StvStifler Opublikowano 21 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Witam, dwa dni temu odpaliłem auto przy odsniezaniu zeby akumulator sie doładował i troche tak postało, ku mojemu zdziwieniu auto utrzymywalo stałe obroty blisko zera, jakies 75-100. Silnik nagrzał sie do połowy, pochodziła jeszcze chwile i zgasiłem. Wczoraj jak ją odpaliłem było wszystko w normie, z kolei dzisiaj znowu to samo co dwa dni temu. Silnik nie gaśnie, wydaje sie chodzić normalnie. O co tu może chodzić ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 21 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 na 75-100 obr na min to na pewno by nie chodziła, jeżeli słyszysz ze wszystko jest ok to pewnie obrotek się zepsuł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StvStifler Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Powaznie, tak oceniam na oko ze na tylu wlasnie chodzi, kreseczka obrotomierza jest dosłownie nad zerem, jak dodaje gazu na "P" to sie podnosi, wiec chyba obrotomierz działa. Nie wiem co o tym myslec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 21 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Za obroty odpowiada silnik krokowy, może zwyczajnie zaszkodził mu mroź, poczekaj jak minie i wtedy powinno być już ok, albo wstaw auto do ciepłego garażu i się przekonaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Jak bylo -15 po odpaleniu mialem identyczna sytuacje wskazowka obrotomierza na zerem po dodaniu gazu podnosila sie.... po ok 2min wskoczyla na swoje (i tak troche za niskie 700) okazalo sie ze obrotomierz zamarzl i po rozmarznieciu pokazywal dobrze tylko jalowe pokazywal blednie.... <bmw_1> ale to mial miejsce jak bylo te patologiczne -15 albo i nawet wiecej..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StvStifler Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Dwa dni temu u mnie bylo minus 15-16 i wlasnie tak samo sie zachowywal, przedwczoraj było -11 i bylo ok normalnie, dzisiaj z kolei bylo minus 6-7 i znowu to samo. Dodam że nie używam przez ostatnie 3 dni auta tylko przepalam po 25 minut codziennie bo jutro jade w trase i dlatego zastanawiam sie czy gdy obroty są przy zerze to auto jest sens ruszac czy to nic groźnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 bo jak jest -15 -20 to czasem juz cos nie dziala bo jest za zimno ale jak przy -5 miales to samo to jabym szukal co to jest... ja obstawiam silniczek krokowy albo ssanie.... pali na 6 garow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StvStifler Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Wydaje mi sie że pali normalnie na 6 garów [ Dodano: 21 Grudzień 09, 17:04 ] Przed chwilą bylem w aucie, odpaliłem 2 razy pod rząd i trzyma obroty tak jak zawsze, na dworze jest minus 1 stopien. Nie wiem juz sam co jest grane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 21 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Raczej zegary ześwirowały od tej temperatury albo czujnik obrotomierza :wink: Jesli pali normalnie i pracuje tak samo przy obrotach 100obr i 700obr to nie masz sie zbytnio czym przejmowac , niestety ale najlepszym testerem elektryki w E32 jest ZIMA :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 21 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Dokładnie, bo to nie możliwe by silnik pracował tak samo przy 700 i 100 więc to napewno przymarzła wskazówka/cewka wskazówki lub czujnik obrotomierza. Przy 300 silnik R6 nie ma prądu i praktycznie chwile później staje a co dopiero przy 100:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rems Opublikowano 29 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 zdarzył mi się taki przypadek zimą w norwegii.potem były problemy z odpaleniem,az w końcu zgasł.znikła iskra na świecach.w e32 730 z gazem.przywieżli mi ją po kosztach do polski-1350zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.