Importer Opublikowano 14 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Zmienilem uzczelke pod glowica w silniku M50 i po zlozeniu zaczal strzelac w kolektor ssacy. Odpala ladnie, na zimnym i na cieplym, ale pracuje nierowno i strzela. Szukalem na forum, ale wszyscy ktorzy mieli podobny problem maja zalozony gaz, a wtedy (moim zdaniem) to normalne, ze strzela, bo zawory sie wypalaja. Moje nigdy nie wachalo gazu. Co moglem spieprzyc? Wczesniej pracowal ladnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobiszonn Opublikowano 14 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 jezeli strzela to oznaka ze dostaje za mało paliwa i wtedy sa strzały przy benzynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Importer Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Dziekuje za zaiteresowanie moim problemem. Juz rozwiazany happy_bmw Okazalo sie, ze przy montazu kolektora zsunal sie waz gumowy, ktory jest podlaczony do kolektora ssacego od spodu i lapal "lewe" powietrze. [ Dodano: 12 Grudzień 09, 18:37 ] Problem powrocil:( Teraz dopuki sie nie zagrzeje to pracuje idealnie, ale gdy osiagnie normalna temperature zaczyna wariowac- na wolnych obrotach chodzi ladnie, ale przy gwaltownym wcisnieciu gazu przerywa i czasami strzeli w kolektor ssacy. Strzela glownie przy puszczeniu gazu, gdy schodzi z obrotow. Moze mial ktos cos podobnego i pomoze w rozwiazaniu problemu? [ Dodano: 12 Grudzień 09, 23:13 ] W poniedzialek jade podlaczyc pod komputer. Mam pytanie: Czy sonda lambda sie zuzywa czy psuje? Pytam, bo nie wiem czy warto szukac uzywanej, czy lepiej odrazu nowa, gdyby sie okazalo ze to wina sondy. [ Dodano: 13 Grudzień 09, 20:36 ] Czy ktos moze napisac co to za czesc z numerem 1354489085, to jest nasadka na swiece (nr 3 na rysunku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&btnr=12_0425&hg=12&fg=05 ) ale u mnie powinien byc z innym numerem. W ksiazce znalazlem, ze u mnie powinny miec opornosc 5k ohm, a te ktore mam maja wytloczony napis 1k ohm i tyle maja. [ Dodano: 14 Grudzień 09, 12:33 ] No i po badaniach. Sonda lambda w agonii, napiecie powinno skakac od 0 do 1V, a pokazywalo stala wartosc 0,45. Druga rzecz to "Blad 16, czujnik fazowy" to prawdopodobnie ten czujnik ktory jest w glowicy, nr 11 na rysunku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&btnr=11_1281&hg=11&fg=15 ale nie jestem pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.