misiosl Opublikowano 8 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 u siebie w 7 mam m60b40 ale jezeli chcesz włożyć cos takeigo to polecam m62b44 ...byłem na zlocie i gość miał taki silnik wsadzony do e36...efekt pierwsz klasa:D tylko masak troche mi sie nie podoba..tu masz filmik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 8 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 jak chcesz czegoś wiecej wejdz na bmw.big4.pl bmw klub podbeskidzie tam cos było o całym jego projekcie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 9 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 maska wystaje bo do E36 jest gorzej/trudniej włożyć m60/m62 niż do e30 i dlatego jest podniesiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucek Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 A czy ktoś zna dokładne wagi silników m62b44 lub mpowera z e36? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 12 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 M62/M62TU V8 DOHC 32V/V8 DOHC 32V Single VANOS. 1996-present. Alusil Engine block. Pre 98 engines were non-VANOS. 140kg 308lbs Used in E38 730i/740i, E39 540i, X5 and 840i 3.5 (235bhp), 4.4L (286bhp), 4.6 (340bhp) S50 Straight 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain with Single VANOS and Individual Throttle Bodies. (Dual Vanos on 3.2Ls) 1992-2000. 152kg 333lbs Used in non-US E36 M3 3.0 (286bhp), 3.2L (321bhp) http://www.bimmerforums.com/engine_faq.php pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucek Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Ok, w tym tygodniu kolega leci do Anglii osłuchać sliniczek w e36 m3, jak będzie wszystko ok to ściągam go i u mnie w garażu pojawi się za dwa tygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucek Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 M62/M62TU V8 DOHC 32V/V8 DOHC 32V Single VANOS. 1996-present. Alusil Engine block. Pre 98 engines were non-VANOS. 140kg 308lbs Used in E38 730i/740i, E39 540i, X5 and 840i 3.5 (235bhp), 4.4L (286bhp), 4.6 (340bhp) S50 Straight 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain with Single VANOS and Individual Throttle Bodies. (Dual Vanos on 3.2Ls) 1992-2000. 152kg 333lbs Used in non-US E36 M3 3.0 (286bhp), 3.2L (321bhp) http://www.bimmerforums.com/engine_faq.php pozdr Dziękiza odp. powiem szczerze ze troche mnie to zaskoczyło, myślałem że mpower jest lżejszy> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucek Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Polecam obejrzeć - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.