adascoupe Opublikowano 9 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 witam!!!!!!!musze uszczelnic pompe wtryskowa tj.wymiana uszczelki spod przystawki tam gdzie sa przykrecone rurki co ida do wtryskow moja furka bmw 525 tds,za porade bede wdzieczny(przy okazji to mam skrzynie cala na czesci od e 36 320i z 1994 r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwonastrzala Opublikowano 9 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 witaj czyli bez wyciagniecia pompy wtryskowej sie nie uda cieknie ci prawdopodobnie z pod glowiczki tlokorozdzielacza jak cos to zapraszam domnie i usterka zostanie usunieta<bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 9 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 zapraszam domnie i usterka zostanie usunieta a kolega to sie zajmuje mechaniką tds'ów?? bo ja też mam mały problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adascoupe Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 ile czasu ci to kolego zajmie i ile to bedzie mnie kosztowalo???a czy to jest przyczyna ze cieszko pali rano i jak postoi 4-5 godzn(swiece nowe paliwo sie nie cofa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 9 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 jeśli masz problem z odpalaniem tds'a to mam to samo niestety, możesz sie zarejestrować na www.bmw-diesel.pl forum. tam mozesz uzyskać sporo znaczących odpowiedzi pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwonastrzala Opublikowano 9 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 tak specializuje sie w naprawach DIESLA specializacja uklady paliwowe bosch oczywiscie ze cofajace paliwo ma wplyw na zapalanie ale niewiem czy wiesz ze masz jeszcze pompe paliwa w zbiorniku ktora dobija paliwo do filtra paliwo sie nie cofa ale spada cisnienie wewnetrzne w pompie i dlatego trzeba troszke pokrecic zeby zapalil co do kosztow to jest tak z doswiadczenia wiem ze jak sie pompe wyciaga to trzeba ja uszczelnic cala anie tylko miejsce wycieku a dlaczego zeby nie bylo nieporozumienia ze uszczelnilem to miejsce a teraz cieknie z innej strony za jakis czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo0104 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Kolego ale powiedz czy się speecjalizujesz też w silnikach BMW TDS bo to secywiczny ukłąd zasilania ma pod względem usterkowości . Ja u siebie przerabiałem wszystko , włącznie z jakimiś boksami co wydłużają grzanie świec, zaworkiem zwrotnym, kombinowałem już samą pompą(chromowanie galwaniczne tłoczyska) ale teraz wiem że to sensu nie miało . dopiero wymiana pompy pomogła. Nie miałem żadnych wycieków nic. Auto cięzko paliło no i czasem nie reagowało na pedał gazu. POWODZENIA!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwonastrzala Opublikowano 14 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 90% procent zlego palenia w bmw czy na cieplym czy na zimnym silniku jest uklad paliwowy do sprawdzania pompy sluzy zegar do 100mpa on mowi wiele plus jeszcze uzywam wtryskiwacza sprawdzajacego jezeli stwierdze ze tloczek jest do smietnika to jest i niebawie sie tam w jakies chromowania polerowania i podcinani pierscienia i przedewszystkim zadne cuda z allegro typu podgrzewacze swiec co do bmw to zaden specyfik porostu wszystkie awarie powstaja z wyniku zanieczyszczen dostajacych sie do pompy warsztat istnieje juz 20 lat ispecializujemy sie z tatem tylko naprawami tdi sdi hdi bosch simens zexel cdi diesel bez tajemnic pozdrawiam i sluze rada pod tel 501-295-178 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 18 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 a mozna jakos sprawdzic wtrysk sterujacy bo mi swieci i jak zapale auto to mam wysokie obroty i brak mocy:( czy to moze wina pompy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.