clofinger Opublikowano 10 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Witam mam maly problem niewiem czy ten temat juz byl ale napisze mam BMW e30 silnik m10 1,8l na pelnym wtrysku z roku 1988,06 i mam problem otoz ostatnio jak zrobilo sie duzo chlodniej auto po nagrzaniu 90C gasnie a po ponownym rozruchu niechce odpalic dopiero jak ostygnie jakies 1,5 do 2 godzin to odpala prosze o pomoc wczesniej mialem podobny poblem ale tamten kosztowal mnie jakies 200 zeta wiec prosze chociaz mi w tym pomoc :(a co do tamtego postu poprzedniego co napisalem to byl zle ustawiony czujnik przepustnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 10 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Mamy identyczne samochody 316 1.8i z 88roku m10. Ale powiem Ci ze bardzo dziwne poniewaz u mnie jak ten silnik sie rozgrzeje to smiga jak nowy jak jest zimny to mu troche gorzej... Ten silnik gasnie tylko po odlaczeniu przeplywomierza przekaznika pompy paliwa oraz takiego czujnika ktory jest jednym z trzech od temp wody. i nad tym czujnikiem bym sie zastanowil.... Po odlaczeniu go auto mi odrazu gasnie... a masz cos ze jak osiagnie temp 90C to gasnie moze to byc jakos powiazane.... Mozesz tez to zrobic brutalnie wyciagajac termostat i pojezdzic troche na duzym obiegu jest zimno wiec nie powinno dojsc do 90C i sprawdzic czy nie bedzie gasl.... <bmw_1> mozesz tez zrobic dokladne zdjecie silnika moze Ci brakuje jakiegos elementu i wzucic tutaj.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 8 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 (edytowane) ......sorry,chcialem cos napisac ale zrobilem to nie tam gdzie trzeba. PROSZE O USUNIECIE TEGO POSTA . Z gory dziekuje. Edytowane 8 Lutego 2010 przez Tomek v8 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 8 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 proponuje sprawdzic cewke wysokiego napiecia czy na cieplym silniku daje iskre byc moze ze ona robi caly balagan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.