polowa Opublikowano 1 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Witam wszystkich, wiec to bedzie mniej wiecej tak: zajechalem silnik w mojej buni ale nie bylo mi tak bardzo zal bo mialem powazne problemy z pompa wtryskowa (nie plil na cieplym ani na zimnym i do tego jak juz odpalil po dlugim kreceniu to telepalo buda jakby sie miala rozpasc) znalazlem na allegro drugi silnik za dobra kase z buni po dachowaniu gosc zapewnial ze wszystko dziala jak nalezy na co dal mi pisemna gwarancje OK silnik byl oczywiscie z pompa i wtryskiwaczami po przeszczepie co sie stalo ciezko pali na cieplym, po nocy wogole; po podlaczeniu do kompa blad [nieprawidlowa dawka paliwa] rzeczywiscie wachala sie dosc ostro; mechanik na to ze male prawdopodobienstwo ze pompa walnieta i powiedzial ze mial juz goscia z takimi objawami zakladal 3 rozne nastawniki i NIC, az wkoncu doszedl do wniosku ze blad musi byc w KOMPUTERZE i co i tak bylo w tamtym przypadku i w moim takrze; a dokladniej to walnol tranzystorek czy cos takiego, DOLACZAM ZDJECIA, koszt 10zl + wlutowanie i kasowanie bledow dawka paliwa sie uspokoila, palil duzo lepiej ale to jeszcze nie bylo to i dowiedzialem sie ze mam za slaby AKUMULATOR a mialem 72Ah 600A startowa, wrzucilem 100Ah 760A i pali od buta ATO DOKLADNY NAPIS NA TRANZYSTORKU (bo na zdjeciach nie widac[aparat do kitu:)]) BUK555 60AP PHm9805 A5 PHILIPINES wszystko bylo by juz ok ale mam jeszcze jeden problem moze ktos mial cos takiego i mi pomoze, a mianowicie kiedy zmieniam bieg i dodaje gazu gwaltownie to nie reaguje musze puscic gaz calkowicie i wcisnac jeszcze raz i jest ok problem wystepuje najczesciej po zmianie biegu ale ostatnio zdazylo sie ze w czasie jazdy przestal reagowac puscilem gaz wcisnalem jeszcze raz i ok; ktos mi mowil ze to moze byc potencjometr gazu nie wiem ile w tym prawdy a po zmianie silnika nie zostalo mi zbyt duzo kasy wiec nie chcem sie ladowac w koszty jesli komus pomoze ten post to bede zadowolony bo sam juz duzo kasy stracilem przez ta POMPE(remont nastawnika 600zl) bez efektow pozdrawiam zauwazylem dzis ze mam odlaczony wezyk od EGR kiedy go podlaczam i odpalam, silnik chodzi ok. 2sek i gasnie kiedy wezyk jest odlaczony nie ma czegos takiego. czy EGR do wymiany?? czy moze nie ten wezyk???? dodam ze wezyk idzie od EGR do jakiegos czujnika obok filtra paliwa i zasysa czy tak ma byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.