Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Przerobka automat na manual skonczona ale sa problemy...


rafikone

Rekomendowane odpowiedzi

witam przerabialem moja 525tds z automatu na manual wszystko przelozylem,ale przy odpalaniu pojawil sie problem po odpaleniu zapala mi sie kontrolka podgrzewania wtrysku i obroty sa dosc wysokie co to moze byc??i drugie pytanko komputer sterujacy skrzynia biegow jest jakis osobny czy jest to jeden do sterowania silnikiem i skrzynia??pomorzcie mi prosze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komp od skrzyni masz pod maską, tam gdzie główny i ABS. Ja u siebie sprawdzałem czy jest jakaś różnica z kompem lub bez. Nie było żadnej. Kontrolka wtrysków raczej nie ma nic wspólnwgo ze skrzynią. Obroty możesz minimalnie regulować na przepustnicy. Światło wstecznego musisz poprowadzić od lewarka (w automacie tu był włącznik) do włącznika przy skrzyni. To będą dwa przewody ale musisz znależć które bo nie pamiętam. A rozrusznik Ci kręci? Jeśli tak to musiałeś robić zworę. Blisko kabli od rozrusznika, koło lewarka znajdziesz kable od wstecznego. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtyczka byla bo koles od ktorego kupilem skrzynie obciol kabelki wiec wtyczka jest rozrusznik chodzil bez zadnych przerobek to rozumiem ze ta wtyczke ktora idzie od skrzyni jej kabelki podpinam do tej kostki do ktorej byl podpiety lewarek od automatu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc ja zwinąłem tą wiązkę co szła do skrzyni w kłębek i nic z nią nie robiłem. Zworka musi być na tej kostce od lewarka. Chyba nie było dwóch rodzajów lewarka do automatu więc u Ciebie powinno być podobnie. Od tej samej kostki dwa przewody do włącznika wstecznego. Jest jeszcze jedna sprawa. Przy pedale sprzęgła jest mały włącznik. Musisz znaleźć dwa przewody zkończone pasującą wtyczką (powinny być blisko sprzęgła). W tej wtyczce jest fabryczna zworka. Wyjmij ją i podłącz do tego włącznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez tak zrobilem zwinolem w klebek spiolem opaska i schowalem pod pokrywka od lewarka biegow,tempomatu niemam jeszce ale moze wkrotce:)check control mi sie nie pali tylko kontrolka wtryskow:( i mam wysokie obroty a nie mam wolnych caly czas auto odpala cos w granicy 2500 obr:(

a ma moze ktos jakis rysunek ktore piny w kostce zmostkowac i ktore do wstecznego mozesz bobby_xp zerknac u siebie narysowac na kartce i mi wrzucic jakis skan albo cos??

Edytowane przez rafikone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja te mam piatke po przekladce z automatu na manuala. tez mialem wyzsze obroty po przelozeniu. musialem wymienic rozrusznik bo ten z automatu strasznie zgrzytal przy odpalaniu az w koncu padl. tez mialem maly problem z wstecznymi ale jakos mechanik ktory mi to przerabial rozkminil tyle ze jak te wstezne podpieli to mi zepsuli ogrzewanie tylnej szyby oraz te 3 pokretla od ogrzewania stracily podswietlenie i do tej pory nie mam tego. wiecie moze why? i czy w razie czego samemu mozna to naprawic? czy to mozliwe ze mechanik mi to zepsul czy zbieg okolicznosci ze w tym samym czasie sie to zepsulo? bezpieczniki sa wporzadku

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...