yony Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Jakie są objawy uszkodzenia pompy wodnej? Jak wyeliminować uszkodzenie pompy? Czy jest możliwość przy wyciągnięciu termostatu sprawdzenie wirnika pompy? z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Jakie są objawy uszkodzenia pompy wodnej? grzeje sie,nie ma przelewu w zbiorniczku Jak wyeliminować uszkodzenie pompy? wymienić na nową Czy jest możliwość przy wyciągnięciu termostatu sprawdzenie wirnika pompy? nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 dokladnie tak jak napisal pawelo85 chodz mi udalo sie namierzy urwany wirnik pompy wodnej po wymontowaniu termostatu zalezy jakie kto ma palce dlugie heheh pozdro. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dahrek Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 (edytowane) Jakie są objawy uszkodzenia pompy wodnej? grzeje sie,nie ma przelewu w zbiorniczku Co masz na myśli, że nie ma przelewu w zbiorniczku? Podłączam się do tematu, bo mam podobny problem... Dzisiaj bokolot zagrzał się do naprawdę wysokiej temperatury, nadmuchu ciepłego powietrza zero. Zgasiłem silnik po 3 godzinach poszedłem jeszcze raz i okazało się, że jest mało płynu chłodniczego, czy może być to przyczyna uszkodzenia pompy wody? Czy płyn mógł "uciec" przez zbiornik wyrównawczy czy raczej nie ma takiej możliwości? Mógł się zagrzać ze względu na niski poziom płynu? Nadmieniam, iż dzisiaj zdarzyło mi się to pierwszy raz. Czym się najlepiej na początku zająć? Bardzo proszę o pomoc. Edytowane 5 Stycznia 2010 przez dahrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 mysle ze jak autko zagrzalo sie bardzo wysoko a nie dmucha cieplo w kabinie,to moze byc wina zapowietrzonego ukladu chlodzenia,jezeli zas jest uszkodzona pompa wody nie bedziesz mial przelewu w zbiorniczku wyruwnawczym,jak zapalisz samochod i dodasz gazu to plyn powinien sie gora przelewac do zbiorniczka,jezeli sie przelewa to pompa jest ok chyba ze nie masz wystarczajacej ilosci plynu w ukladzie i wystarczy odpowietzryc,jezeli plyn jest a sie nie przelewa w zbiorniczku to raczej wina pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dahrek Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Okey dzisiaj zrobie dolewkę płynu, zapale auto a kumpel popatrzy czy się przelewa czy nie. Pompe wody wymienie prewencyjnie jak tylko kolega mechanik mnie gdzieś wciśnie. Martwi mnie tylko ta "ucieczka" płynu:/ Dzięki za pomoc, jak już się uporam dam znać czy pomogło. Edit: No więc już wszystko bangla jak książka pisze. Otóż kolega zdjął chłodnicę, wyciągnął pompę wody i ku jego zdziwieniu okazało się, że jest 100% sprawna, postanowił więc wymienić płyn i chłodniczy i odpowietrzyć układ - jak postanowaił tak zrobił, następnie wyciągnął termostat i okazało się, że to jest cały winowajca, podobno był mocno zasyfiony i stary więc wymieniliśmy na nowy. Odebrałem auto o 19 i cały czas jeździłem po mieście (bokiem też) o 21 wróciłem więc 2 godziny jeźdżenia i nic, problem zniknął. Dziękuje za pomoc i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gleba89 Opublikowano 15 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 witam mam tez problem temperatura mi sie grzeje na fulll jak spokojnie jade a jak przycisne opada na xchwile i pzoneij znowu rosnie jak spokojnie jade co to moze byc wina termostatu czy czego prosze o odpowiedz wygluczam pope wody a w srodku tez nic nie czuje zeby grzaloo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 17 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 surmik odpowietrz układ obowiązkowo z włączonym na maxa ogrzewaniem. Podczas odpowietrzania obserwuj wskazówkę temperatury,ciepło z w kabinie-odpowietrzenie układu małego,temperaturę dolnego grubego węża chłodnicy-otwarcie termostatu. Jeśli tu wszystko przebiegnie ok a temperaura poleci dalej to prawdopodobnie pada viskoza. Ja obstawiam że w Twoim przypadku właśnie visko jest do wymiany. Jeśli się nie masz możliwości rozpędzić np.w korku to włączaj nagrzewnicę i dmuchawę na maxa to się trochę uratujesz ale rób to zaraz jak tylko zauważysz rosnącą temperaturę zeby nie doszła do czerwonego pola i jaknajszybciej zdiagnozuj usterkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 i jeszcze pytanko surmik. Ty sobie tak spokojnie jeździsz autem ustawicznie doprowadzając do sytuacji w której wskazówka włazi na czerwone pole??! Ile razy już tam była?2,3...10? Po jednej takiej historii powinieneś nieużywać auta a układ chłodzenia sprawdzić i naprawić.Z trasy się holować lub jeśli da się rozwijać większe prędkości to uciekać do domu tak by wskazówka nie doleciała na czerwone. Jesli dalej jeździsz tak autem to pracujesz na jego śmierć i kapitalkę lub wymianę na inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.