Lucek Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 (edytowane) Witam, potrzebuje pomocy przy dobraniu silnika do mojej buni.Autko ma być przeznaczone do driftu, mam trzy pomysły jeden to przeszczep od m3 e36 to wydaje mi sie najdroższa opcja, druga to 4,4l chyba m62 ta będzie z tego co wyczytałem najbardziej problematyczna, no i ostatnia to 2,8l ale chciałem ten najtańszy silnik poprzerabiac albo kompresorem albo turbo kitem z ebaya, wiem ze nie ma pozytywnych opinii te turbo ale jeszcze nie przeczytałem konkretnego uzasadnienia tych negatywów wiec dalej biorę je pod uwage.Bunia jest na etapie zbierania części myślę że za dwa miesiące wystartuje, projekt powstaje niedaleko wrocka wiec na lato myślę ze bede juz driftował a raczej sie uczył jeżdżenia na rakietowej.Jak kazdy bede sie liczyc z kosztami bo nie sztuka mieć pełny portfel sianka i bawić sie w coś takiego, wiec prosze w odpowiedziach doradzic mi kompromis miedzy kosztami a żywotnościa .Powstanie na 100% wiec może sie spotkamy i bede mieć okazje podziekować osobiście,dzieki za odpowiedzi zgóry,pozdr. Edytowane 7 Stycznia 2010 przez Lucek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 a czemu e46?? juz na wstępnie podbijasz sobie koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 No własnie piszesz ze nie chcesz leciec w koszta a chcesz E46 przerabiac do driftu ? Z tego co wypisałes to ja bym kupił zdrowe E36 z M52B28 i załozył kompresor wytargasz z tego bez trudu przy doładowaniu 0,3 - 0,5 Bara 300KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 ja bym szukał e30 po szczepie dobrze zrobiony 2.8 m52 albo szukasz 4.4 (będzie gorzej się prowadzić) dodajesz kompresor robisz zawiechę i będzie sporo taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucek Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 E46 z tego względu ze jest bardzo ładne stylistycznie no i jeszcze nie ma ich za wiele.a poza tym buduje z tego co mam, jakbym miał E30 to pewnie budował bym na e 30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucek Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 powiedzcie coś więcej o 2.8 m52 z kompresorem jak i gdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 e46 moim zdaniem to kiepski wybór...piszesz ze budujesz z tego co masz...nawet bym sie nie zastanawiał i sprzedał e46 na rzecz e30...e30 staje sie ze tak powiem rarytasem...do driftu ludzie wybierają coraz częściej japończyków..a jak dobrze poszukasz to znajdziesz juz gotowy przeszczep widziałem już od r6 2.8 do v12 5.4 ...potem tak jak pisałeś albo turbo albo kompresor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 zastanów się dobrze z tym e46, trochę szkoda podbijać tak koszta zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 e46 + s50b32 a jak później zabraknie to dołożysz suszarke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 e46 + s50b32 a jak później zabraknie to dołożysz suszarke Jak jeździłem fabryczną e46 z tym silnikiem i na skrzyni SMGII to przy trzecim biegu i gwałtownym naciśnięciu gazu auto bokiem szorowało. Z suszarką i IC ten silnik może mieć spokojnie 600 - 650KM. Przy takiej mocy w żyłach płynie adrenalina zamiast krwi . Popieram kolegów, ale jeśli chcesz wstawić jakiś silnik to wybieraj raczej R6. Dwa powody jeden to masa V8, jest znacząco większa niż R6, unikniesz problemu z prowadzeniem w zakrętach. Im cięższy silnik tym ciężej jest panować nad samochodem. Duża szybkość na zakręcie może się skoczyć jazdą na wprost. Dwa, przy montarzu M54306S5 lub M52TUB28 nie będziesz musiał ciąć karoserii czy pasa przedniego w samochodzie. Najwyżej dospawać trzeba będzie podpory i z tego co wiem to tyle. Silnik 2,8 z kompresorem i IC bez problemu osiąga moc 280KM i 380Nm z tego co pamiętam(nie wiem ile osiąga 3,0). Stosunkowo niewielka masa silnika + odpowiednio odchudzone nadwozie i będzie zabawa. Koszt takiego zabiegu waha się od 5tys do 14tys. Zależy od tego ile jesteś w stanie zrobić sam i czy części będą nowe. Osobiście polecam zerknąć na silnik 2,8i. Znam opinie, że świetnie się nadają pod turbine czy kompresor. Powodzenia w projekcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 tak tylko tu napomkne...scigałem sie ostatnio z audi 100:D od znajomego i dostałem OOOOOOOOOOOOgromne baty:D gosć jest maniakiem...zaczynał od golfa 1 któego sam uturbił...potem była 2 na turbo i silnikiem TT...audi 80 quatro+turbo...i to cos czego nie mozna juz nazwać audi 100...605koni mechanicznych!!!!robi to sam w garażu...i vhyba odstawie mu swoją 7 na kuracje wzmacniającą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 czy ja wiem czy 4,4 by sie zle prowadziło.jaka mowa o jezdzie porosto w zakrecie jak przód siedzi jeszcze bardziej. nie ma to logiki, tu chyba chodzi o umiejetnosci a nie o to jak sie prowadzi taka zabawke. znajomy ma zorbionego 200sx s13 pick up w własnie 4,4... wymiata tak ze szok. przedewszystkim 4,4 V8 to wielki moment obrotowy!! pomaga to przy wyjściu z zakretu itp. wiem bo latalismy S14 SR i brakowało jej czasem obrotów przy wyjściu. po za tym mysle ze V8 jest bardziej odporne na takie zabawy niz jakis doładowany silnik... no i sliczny dzwiek V8....który tez mozna doładować No ale popieram.. nie E46... chociaz wiem jak jest ze mna.. wmówił bym sobie tez ze E46 i nie ma bata na inne. jesli chcesz mniejszych kosztów to proponuje 4,4.. moze trzeba sie namotac przy wkładaniu ale potem tylko wymieniasz oleje filtry i latasz... z silnikiem M juz nie jest tak kolorowo jak i z doładowanym R6 chociaz tak jak koledzy mówia działa to fajnie. jedził tez u nas osstanio E36 z 2.5 turbo i robił piekna robote.. wszystko zalezy od ciebie tak naprawde... ale projekt zacny!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucek Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Pomysł na e46 pojawił sie bardzo dawno temu i szukałem, szukałem, dalej sukałem aż wkońcu trafiła mi sie okazja kupić tę bude w śmiesznych pieniądzach, wiec realizacji planu jest ciąg dalszy, ja licze na to a raczej bedzie to 100% pewne ze z częściami do e46 będzie coraz łatwiej i taniej z roku na rok a do e30 klasyki części będzie coraz mniej i będą coraz droższe bo do klasyka tak to już jest taka jest moje teoria.Zawiech nie jest nawet 10% droższa niż do e36.Tylko teraz najważniejsze jest serduszko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 e30 klasyki części będzie coraz mniej i będą coraz droższe bo do klasyka Bez jaj , czesci do E30 sa duzo tansze niz do E46 i raczej jeszcze długo beda duzo tansze a sprawdzonych patentów jak zrobic z driftowóz z E30 / E36 masz duzo wiecej niz do E46. Co z tego ze masz tanią bude jak bedziesz sie męczył ze spasowaniem V8 do niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucek Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Wiem ze łatwiej jest zrobić z e30 i e36 driftowóz, ale nie chcę leciec na łatwizne chcę zbudować coś trudniejszego i sie z kimś tym podzielić, a jeszcze nie padła decyzja na V8,cały czas przeglądam forum zeby sie zdecydować, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 chcę zbudować coś trudniejszego Zawsze mi sie wydawało ze driftowozy buduje się do driftowania czyli jak najlepszego prowadzenia bokiem , ale spoko jak chcesz buduj cos trudniejszego Moje zdanie znasz , jak chcesz sie bawic w drifting to zbuduj cos prostszego a nadwyzke kasy (na cos trudniejszego) przeznacz sobie na paliwo / mosty / opony i trenuj trenuj trenuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 chcesz eksperymentować to wsadź silnik z całkiem innej marki np 5.7 V8 LS1 albo LS7 poszuka info nt. Karoliny Pilarczyk i jej E36 [video=youtube;GkRA_tVey_k] pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucek Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zdaje sobie sprawę ze niektóre rzeczy w buni bedą robione metodą prób i błędów ale taki jest pomysł i realizuje go, wiem ze bedzie droższy od poprzednich modeli,a na treningi i eksploatacje w drifcie też sie odłoży. Wiedz ze już bym chciał poszaleć ale jednocześnie chcę dopracować projekt tak mocno jak sie tylko da i wtedy padnie decyzja wyjechania.Dla mnie nie jest problem kupić e30 z 2,5 silnikiem wypruc bebechy i jeździc jak stopnieje śnieg bo wiem też da rady.Na ćwiczenie jazdy przyjdzie czas, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucek Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 chcesz eksperymentować to wsadź silnik z całkiem innej marki np 5.7 V8 LS1 albo LS7 poszuka No pełen szacun dla takiego projektu, ale nie wyobrażam sobie to dragster:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 No pełen szacun dla takiego projektu, ale nie wyobrażam sobie to dragster:) zobacz podobne filmiki, mam nadzieję*zobaczyć ją (beemke i jak i kierowniczke) na tegorocznych eliminacja w drifcie pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucek Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Jak sie pojawi to będzie robić duże show to pewne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 kurcze przedewszystkim do e30 łatwiej wbrew pozorom wsadzić v8 miż do nowszych bud. Poczytaj trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucek Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 (edytowane) kurcze przedewszystkim do e30 łatwiej wbrew pozorom wsadzić v8 miż do nowszych bud. Poczytaj trochę. Tematem nie jest jaki model wybrac do driftu,przecież decyzja już podła, tylko jaki silnik zamontować do e46 żeby chodziła,a raczej jeźdiła boczkiem.Moja w ty głowa żeby wszystko dograć trudniej lub łatwiej, chcę się dowiedzieć czgoś na temat silników o dużych pojemnościach .To nie jest moje pierwsze bmw miałem e34 i e36 jeździłem jedną i drugą po trzy lata.Prosze nie piszcie który model jest lepszy.Moje betki miały 2.0 i 1.8is czas na większy ale jaki, to jest moje pytanie. Edytowane 7 Stycznia 2010 przez Lucek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 m62b44 m52b28 turbo m52b30 turbo albo jakieś co mają s n początku (m power) ale nie wiem czy warto. Ja bym albo turbił m52b28 albo założył m62b44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucek Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 m62b44m52b28 turbo m52b30 turbo albo jakieś co mają s n początku (m power) ale nie wiem czy warto. Ja bym albo turbił m52b28 albo założył m62b44 Powiem Ci że tylko koszt silnika mpowera jestem realnie w stanie ocenić bo silnik 10000+włożenie 1500 a co z resztą silników, turbo dobrze brzmi ale jak z kosztami i gdzie kupić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.