wojtek75 Opublikowano 14 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Witam...wymieniłem uszczelke pod głowicą i teraz po złożeniu wszystkiego jak odpali to ma strasznie wysokie obroty i kopci...nie działa tez obrotomier4z i wskazanie temperatury......co spieprzyliśmy....rece nam opadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobiszonn Opublikowano 14 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 wszystkie wtyczki wpieliscie ??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek75 Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 sprawdzaliśmy pare razy....wszystko wpięte....jak chodzil motor kumpel wyciągnął wtyczke od wtrysku sterującego i zgasł...włożył z powrotem i juz auto nie zapala dzis tez cały czas pali sie kontrolka grzania świec ale jak puknie sie kierownice to przygasa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobiszonn Opublikowano 14 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 mozliwe ze trzeba bedzie tylko pod kompem sprawdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek75 Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 może być taka przyczyna że padł wtrysk sterujący?? i skąd ten obrotomierz bierze impuls??? to mnie zastanawia???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 14 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 pogrzeb przy pompie wtryskowej mi po wymianie uszcelki znowu mial za male obroty i wogule sie nie zbieral pogrzebalem przy nastawniku i teraz smiga jak nowa:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek75 Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 ale co tam grzebać???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikone Opublikowano 14 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 przestaw troche nastawnik pompy w tdsie on jest odpowiedzialny za obroty jesli chcesz zmniejszyc obroty musisz go przestawic minimalnie w strone przodu auta,pamietaj ze nawey przestawienie o jedna dziesiata milimetra zmienia obroty acha i ustawiaj zawsze na zgaszonym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek75 Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 jutro zobacze...ale to jest dziwne że az tak obroty skoczyły w góre skoro pompa nie była ruszana... [ Dodano: 15 Listopad 09, 19:41 ] dzisiaj sprawdziliśmy wtrysk sterujacy i jest ok....ale pompa nie podaje paliwa na wtryski...elektrozawór jest ok bo go wykreciliśmy i dziala na krotko...ale napiecie na kabelku jest 9V czy to nie za malo????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 19 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 witam nie wiem czy to pomoze ale proponuje odpiac akumulator na 10 min kleme minusowa w moim przypadku pomoglo z tym ze w benzynie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr520 Opublikowano 19 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 W dieslach sygnał na obrotomierz jest brany z alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eko-vit1 Opublikowano 19 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 W dieslach sygnał na obrotomierz jest brany z alternatora. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek75 Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Wszystko się wyjaśniło padł czujnik położenia wału.....wymieniłem go i teraz bunia hula A co do obrotomierza to bierze on impuls z czujnika połozenia wału a nie z alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.