j0hnny Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Witam. Padl mi termostat, dolny waz zimny i zimne z nawiewu wiec chyba na bank, silnik nie grzeje sie, normalnie osiaga temperature i jak do tej pory sie nie zagrzal. Oferowane sa rozne firmy i temperatury vernet 92 meyle 71 4max 92 vernet 80 wahler 92 (1 montaz) Gdzies wlasnie czytalem ze powinno byc 92st, ale czy nie lepiej byloby gdyby zamontowac np meyle 71st - wtedy szybciej zrobiloby sie cieplo w aucie... tylko pytanie czy by sie nie grzal latem, chyba tez nie, bo skoro szybciej puszcza pelny obieg to szybciej zdazy sie schlodzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 jaki motor?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 wymienialem komplet czyli pompa wody plus termostat w e34 m50 b20 i termostat mial sie otwierac przy 88 stopniach,dane producenta nie pamietam firmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Bierz wahler 92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Ja bym bral taki jak producent zaleca mysle ze aryjski inzynier ktory projektowal wie lepiej niz wszyscy inni...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 sma wymieniałem 2 termostaty i z każdym razem montowałem wahlera - nie było z nim zadnych problemów więc bierz tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j0hnny Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 m50b20, zapomnialem ze musze tu dodac po zmianie forum w profilu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 to masz albo 88 albo 92. Ja montowałem 92 wahlera i śmiga ok do tej pory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 80 zakłada się do aut używanych w ciepłym klimacie. 71 to wogole kosmos-nie widziałem żeby zalecano do m50b20 taki termostat.Przy tym termostacie w zimie mimo wszystko na ciepełko w aucie musiałbyś troche poczekać. Ja mam 80 wahler'a i nie narzekam.W zimie przy tych temperaturach na ciepło wewnątrz czekam minimalnie dłużej niż gdy miałem 88. Wybierz sobie ze sprawdzonej firmy Wahlera jakiś np 88 lub 92 Ten 71 nie bierz pod uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 ja miałem wahlera 92 to kreska wskaźnika temp była 1mm za połową, jak założyłem 88 mam 1 mm przed połową motor m50b25 pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 z kolei ja założyłem 92 i teperatura jest idealnie na środku też m50b25,teoretycznie powinno być 88 ale nie widzę różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tequila Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Witam.Padl mi termostat, dolny waz zimny i zimne z nawiewu wiec chyba na bank, silnik nie grzeje sie, normalnie osiaga temperature i jak do tej pory sie nie zagrzal. Oferowane sa rozne firmy i temperatury vernet 92 meyle 71 4max 92 vernet 80 wahler 92 (1 montaz) Gdzies wlasnie czytalem ze powinno byc 92st, ale czy nie lepiej byloby gdyby zamontowac np meyle 71st - wtedy szybciej zrobiloby sie cieplo w aucie... tylko pytanie czy by sie nie grzal latem, chyba tez nie, bo skoro szybciej puszcza pelny obieg to szybciej zdazy sie schlodzic? A jesteś pewien, że padł termostat? Ja miałem takie same objawy. Kupiłem termostat Wahlera i dzisiaj pojechałem do warsztatu. Skończyło się na dolaniu płynu do chłodnicy i wszystko wróciło do normy. I zostałem z termostatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Bierz 88 będzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwonastrzala Opublikowano 9 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 najlepiej zalozyc ciut nizsza temperature otwarcia bezpieczniej jak bedziesz stal w korkach w lecie ja do wszystkich m50 -m52 zakladam 88 i jest super jak pisze KOSA 1mm przed polowa sprawdzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.