rafikone Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 witam przerabialem moja 525tds z automatu na manual wszystko przelozylem,ale przy odpalaniu pojawil sie problem po odpaleniu zapala mi sie kontrolka podgrzewania wtrysku i obroty sa dosc wysokie co to moze byc??i drugie pytanko komputer sterujacy skrzynia biegow jest jakis osobny czy jest to jeden do sterowania silnikiem i skrzynia??pomorzcie mi prosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobby_xp Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Komputer skrzyni jest osobno. Możesz go wyjąć albo nie. Nie ma różnicy. Przerabiałem TDS-a i nie miałem problemów z silnikiem. Obroty musisz wyregulować bo są inne w automacie i w manualu. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 a jak regulowac obroty nastawnikeim pompy??ale pytanko dlaczego mi sie zapala kontrolka wtryskow po odpaleniu silnika??a gdzie znajduje sie komputer od skrzyni biegow?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 a nie musze zmieniac ustawien komputera glownego ze niema skrzyni biegow albo cos bo slyszalem ze trzeba cos tam przerabiac zeby komputer nie mial blednych odczytow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 acha i jeszce jerdno jak zrobic wsteczny do czego sie podpiac kabelkami z manuala zeby bylo swiatlo wsteczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3er Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 w 7mce komp od automatu jest w srodku auta nad przednim głośnikiem pasażera, moze i w 5tce tam jest...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobby_xp Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Komp od skrzyni masz pod maską, tam gdzie główny i ABS. Ja u siebie sprawdzałem czy jest jakaś różnica z kompem lub bez. Nie było żadnej. Kontrolka wtrysków raczej nie ma nic wspólnwgo ze skrzynią. Obroty możesz minimalnie regulować na przepustnicy. Światło wstecznego musisz poprowadzić od lewarka (w automacie tu był włącznik) do włącznika przy skrzyni. To będą dwa przewody ale musisz znależć które bo nie pamiętam. A rozrusznik Ci kręci? Jeśli tak to musiałeś robić zworę. Blisko kabli od rozrusznika, koło lewarka znajdziesz kable od wstecznego. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 rozrusznik kreci nic przy nim nie grzebalem zalozylem rozrusznik i kreci bez problemu a kable od wstecznego rozumiem podlaczyc po ta kostke co byl wlacznik od automatu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobby_xp Opublikowano 8 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 To dziwne bo rozrusznik w automacie dziala tylko w dwóch polozeniach lewarka. Przewody tez powinny byc w tej kostce. U mnie po wymianie lewarka nie bylo wstecznego i rozrusznik byl martwy. Musialem zrobic zworke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobby_xp Opublikowano 8 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Musisz jeszcze zdobyc wtyczke, ktora pasuje do wlacznika wstecznego przy skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 wtyczke mam z wystajacymi dwoma przewodami poprostu gosciu od ktorego kupilem skrzynie jak wyciagal skrzynie to obciol kablenie odpinal wiec wtyczka w skrzyni zostala:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobby_xp Opublikowano 8 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Sprawdzilem w aucie i jednak ta duża wtyczka od komputera skrzyni jest odpięta. A co zrobiles z ta wiazka przewodow, ktore szly do automatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 8 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Przy przekłdce automat > manual, bodajże na wiązce co idzie/szła do automatu zakłada się zworkę. Dokładnie nie wiem które kable i jak. Chyba kabel który jest odpowiedzialny za P (postój) i masa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 wtyczka byla bo koles od ktorego kupilem skrzynie obciol kabelki wiec wtyczka jest rozrusznik chodzil bez zadnych przerobek to rozumiem ze ta wtyczke ktora idzie od skrzyni jej kabelki podpinam do tej kostki do ktorej byl podpiety lewarek od automatu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 a po co robic ta zworke?? zeby komputer dalej myslal ze jest zalozona skrzynia automat??a jak wyczaic ktory kabel jest odpowiedzialny za postoj a ktory za mase?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 acha i na ktorej wtyczce ta ktora byla podpieta do skrzyni czy ta ktora byla podpieta do lewarka zmiany polezen biegow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobby_xp Opublikowano 9 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Szczerze mówiąc ja zwinąłem tą wiązkę co szła do skrzyni w kłębek i nic z nią nie robiłem. Zworka musi być na tej kostce od lewarka. Chyba nie było dwóch rodzajów lewarka do automatu więc u Ciebie powinno być podobnie. Od tej samej kostki dwa przewody do włącznika wstecznego. Jest jeszcze jedna sprawa. Przy pedale sprzęgła jest mały włącznik. Musisz znaleźć dwa przewody zkończone pasującą wtyczką (powinny być blisko sprzęgła). W tej wtyczce jest fabryczna zworka. Wyjmij ją i podłącz do tego włącznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobby_xp Opublikowano 9 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 No chyba, że nie masz tempomatu to nie musisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwonastrzala Opublikowano 9 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 witajcie co do obrotow to nastawnikiem nie ustawisz przesuwajac go tam jest regulacja dawki paliwa obroty tylko przez kompa korygacja obr co do zapalania kontrolki tak zwanej check kontrol to podepnij pod kompa i wszystko wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 (edytowane) ja tez tak zrobilem zwinolem w klebek spiolem opaska i schowalem pod pokrywka od lewarka biegow,tempomatu niemam jeszce ale moze wkrotce:)check control mi sie nie pali tylko kontrolka wtryskow:( i mam wysokie obroty a nie mam wolnych caly czas auto odpala cos w granicy 2500 obr:( a ma moze ktos jakis rysunek ktore piny w kostce zmostkowac i ktore do wstecznego mozesz bobby_xp zerknac u siebie narysowac na kartce i mi wrzucic jakis skan albo cos?? Edytowane 9 Stycznia 2010 przez rafikone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwonastrzala Opublikowano 9 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 a czujnik polozenia walu masz podpiety zobacz czy nic tam sie znim nie stalo czy kable sa okey ogladnij go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobby_xp Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Ja swojego TDS-a sprzedałem koledze. Będę u niego na dniach to zaglądne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 acha oki to dzieki z gory:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cest La Vie Opublikowano 20 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 ja te mam piatke po przekladce z automatu na manuala. tez mialem wyzsze obroty po przelozeniu. musialem wymienic rozrusznik bo ten z automatu strasznie zgrzytal przy odpalaniu az w koncu padl. tez mialem maly problem z wstecznymi ale jakos mechanik ktory mi to przerabial rozkminil tyle ze jak te wstezne podpieli to mi zepsuli ogrzewanie tylnej szyby oraz te 3 pokretla od ogrzewania stracily podswietlenie i do tej pory nie mam tego. wiecie moze why? i czy w razie czego samemu mozna to naprawic? czy to mozliwe ze mechanik mi to zepsul czy zbieg okolicznosci ze w tym samym czasie sie to zepsulo? bezpieczniki sa wporzadku pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 i co zrobiles z tymi obrotami reglowales jakos na kompie czy co ten wsteczny rozkminie sam ale mam problem z tymi obrotami:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.