michal136 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Witam mam prośbę o pomoc w moim e34 525 silnik m20 ciśnienie wywaliło olej i mam zabryzganą lewom strone silnika olejem od strony kierowcy gdzie szukać wycieku co mogło być tego przyczynom i co mogło się stać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 A podkatowałeś silnik wcześniej? Jeśli jest to po stronie kierowcy to wydaje mi się że puścił wężyk od tzw odmy.(stosunkowo cienki wężyk)I to nim mgła olejowa z pod pokrywy zaworów idzie do kolektora dolotowego i do dopalenia.Jeśli pękł lub sie zsunął to popryskuje na blok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal136 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 właśnie w tym sęk ze jeździłem delikatnie gdzie szukać przy deklu tego wężyka ? i dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HC11&mospid=47373&btnr=11_0186&hg=11&fg=15 Na tym rysunku to nr 5.Sprawdz też opaski. Najlepiej wyciągnij go,wyczyść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal136 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 przewód od odmy przy deklu został zaślepiony jakąś folijką przez wcześniejszego właściciela z jakiego powodu mógł to zrobić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 To pewnie jakiś czystej postaci dzięcioł ten poprzedni właściciel.Może nie podobał mu się oleisty osad na przepustnicy i wewnątrz kolektora ssącego:) Skoro zaślepił ten otwór/wężyk przy deklu to pod pokrywką pary oleju nie mają specjalnie którędy wychodzic i wydmuchały uszczelkę pod tą pokrywką. Dokładnie dookoła dekla posprawdzaj uszczelkę. Świetnie widać miejsca wyciekow na tej uszczelce jak podjedziesz na kanał i latarką poświecisz od spodu w kierunku tej uszczelki. Nawet od strony podszybia widać wszystko doskonale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal136 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 po odetkaniu odmy i odpaleniu nie zauważyłem żadnego wycieku mimo to ze auto chodziło z 10 min czy jest możliwe ze pod wpływem ciśnienia przez zaślepioną odmę olej wywaliło przez bagnet oleju bo na wygłuszeniu nad bagnetem tez jest plama oleju i wkoło bagnetu na silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal136 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 po przejechaniu kilkunastu kilometrów zauważyłem nowe ślady oleju na wygłuszeniu choć niewielkie to jednak tak jakby olej pod ciśnieniem wydobywał się z rurki od bagnetu oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 8 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Rozgrzej silnik do właściwej temperatury. Patrz na ten bagnet(na miejsce gdzie rurka łączy się z bagnetem i rownież w miejsce gdzie rurka wchodzi w miskę olejową). Weź też kolege do pomocy by wyłączył silnik na twoj znak a ty dalej obserwuj te miejsca. Jeśli tam psiknie lub pojawi sie olej to powymieniaj uszczelnienia w tych miejscach. Jeśli odma była zaślepiona dlugo to pary oleju szukają nasłabszego miejsca do ujścia.Jeśli oring na bagnecie strzelił pierwszy to uszczelka dekla ocalała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 8 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Jeśli po wymianie oringów bagnet będzie dalej wypychany z rurki to sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach bo istnieje taka opcja również że mogły zakleszczyć się pierścienie i masz ostre przedmuchy w komorę korbową. Olej śmierdzi benzyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiat551 Opublikowano 10 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) objaw o ktorym piszesz jest typowy dla bmw poprostu musisz liczyc sie z wydatkiem mozesz mi napisac ile ma przelotu obstawiam ze 400 i rocznikowo jak to wygrąda te samochody tak maja trzeba inwestowac albo trzeba pozbyc sie autka moze jest jakies pechowe Edytowane 10 Lutego 2010 przez kwiat551 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.