Wodnicki Kamil Opublikowano 28 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 mam problem od jakiegos czasu moje E-34 2.0 24V duzo pali wskaznik pokazuje 20-30L wymienilem przeplywomierz obroty sie ustabilizowaly ale nadal tyle pali wyczyscilem swiece bo przesto byly okopcone i nic sonde wymienilem na nowa 5miesiecy temu na nowa czyzby znowu poszla gdy sie zwiekszy obroty to dymi na czarno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 a ta sonda oryginał czy uniwersalna, pamiętaj że możesz miec dwie sondy - za i przed katalizatorem... trzeba by było tez sprawdzić cewki, kable WN, może na kompie coś wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 28 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Czy olej silnikowy śmierdzi benzyną? Sprawdz ciśnienie sprężania na każdym cylindrze. Taki dym w R6 to pierścienie są już uwalone albo mieszanka za bogata,dużo za bogata.A jakie masz obroty jałowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnicki Kamil Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 jest tak sonde mam orginalna ..w spalinach czuc paliwo ..podejzewam ze wlasnie ma mieszanke zbyt bogata wymienilem przeplywomierz ale dalej nic obrot mi skacza 1000 -500 czy moze byc wina czujnika temp. powietrza lub cieczy i gdzie je znajde [ Dodano: 28 Grudzień 09, 18:28 ] to musi byc z mieszanka bo tankuje i jak palila 10-13 tak teraz 20-30 i jeszcze jedno wczoraj sprawdzalem swiece na jednej fajce guma byla popekana i widac bylo ze bylo przepalone przez iskre czyli musialo dojsc do przeskoku na silnik czy mozliwe ze moglo uszkodzic czujniki lub sonde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 28 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 czy moze byc wina czujnika temp. powietrza lub cieczy i gdzie je znajde Nie wiem jakie sa objawy uszkodzenia czujnika temperatury powietrza (znajduje sie w kolektorze ssacym, od przeputnicy w strone kabiny). Czujnik cieczy jest w przedniej czesci glowicy od strony kolektora ssacego. Objawami uszkodzenia nie jest wieksze zuzycie paliwa, dziala to tak, ze jezeli czujnik jest uszkodzony to komputer przyjmuje temperature cieczy jako 80 stopni i objawia sie to tym, ze auto zle chodzi gdy jest zimne. Skaczace obroty to moze byc silniczek krokowy. Ja proponuje podlaczyc pod komputer i sie okaze, bo zgadujac wydasz duzo kasy niepotrzebnie. [ Dodano: 28 Grudzień 09, 23:02 ] W glowicy sa dwa czujniki, czujnik temp. plynu to ten pierwszy od strony rozrzadu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.