StvStifler Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Kupiłem wczoraj druga beemke mianowicie E32 no i problemy są następujące: 1. Kiedy skręca sie koła podczas postoju a takze podczas jazdy chociaz tu mniej charakterystycznie coś tam skrzypi i piszczy gdzieś tam jakby coś przy wachaczu, dodatkowo nie wiem czy ma to z tym związek ale kierownica przy koncowych ruchach tak jakby przeskakuje, ktoś mi mówił że to problem ze wspomaganiem. 2. Auto grzeje sie, tzn narazie raz sie zagrzała na czerwone pole, gość mowil ze problem lezy w słabej wiskozie od wiatraka chlodnicy, mowil ze uszczelka pod glowica jest ok, sam tez sprawdzalem czy na bagnecie nie ma bialych plamek no i nie było. Jest to 730stka z 91 roku na motorze M30 R6 pozdrawiam i prosze o pomoc, z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 1. Kiedy skręca sie koła podczas postoju a takze podczas jazdy chociaz tu mniej charakterystycznie coś tam skrzypi i piszczy gdzieś tam jakby coś przy wachaczu, dodatkowo nie wiem czy ma to z tym związek ale kierownica przy koncowych ruchach tak jakby przeskakuje, ktoś mi mówił że to problem ze wspomaganiem Podjedż na kanał i na uruchomionym silniku niech ktoś kręci kierą a Ty obserwuj i nasłuchuj pod spodem.(zobaczysz czy to wahacz czy pompa) Całkiem prawdopodobne ,że to pompa wspomagania może już być w nienajlepszym stanie. Sprawdz poziom płynu w układzie wspomagania. 2. Auto grzeje sie, tzn narazie raz sie zagrzała na czerwone pole, gość mowil ze problem lezy w słabej wiskozie od wiatraka chlodnicy, mowil ze uszczelka pod glowica jest ok, sam tez sprawdzalem czy na bagnecie nie ma bialych plamek no i nie było. Raz się zagrzała na czerwone pole i więcej tego nie rób bo faktycznie uszczelka może sie zesrać. "Gość mówił"?Ten gość to sprzedawca samochodu?Jeśli tak to czemu nie wymienił wiskozy przed sprzedażą?sprzedawać auto z przegrzewającym się silnikiem to pełen kondon. Z założenia mu nie wierz a wiskozę sprawdż sam czy działa czy nie Możliwe ,że termostat też szwankuje O przegrzewaniu jest już sporo tematów także poszukaj na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 dziwię się ,że kupiłeś grzejące się auto. Ale skoro tak to domyśl się w jakim wstanie jest układ chłodzenia, wymień profilaktycznie wisko, termostat, wyczyść chłodnicę od środka plus zmień płyn to tak na początek.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 W chłodnicy może byc pełno kamienia,- więc 50% wymiana (nowa ok 500zł/ używki NIE KUPUJ bo więcej kamienia w niej będzie jeszcze) Płyn- 100% (ok 30zł z 5L) Visko, jak juz koleś mówił to na 100% (uzywka ok 130zł/ nowe ok 250zł) Termostat sam sprawdzisz, ale jeśli sie ugotawał (szczałka na czerwonym polu) wymianiał bym 100% (używka to ile waży . nówka ok 50zł) Może dojść do tego tez pompa wodna. Więc aż tak źle nie jest- na początek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Co do skrzypienia to stawialbym na wspornik drazka srodkowego.Nie znam fachowej nazwy ale postaram sie łopatologicznie opisac z jednej strony drazka srodkowego jest maglownica ,a dokladnie z drugiej taki wspornik na lozysku . Mala tulejka,dziadostwo mi padlo i skrzypialo niemilosiernie. Wymyslali mi wachacze,w sworznie oliwe lali.a okazalo sie ze to male dziadostwo sie zes****lo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StvStifler Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 pompa wody to nie jest raczej bo węże nie są nabrzmiałe, termostat tez jest ok. Więc albo wiskoza albo uszczelka ( oby nie...) Powiem jeszcze ze jezdze narazie caly czas i auto sie juz nie grzeje, poruszalem troche wiatrakiem od chlodnicy i moze cos sie rozruszało, no sam nie wiem co sie dzieje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Czyli Twój dotyk ręki leczy. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 21 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Co do przeskakiwania kiery w koncowej fazie to proponuje najpierw dolać lub wymienić płyn w wspomaganiu a potem założyć nowy pasek i powinno ustać, przekładnia jest raczej trwała w tym aucie. Jeżeli chodzi o grzanie się auta to przyczyny mogą być 3 a mianowicie mogla się skończyć albo się kończy pompa wody ( plastikowe g... łopatki) ale rzadko się to zdarza, visco pada raczej często niestety koszt to 250-500zl( zależy jakie kto ma rabaty) ale za zwyczaj doraźnie pomaga wymiana, najtańsza rzecz od której bym zaczął to termostat nawet jeżeli jest dobry to lepiej wymienić na nowy 30zl to nie majątek a masz spokój na parę lat. Ja u siebie wymieniłem termostat a potem visco i w najgorsze upały w korkach nawet z włączoną klima wskazówka nie ma prawa się wychylić, a i jeszcze na temat uszczelki pod głowicą to powiem tyle ze trzeba mieć naprawdę talent żeby w tym motorze coś jej się przydarzyło złego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 22 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 mogla się skończyć albo się kończy pompa wody ( plastikowe g... łopatki) ale rzadko się to zdarza, Na 4 BMW jakie "przewinely" mi sie przez rece (2x 325 TD, 525 TDS i 320i) az dwie mialy uszkodzone pompy. Jezeli to uszczelka, to na cieplym silniku kopci na bialo, a na zimnym nie. 1. Kiedy skręca sie koła podczas postoju a takze podczas jazdy chociaz tu mniej charakterystycznie coś tam skrzypi i piszczy gdzieś tam jakby coś przy wachaczu, dodatkowo nie wiem czy ma to z tym związek ale kierownica przy koncowych ruchach tak jakby przeskakuje, ktoś mi mówił że to problem ze wspomaganiem. Najprosciej jechac na stacje diagnostyczna i sprawdzic czy nie ma luzow, jezeli nie to moze byc, ze lozyska amortyzatorow, ale to tylko przypuszczenia, bo nie wiem czy dobrze zrozumialem Twoj opis objawow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.