.Choć są oddzielone to łączy je wężyk?ten wężyk może być pęknięty i dopuki jest zanużony to nie ma problemu.Wymien go(on chyba długi nie jest).Skoro pompa wyciąga paliwo z tej komory w ktorej siedzi to znaczy że wężyk (pompa/ silnik) jest ok. Nie mozna pomijać też samej pompy(wkładu)-na alegro jest tego shitu sporo a cena niska przekłada się na jakość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.