Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


ZANIM ZMIENISZ NASTAWNIK LUB POMPE!!! PRZECZYTAJ :):)


polowa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, wiec to bedzie mniej wiecej tak:

zajechalem silnik w mojej buni ale nie bylo mi tak bardzo zal bo mialem powazne problemy z pompa wtryskowa (nie plil na cieplym ani na zimnym i do tego jak juz odpalil po dlugim kreceniu to telepalo buda jakby sie miala rozpasc) znalazlem na allegro drugi silnik za dobra kase z buni po dachowaniu gosc zapewnial ze wszystko dziala jak nalezy na co dal mi pisemna gwarancje OK :) silnik byl oczywiscie z pompa i wtryskiwaczami :)

po przeszczepie co sie stalo ciezko pali na cieplym, po nocy wogole; po podlaczeniu do kompa blad [nieprawidlowa dawka paliwa] rzeczywiscie wachala sie dosc ostro; mechanik na to ze male prawdopodobienstwo ze pompa walnieta i powiedzial ze mial juz goscia z takimi objawami zakladal 3 rozne nastawniki i NIC, az wkoncu doszedl do wniosku ze blad musi byc w KOMPUTERZE i co i tak bylo w tamtym przypadku i w moim takrze; a dokladniej to walnol tranzystorek czy cos takiego, DOLACZAM ZDJECIA, koszt 10zl + wlutowanie i kasowanie bledow

dawka paliwa sie uspokoila, palil duzo lepiej ale to jeszcze nie bylo to i dowiedzialem sie ze mam za slaby AKUMULATOR a mialem 72Ah 600A startowa, wrzucilem 100Ah 760A i pali od buta

ATO DOKLADNY NAPIS NA TRANZYSTORKU (bo na zdjeciach nie widac[aparat do kitu:)])

BUK555

60AP

PHm9805 A5

PHILIPINES

wszystko bylo by juz ok ale mam jeszcze jeden problem moze ktos mial cos takiego i mi pomoze, a mianowicie kiedy zmieniam bieg i dodaje gazu gwaltownie to nie reaguje musze puscic gaz calkowicie i wcisnac jeszcze raz i jest ok problem wystepuje najczesciej po zmianie biegu ale ostatnio zdazylo sie ze w czasie jazdy przestal reagowac puscilem gaz wcisnalem jeszcze raz i ok; ktos mi mowil ze to moze byc potencjometr gazu nie wiem ile w tym prawdy a po zmianie silnika nie zostalo mi zbyt duzo kasy wiec nie chcem sie ladowac w koszty

jesli komus pomoze ten post to bede zadowolony bo sam juz duzo kasy stracilem przez ta POMPE(remont nastawnika 600zl) bez efektow :)

pozdrawiam

zauwazylem dzis ze mam odlaczony wezyk od EGR kiedy go podlaczam i odpalam, silnik chodzi ok. 2sek i gasnie kiedy wezyk jest odlaczony nie ma czegos takiego. czy EGR do wymiany?? czy moze nie ten wezyk???? dodam ze wezyk idzie od EGR do jakiegos czujnika obok filtra paliwa i zasysa czy tak ma byc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...