wicha Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Podczas jazdy wskaźnik temperatury wchodzi mi na czerwone pole. W takim momęcie powinno załączać się wisco a nie robi tego. Czy to znak że jest do bani czy może jest jakiś czujnik odpowiedzialny za to? Motor ten to 1,8i M-10 z 86r[/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 wisco załącza się dużo wczesniej właśnie po to żeby temperatura nie dochodziła do czerwonego pola.jeśli nie łapie to musisz je wymienić bo ono działa na temperature <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 We wszystkich Beemkach jakie widziałem dotychczas wisko załącza się od uruchomienia zapłonu i rozłącza się po jego zgaszeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 We wszystkich Beemkach jakie widziałem dotychczas wisko załącza się od uruchomienia zapłonu i rozłącza się po jego zgaszeniu. no to musimy sprecyzować słowo: "załącza" chyba wszystkim którzy coś wiedzą na tem temat chodzi i to że wtedy wisko obraca sie z takimi obrotami jak silnik ( no nie do końca, ale to nieważne ) , i oczywiście wisko obraca sie cały czas ale jeśli nie jest załączone to jego obroty są mniejsze niż silnika, a jak temp osiągnie koło 90 stp. to wisko zaczyna obracać się z predkością silnika i zaczyna już efetywnie chłodzić chłodnicę, no już chyba prościej nie można :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Piotr, oddałeś sedno sprawy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki78 Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Niestety musisz zaopatrzyć się w nowe wisco (Używane 100-150zł, nowy zamiennik 250zł-270zł) twoje jest uszkodzone. Puki się nie zaopatrzysz w nowe, nawiń silny sznurek pomiędzy śrubą a łożyskiem. Śilnie owijając i zawiązując pod koniec(żeby się nie odwinoł). Owiniencie sznurkiem powinno być kilka razy tak żeby szczeliny nie było(wisco bedzie się kreciło z małym oporem) To sposób awaryjny w nagłych przypadkach (sprawdzony). Ps. Nie blokuj wisca na stałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Na allegro sa zamienniki po 140 zl , wiec nie wiem jakim cudem ty widziales po 270 Urzywane nie przekraczaja 50 zl , chyba ze jakis pajac sie trafi i sprzedaje z mysla nie wiadomo czego . P.s Pamietajcie ze visco pasuje z kazdego modelu do kazdego Wszystkie silniki maja te same visozy , zwracajcie tylko uwage na srubeczki A co do tej wysylki poczta , to hmm sam nie wiem dalem kumplowi takie visco nowe zamiennik zamowione z allegro , poczta polsko zamontowalismy i jakos mu dziala poprawnie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 proponuje spróbować naprawić , jeśli nie wyciekł płyn to może się udac, warto spróbować: trzeba po zdjęciu wiska ( lewy gwint chyba klucz 32 ) popsikać jakimś cudem np. WD 40 guziczek ( to jest zaworek) który jest pod blaszką ( bimetal) i delikatnie ponacistać go wkrętakiem, wiem że czasem ( a nawet często) to pomagą bo zaworek się zacina z powodu brudu, można też smaru dopuścić ale to już bardziej skomplikowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 WD 40 odradzam , bo to dziala kilka dni a pozniej sa efekty rdzewienia natychmiastowego :roll: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMW_Zbyszek Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 U mnie w sklepie z częściami do BMW (nowe-używane) Visco jest po 300zł - np. E-30 i po 350zł do np. E-32 i E-34 ---- panowie ze sklepu twierdzą że "tańsze nie pasuje do dużego silnika jakim jest 3.0 - musi być to za 350zł -- bo są inne śrubki" ??? Ale jak będę miał chwilę i mi to ktos odkręci to spróbuję sam naprawić Dzięki Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 no właśnie spróbować zawsze można, a WD 40 zostawia film i działa ( czytałem ) przez jakiś czas na bank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boeing732 Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Ja za swoje w Auto Zatoka zapłaciłem 130zł NOWE z 1 rok gwarancji <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicha Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 2 miesiące temu kupiłem nowe wisco zamiennik za 140 zł ale bez gwarancji. Może lepiej kupić oryginalne za 240 lub 140 z gwarancją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicha Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Okazało się że guziczek był zablokowany. Nasmarowałem i zrobiłem jazdę testową . Temperatura dochodziła do połowy wskaźnika <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Okazało się że guziczek był zablokowany. Nasmarowałem i zrobiłem jazdę testową . Temperatura dochodziła do połowy wskaźnika <bmw_1> czyli miałem rację :mrgreen: tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki78 Opublikowano 3 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Z ciekawości spróbowałem przeczyścić guziczek i go rozruszałęm. Faktycznie efekt poprawy jest ciekawe jak bedzie zachowywalo sie visco przy upałach. pojeżdzę na tym stary i po obserwuję. Piotr czy ta blaszka co zakrywa guziczek, ma jakieś znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 3 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 ta blaszka to bimetal, który otwiera i zamyka zaworek, ja u siebie - jak jeszcze tego nie znałem - to wywaliłem blaszkę , poruszałem zaworkiem i też działa chociaż trochę za wcześnie się załącza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki78 Opublikowano 3 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Tak myslałem że ta blaszka ma jakieś znaczenie. Dzieki bede opserwował zachowanie viska <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.