przemo_wrc Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Problem jest taki. od dłuższego czasu autko wydawało delikatnie dziwnie dzwieki przy nagłym przyspieszaniu, jak leciało bokiem to kolega mówił ze iskry sie sypały ze spodu auta. kilka dni tem,u pod sklepem cos strzeliło... cos wyje pod autam i trzeszczy,buczy jak jade. ledwo dojechałem do domu.wał tak jak by lezał na w tunelu pod autem. czy myslicie ze strzeliuła podpora wału? autko stoi pod domem i nie da sie go nawet zabrac na linke bo na luzie tak samo robi... moze ktos ma znajomego co za lawete nie chce duzo... kłaść sie pod autem w taki mróz nie che;/ z góry dziekuje za pomoc!! dodam ze mowa o e34 sedan 525 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pecet Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Ehhh... Nie zazdroszczę i życzę powodzenia <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Podpora wału koszt w okolicach 130-250zł zalezy jakiego producenta , bez kanału raczej tego nie wymienisz bo musisz cały wał zrzucic czyli odkrecic od skrzyni i od mostu. Ale to tak troche dziwne , nie miałes zadnych stuków , bo podpora nie rozsypuje sie z dnia na dzien tylko daje znac duzo wczesniej takimi głuchymi stukami w podłoge w sytuacjach gdy sobie np jedziesz i odpuszczasz z gazu lekko a potem dodajesz gazu wtedy powinno byc takie głuche walniecie. Inna sprawa ze nawet jak sie podpora rozsypie do zera to powinno sie dac przynajmniej wziac bume na linke , mozliwe ze jak tak napierdziela to cos z dyfrem sie stało :? tak czy siak bez kanału nic nie wykombinujesz bo zrzucanie wału z lewarka przy tej pogodzie to pełny hardcore :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 he co do lawety to 514 379 517 od razu to jest mechanik do spraw BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 zrzucanie wału z lewarka przy tej pogodzie to pełny hardcore "Twardym trzeba byc,a nie mientkim" :mrgreen: Ja bym stawial jednak na wal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_wrc Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Podpora wału koszt w okolicach 130-250zł zalezy jakiego producenta , bez kanału raczej tego nie wymienisz bo musisz cały wał zrzucic czyli odkrecic od skrzyni i od mostu. Ale to tak troche dziwne , nie miałes zadnych stuków , bo podpora nie rozsypuje sie z dnia na dzien tylko daje znac duzo wczesniej takimi głuchymi stukami w podłoge w sytuacjach gdy sobie np jedziesz i odpuszczasz z gazu lekko a potem dodajesz gazu wtedy powinno byc takie głuche walniecie. Inna sprawa ze nawet jak sie podpora rozsypie do zera to powinno sie dac przynajmniej wziac bume na linke , mozliwe ze jak tak napierdziela to cos z dyfrem sie stało :? tak czy siak bez kanału nic nie wykombinujesz bo zrzucanie wału z lewarka przy tej pogodzie to pełny hardcore :lol: Było tak jak mówisz waliło przy nagłym dodawaniu gazu. jak jechałem wrzuciłem na luz i dalej tak buczy jak głupie tzn dziwek jest taki jak by wał ocierał o metal....most wymienaiłem miesiac temu. chodził cicho i nie miał zadnych luzów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 19 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Nie ma rady-kanał. Jak dajesz na luz to wtedy koła kręcą wałem więc juz masz przynajmniej namierzony odcinek na którym jest awaria. Podpora jest schowana i jej w 5er nie widać odrazu chyba ze pozbyłeś się wcześniej osłon. Jeśli kolega mówił że iskry szły pod spodem to wał pewnie gdzieś ocierał. Podejrzewam że gdzies w okolicach wuzka tylnego zawieszenia bo jest tam dość blisko innych gratów. Żeby tak się stało to musiały klęknąc punkty podparcia. Krzyżaki ciężko jest zabić więc namież podporę wału i zobacz jak wygląda guma wokół łożyska(może pękła/sparciała lub łożysko się rozleciało),złap za wał w jej okolicach i nie obracaj tylko staraj się go podnosic lub ruszać na boki. Drugim podparciem jest poduszka głowy mostu.W 5er głowa mostu jest podwieszona i to podwieszenie oparte jest na poduszce. Widziałem 5er któremu po ostrych przełamaniach/bokach pękł ten wspornik i most źawisł w powietrzu a wał oparł się o wuzek zawieszenia(iskry i dziwny szum/gruchot)Pozatym sporo szarpało tyłem(taka wibracja)bo wał próbował obracac mostem ktory nie miał żadnego połoczenia trwałego z budą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 19 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Jezeli bedziesz potrzebowal tuleje mostu, nr 3 na rysunku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD52&mospid=47375&btnr=33_0219&hg=33&fg=30 to mam do sprzedania. Kupilem przez pomylke jako tuleje wahacza i sprzedawca nie chcial przyjac zwrotu. Sa firmy FEBI, a wiec nie byle co. Nr orginalu jak na rysunku, Nr febi 08858. Zaplacilem 67 zl/ szt, ale oddam za 30zl/szt.+ wysylka to mysle, ze razem wyszloby 70-75zl za dwie. Nie byly montowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.