buczek79 Opublikowano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Witam!!!!!! Jak w temacie mam mały problem natury technicznej pod maska silnika. Po uruchomieniu , silnik pracuje bez rzadnych problemów , pracuje cicho i spokojnie , po jakimś czasie , a dokładniej jak wskazówka temperatury przekroczy niebieskie pole , z lewej strony silnika wdobywa sie biały dym???????????? zapach przypomina spaloną gumę albo spalony olej. Po około 5 minutach wszystko ustępuje. W czasie tego wydobywającego się dymu nic w pracy silnika się nie dzieje. Wskażnik temperatury podnosi się do połowy skali i tak trzyma cały czas temperature. Niedawno auto miało wymianę oleju i świec. Nic się nie rozlało silnik jest suchy. Nie mam pomysłu co to może być. Z góry dziękuje za pomoc. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 ja bym jednak obstawial ze masz gdzies wyciek oleju i olej kapie na kolektor wydechowy i sie pali. tym bardziej ze objawy na to wskazuja.... przejzyj dokladnie silnik pojedz na kanal i posprawdzaj.... <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 myślę ,że cieknie z pod uszczelniaczy zaworowych. Sprawdź gniazda świec czy nie zaolejone. Pamiętaj o małych uszczelniaczach przy ew. wymianie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek79 Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 gdyby był taki wyciek myślę że przez cały czas by sie tak dymiło. ale dzięki i sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 ja też tak miałem jak wymieniałem uszczelniacze na nie fabrycznej uszczelce i nagle podczas jazdy zaczęła dymić jak się okazało ciekło z pod uszczelki. trzeba było poprawiać na sylikon, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek79 Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 podczas jazdy nic nie kopci [ Dodano: 11 Listopad 09, 17:32 ] czyli wychodziło by na to że wyciek jest tylko na początku pracy silnika a póżniej ustępuje??????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 albo wyciek jest po pracy silnika i jak go odpalasz to dlatego przez chwile kopci a pozniej nie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Wyciek moze byc cały czas tylko jak zostawiasz auto na nocke to np nakapie na kolektor i zrobi sie wieksza plama - przez to po odpaleniu auta jak kolektory złapią temperature masz taki dymek. A w czasie jazdy wyciek moze sie poprostu rozchlapywac gdzies po komorze silnika i dlatego nie widac takich białych chmurek. To sa tylko przypuszczenia co sie ewentualnie moze dziac pod maską , poprostu przed jazda sprawdz czy kolektory nie sa zachlapane olejem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek79 Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 moze to być uszczelka pod pokrywą silnika??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 chodzi Ci o klawiature? to moze byc praktycznie kazda uszczelka pod ktora znajduje sie olej to moze byc nawet wydmuchany czujnik oleju.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek79 Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 dzieki bardzo za wskazowki. <bmw_2> <bmw_2>pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 a jesli bedziesz mial silnik wszedzie suchy to sprawdz czy np olej od wspomy gdzies nie kapie.... ale bym sie bardzo zdziwil. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek79 Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 chodzi Ci o pompe od wspomagania kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 11 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 chodzi mi o caly uklad i weze... np ten od zbiorniczka on jest u gory moze cos tam gdzies kapac... choc zdziwilbym sie bardzo.... <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek79 Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Sprawdze wszystko przed odpaleniem. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazi400 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Witam. I co wyszło wtedy z tym dymieniem?mam dokładnie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.